Új hozzászólás Aktív témák

  • fgergo3

    csendes tag

    Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Macbook billentyűcsere témában, a helyzet a következő: van egy kimaxolt Macbook Air M1 gépem, amit közvetlenül az Apple-től rendeltem. Angol billentyűvel akartam rendelni mivel szoftverfejlesztésre használom, de első próbálkozásnál hiba fogadott a checkout során és újra be kellett tennem a kosárba a rendelésre szánt gépet, egy paramétert el is rontottam, nem állítottam be az angol billentyűkiosztást és azt már csak a kicsomagolásnál vettem észre, hogy mi a helyzet. Gondoltam semmi gond, az iStyle hirdeti ezt a nyelvcsere programot. Bevittem az egyik üzletbe, mondták, hogy a szükséges keycap készlet van raktáron, kb 20 perc és meg is tudják csinálni. 30.000 Forintba került mivel nem ott vettem a gépet, de megcsinálták és boldog voltam a tegnapi napig. Mivel gyakran váltakoznak nálam az eszközök, erre a gépre nem volt már szükségem és szerettem volna továbbadni a családban olyannak, aki angolul nem beszél. Naivan besétáltam az Andrássy útra az iStyle-ba, ahol elmondtam mit szeretnék, légyszi cseréljétek vissza magyarra. Nagy hangon, ledorgáló stílusban mondta el a srác, hogy nem magyarítanak és nem is érti, hogy gondolom, mert nem létezik magyar keycap készlet az Applenél, nincs mire cserélni, rendeljek a netről fóliát a billentyűre, amin a másik kiosztás van és az megoldja a gondot, csak rá kell tenni és már másik kiosztásúnak is látszik. Itt egy kicsit lehasaltam. Oké, nem kérdezősködtem, de ők sem tájékoztattak, hogy a zsír új gépemet visszafordíthatatlanul alakítják át. Alapból a csere számomra több sebből vérzett: az eredeti magyar billentyűket a csere során nem kaptam vissza, mert elvileg vissza kell küldeniük az Apple-nek. Rendben. Ennek ellenére egy teljes keycap készletet számláznak ki, pedig csak azok a billentyűk kerülnek cserére, amik eltérnek... de ezekkel ott nem foglalkoztam. Nem számítottam rá, hogy ez a helyzet fog fellépni és nem tudom hivatalos úton visszacsinálni. Erről pedig az oldalukon sincs semmi infó és ott sem tájékoztattak róla.

    Ilyenkor mit lehet tenni? Apple-t hívtam, nem is hallottak még erről a lehetőségről, az ügyintéző azt mondta utánakérdez és vissza fog hívni.

    Ha bárkinek van bármi ötlete, azt nagy örömmel fogadom. Köszi előre is!

Új hozzászólás Aktív témák