Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz Anubris #912 üzenetére

    Performance-ra:
    Shadowst tedd mediumra, fölötte irreális a sebességvesztés.
    Ambient Occlusion High, Fog Low (esetleg Medium, ha nagyon ragaszkodsz hozzá). Látványra nincs különbség.
    Volumetric Clouds max High-on, mert különben gyilkos, de nyugodtan mehet Mediumra is, annyit a különbség, hogy kicsit vékonyabbak lesznek a felhők.
    Environment/Clutter quality extrém CPU igényes városokban, de clutterből kell a very high, hogy a susnyás jól nézzen ki. Úgyhogy Environment quality menjen High-ra, lesz egy kis pop-in, de megszokható. Kb. olyan a High, mint Originsben a Very High.
    Character quality esetén én semmi különbséget nem vettem észre medium és ultra között, mindkettőnél ugyanolyan a pop-in. Ami érdekes, mert Originsben jól láthatóan növelte a LOD-ot minden szintje, de itt semmi.
    Antialiasing temporal filtert használ TAA-val. Csak High-on van 100% resolution scale, viszont az igen húzós sok helyen, pl tűzeffekt közelében. Medium 90%-on renderel, ami kicsit elmossa képet 1080p-ben, de nem vészes és sokkal gyorsabb. Low 80%-on megy és ugyan nagyon gyors, de 1080p-ben tiszta homály lesz minden, növények kimondottan hányás kategória.
    Minden más mehet maxra.

    "fegyverek/páncélok azok itt is olyanok mint az Originsben, hogy uplay pontosakat nem érdemes megvenni mert gyengécskék?"
    Így van, rewardok közül csak skineket érdemes venni, ha tetszik valamelyik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák