Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    Az a baj ezzel a reklámozás dologgal, hogy valójában nullát ér, pénzkidobás és lopás az egész.
    Tényleg valaki komolyan elhitte, hogy:
    - az a hatékony reklám, amit 3 percenként a pofámba tol a tecső?
    - napokig ugyanazt a 2-3 reklámot kell pörgetni?
    - hatékonyan lehet reklámmal megszakított reklámot megszakító reklámmal reklámozni?
    - ha véletlenül beletekerek a videóba, azonnal jön egy reklám. ha pörgetve nézném, akkor simán van, hogy az idő 85%-ában reklámot látok.
    és ezért a bullshitért hajlandó fizetni?

    a tartalomgyártással meg az a helyzet (még nem tudom, hogy baj is...), hogy teljesen demokratizálódott. anno volt 1-2 tv csatorna, meg 3 rádió, itt lehetett reklámozni azoknak, akiket odaengedtek. 2024-ben bárki gyárthat tartalmat, videót a tecsőre, szövegeset wordpressben, stb. de ki hiszi el, hogy a bárkiből mindenki értéket is előállít? mindenki politikai tartalmakat gyárt. vagyis Kéri végighaknizza a teljes podcast szcénát és elmondja mindenhol ugyanazt. az aktuális trashcelebek dettó. Mindenhol kapsz az igazságból egy kis szeletet, meg mellé egy rakás irányított hazugságot, közben tarhálnak, iratkozz fel meg csengess meg stb.

    megkerülhetetlen következmény, hogy ez a piac koncentrálódni fog, kiszelektálja a youtuberek zömét. három út lesz: vagy valami nagyon extra minőségi tartalmat csinál, vagy megd_gnád, vagy eltűnik a lefolyóban.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák