Új hozzászólás Aktív témák
-
mackosajt
addikt
Miért is? Ez nem az AMD vs. Nvidia topik? Vagy itt nem lehet értelmes keretek közt erről vitatkozni?
Én próbálnám megtudni, hogy mire alapozza a kolléga az erőteljes ellenszenvet, de semmi kézzel fogható érvet nem hozott fel eddig, csak, azt, hogy ő nem utálja az AMD-t, hisz az sz@r.
@ 1403 Norb: Nincs azzal baj, ha vidéki valaki, hisz pl. Budapest a legnagyobb falu! A baj az, hogy te teszel is róla, hogy "suttyónak" gondoljanak. Ha képes lennél elfogadni mások véleményét, és nem csak sz@rozni, még talán értelmes keretek közt meg is lehetne vitatni az AMD vs Nvidia/Intel dolgokat.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Stabilabb a Mantle kód, mint a DX. A legtöbb helyen az a gond, hogy a tuningot nem vették vissza. Néztem a terhelését. A processzort legalább kétszer jobban használja az új API, és a GPU-n is 40%-os átlagos leterheltségről 70%-ra ugrottam. De a DX elvileg képtelen 60%-nál jobban terhelni egy GPU-t. A CPU-tuningot nekem is vissza kellett vennem, de alapon sokkal jobb. Hozzávetőleg 30%-ot gyorsultam, bár azt hozzá kell tenni, hogy DX eredményeim 3,7 GHz-ről vannak, míg a Mantle mellett a proci alap 2,8 GHz-en ment.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sg22
senior tag
Tenyleg kivancsi vagyok, mert annyira nem astam bele magam, csak 5 percig googleztam a temaban.
Linkelj legyszives egy hivatalos kozlemenyt, amiben az AMD aztmondta h a mantleval nevetsegesse teszi a 290x a titant. (amit mar alapbol megtett mondjuk amikor kijott).En csak ilyeneket talaltam fel eves cikkekben hogy a cpu rol leveszi a terhet, hivatalos amds diakon.
Ne mondjatok mar hogy nem rohadt nagy dolog, hogy nem fog kelleni i7 es tarsai ahhoz h kihajtsanak egy felsokategorias kartyat? i3+290x + 90% gyorsulas egy beta drivertol egy olyan jatekban amit dxel terveztek.
Komolyan mondom behalok ezektol az emberektol, kicsit a kissebsegiek (cigany) jutnak az eszembe, adnad a kisujjadat de a karod sem eleg. Mi kellene meg ?? Tenyleg kivancsi vagyok
1 ft pluszt sem fizetsz ezert, csak feltelepitesz egy drivert. Meg ha sulyos tizezreket kernenek el ezert, akkor megertenem a felhaborodasokat
[ Szerkesztve ]
what should I do about this?!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX kód ledobja az erőforrást. Ezzel küzd a BF4 mióta megjelent. Az januári patch-ek javítottak, de most az új patch-ben nőtt egy picit a DX kód sebessége és megint jönnek a device hung hibák. Többek között nekem is előfordult a hétvégén, pedig két hónapja nem volt ilyenem. A Mantle kód stabil a rendszeremen.
Engem ebben az irányban az érdekel, hogy legyen egy olyan API, amire lehet a konzolról új generációs effekteket portolni. Értem, hogy van más koncepció is, amit az NV csinál, hogy ha valami nem működik, akkor lesz rá OGL- és DX-barát alternatív effekt, de szerintem ez nem reális alternatíva. Egy hardcore PC-s játékos nem fogja elviselni, hogy konzolon szebb lesz xy effekt. Persze a többség le fogja szarni, de a hardcore réteg lázadni fog. Nekik jó lesz a Mantle.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daneeeeee
aktív tag
Ha ennyiben kimerül a gyorsulás mint amit most látunk akkor attól tartok igazad van.
[moderálva]
[ Módosította: PROHARDVER! ]
-
sg22
senior tag
Szerintem meg te ne legyel ennyire naiv: Ha valaki azert vesz valamilyen hardvert mert xy ceg igert valamit annak csak gratulalni tudok.
Baratomra most delelott rairtam, neki egy kis apuja van egy 7770-el. Elmondtam neki hogy rohadt sokat fog gyorsulni most csak a bf4, kesobb meg egy halom jatek. Nem nagyon ert hozza, o csak orult a fejenek. Es mindezt egy driver feltelepitesevel. Ha nem tetszik a mantle vagy az amd akkor vegyel intelt meg nvidiat. senki nem tart pisztolyt a fejedhez szerintem.
what should I do about this?!
-
Malibutomi
nagyúr
Aki 290X-et vett i7-el, annak mondjuk tökmindegy, mert elég gyorsan fut dx alatt is a játék, ha simább futást kapnak, és esetleg +10%FPS-t akkor ujjé. Nekem is ilyen konfigom van, és pont ezért, nem is pörögtem a mantle-n, mert anélkül is elég mindenre, de ha azzal mégjobb, csak örülök.
Azon kivül tudod te is, hogy a BF4 a dx határain belül működik (többé-kevésbé), ha ezeket átlépik egy programban, ott jöhet ki a mantle előnye rendesen.
Lehet mondani, hogy majd, meg mikor lesz rá játék meg satöbbi, de ugye amig nem volt kész az API bajosan fejlesztettek volna rá. Most viszont készülnek. A BF4 a tesztalany, sajna a saját bugosságával együtt, de valahol el kell indulni.
Arról nem is beszélek, hogy a 780/290 és felfelé használok a piac elenyésző részét teszik ki, és ahogy nézem itt a fórumot, az i5/FX-8XXX + 7970/280X használok közül sokan elég jelentős gyorsulásról számolnak be.De ha jön valami szuper Rome II szerű játék, ami kifingatott szinte minden konfigot, akkor örülhetnek majd a mantlenak, mert ahogy a Starswarm mutatja, nagy előnybe kerülnek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Idén biztos nem jön a 490X. Márpedig idén lesz olyan játék, aminek egy-egy effektje reálisan csak Mantle-ön lesz bekapcsolható. A Frostbite Team mondta, hogy az R&D-jük nagy része a Mantle-re megy.
A 290X-es felhasználók is örülnek. A legtöbb hardcore játékos eleve 100 fps fölé lővi be a rendszert még 290X-szel is. Lásd őt is. [link] - számára a Mantle plusz 60 fps-t jelent. És durva gépje van, csak multis arc és 100 fps fölé paraméterezi a beállításait. Szóval leginkább medium presetre. És még egyszer mondom, a legtöbb hardcore játékos ilyen. A mögöttes koncepciót én sem értem, hogy csúcsgéppel, mi értelme medium preseten játszani, de most mit lehet ezzel kezdeni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD az API-ról beszélt és nem egy játékról. Az API-ban rengeteg lehetőség van a teljesítmény növelésére: többletterhelés csökkentése, multithread, bindless modell, asszinkron compute, explicit memóriamenedzsment, monolitikus futószalag, state fícsőrök, shader fordítás optimalizálása, asszinkron memóriamásolás, stb. Ezek összessége is használható, de lehet használni csak egy részét is, sőt épphogy béta API-ról lévén szó, talán nem ideális az első implementációba mindent bevetni. A többletterhelés/multithread, a bindless, a shader fordítás és az alapvető memóriamenedzsmentnél egyik új program sem ment tovább. Kvázi elsőre beírt kód.
A Nitrous DX kódjában három ember egy évnyi munkája van, a Mantle pedig egy ember három hónapnyi munkája. Azért ez különbség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt vannak a marketing slide-ok a Mantle-re. A fejlesztői slide-okon volt több adat. A legnagyobb bottleneck a draw call overhead és a működő multithread hiánya. Ez az amiért a fejlesztők kérték. Aztán másodsorban lényeges előny a GPU memória explicit elérése. Látható, hogy mennyire egyenletes lett ennek használatával a frame time Mantle-lel, pedig még nem is használják hatékonyan. Végül a shader fordítás kigyomlálása. Ez nem mindenkinek fáj ugyanannyira, de gondolom emlékszel a Deus Ex: HR-re. Annak voltak akadásai a shader újrafordítás miatt. A Nixxest például inkább ezért érdekli a Mantle.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt sosincs filozófiai felfogás. Legalábbis a tervezésnél biztos nincs, mert eleve a termékekkel piacokat célzol és nem filozófiai irányzatokat.
Az AMD és az NV között ma az a különbség, hogy pár éve egy válaszút elé kerültek. Az egyetlen dolog ami világos volt, hogy a PC-s VGA-piac nem viheti a hátán a termékportfóliót, mert szenvedni fog. A termékek eladhatók ide, de biztos bevételt kínáló és/vagy növekvő piac kell. Az utat mindketten kiválasztották. Az AMD berakta magát a konzolokba. Legalább 8 évig biztos bevétel ráadásul OEM konstrukcióban. Az NV kiszemelte magának az ultramobil boomot, ami nem olyan stabil bevétel, mert sok a konkurens, viszont masszívan növekvő piac.Ez itt tiszta üzlet. Az architektúra karakterisztikáján is látszik, hogy ultramobilba vagy konzolba tervezték.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem értékrend. Az természetesen látszik, hogy az AMD elsők akar lenni az egyes API-k kihasználásában és támogatásában. Ezt évek óta teljesítik is. De ettől még ez nem értékrend, hanem a fejlődés elősegítése. Aki nem így tesz az fékezi a fejlődést. Szóval ez itt egy kötelesség az adott cégtől, hogy a piac ne egy helyben toporogjon, hanem fejlődjön. Aztán persze lehet magyarázni, hogy az csinálja jól, aki nem fejleszt, mert csak, de ettől még a szabványba az egyes funkciók akár követelményként, vagy akár opcionálisan nem véletlenül kerülnek be. Azokat megszavazzák a GAB/Khronos tagok, ráadásul legalább 4-5 évvel a bekerülés előtt, tehát meglepetés senkit sem ér.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem a PC-t fel kell segíteni olyan technikai színvonalra, amivel a két új generációs konzol rendelkezik. A fejlesztőknek első a konzol, és minden kutatást arra végeznek. Abból pedig átjön a cucc PC-re, de ha nincs meg a technológiai alap ehhez (low-level API, dedikált hangprocesszor, HSA-szerű integráció), akkor a PC maximum a mobilokhoz készített port grafikailag feljavított verzióját kapja meg.
Az persze igaz, hogy AMD jobban érvényesül, ha a PC megkapja a konzolos új generációs tartalmakat. Az NVIDIA eközben jobban érvényesül, ha inkább mobil portokat kap a PC GameWorks és GPU PhysX effektekkel kiegészítve. Ez a felfogás a két cég szoftveres fejlesztésein egészen világosan látszik.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Itt említeném meg, hogy tavalyi driverrel tolok mindent, probléma nélkül (és anno is csak azért frissítettem az előző 2 éves drivert, mert a BF4 induláskor mindig szólt érte, és már állatira idegesített, pedig gond nem volt).
Ezen kívül az nvidia hátra fújós hűtése is sokkal jobb mint amit az amd valaha nevezett ref hűtőnek... Szóval ha valaki SFF-ben gondolkodik, mint én, akkor must have. Plusz ugye eleve nem is fogyaszt illetve melegszik annyira. Nem fogom leszarozni az AMD cuccait se, mert nyilván nem azok, de nekem eszem ágában sincs jelenleg másban gondolkodni, annyira bevált a rendszer, ami lassan 3 éve fut 24/7-ben.
Egyszer nem találkoztam olyan gondokkal mint előtte amd-vel, hogy a catalyst összevissza működött, sokszor el se indult, itt egy dll, ott egy sys kékhalál, amott egy .net probléma, 3d módban felakadó órajel, ilyenolyan játék gondok. Csoda volt ha pár napos, vagy hetes uptimeom volt, most meg pár havonta indítom újra a gépet, akkor is azért, mert a w7 netlogon rendszere hányja össze magát úgy, hogy a médiajátékos már nem tud bejelentkezni...
El lehet gondolkodni, hogy kinek mi ér többet... a biztos üzem, vagy az a pár plusz fps, netán a csak papíron létező előnyök, meg über technológia...[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Négy játék jött. [link] - no offense, csak a pontosság végett.
Az Asura motort az előző verzióhoz képest teljesen átírták. A Sniper Elite 3 már job rendszerű, vagyis nincs dedikált mag az egyes feladatokra. Ehhez még hozzájön, hogy a nyáron átírták a rendert is, hogy jobban illeszkedjen a low-level API-khoz, és kiműtötték belőle a korábban még problémás többletterhelést. Emiatt DX11-ben is gyorsult 10-20%-ot az új patch-csel.
Lehet vele olyat is, de az jóval nehezebb, és igényli azt, hogy a driver támogassa az aszinkron compute-ot. Ilyen driver még nincs a felhasználóknál. De azt mondta a Rebellion is, hogy képesek ingyenessé tenni az OF effektet a Mantle alatt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
Ha nem 1,5 hónapja vettem volna meg a vapor-x 290-et 130.000 -ért.Akkor nem állna sírásra a szám széle.Most nagyon fájna a pénztárcámnak a 970 -re váltás.Főleg azért is mert a 660Ti -m után ott is egy minőségibb Gainward Phantom 970 -t vennék.
1-2 év? Nálam mostanában annyit kártya még nem bírt ki.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem Q9550-en 30%-kal jobb Full HD-ben maxon a 270X. De most azért tesztelték nagy procival, mert ott is hoz a Mantle. Plusz a textúrákra vonatkozó javulás.
(#2193) Televan: Az egy szabványos effekt. Nem kötelező kikapcsolni, bár rendkívül fényes lesz tőle a bunda, és mivel a rejtett fényforrások megvilágítják, még este is csillogni fog. Ha Lara haja samponreklám volt, akkor itt óránként kondicionálják is a tisztaság érdekében. Ez sajnos még mindig tipikus probléma az efféle szimulációknál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De. Különösen szeretjük, amikor egy független stúdió komoly kiadói tőke nélkül tartja a lépést a nagyokkal. Sajnos alig van ilyen, de a Rebellion a példa, hogy meg lehet csinálni.
(#2200) FLATRONW: Kérdés, hogy milyen lesz a multi-GPU, mert nem AFR-t akarnak az Asura motorba építeni, ami ezt különösen érdekessé teszi. Erre én is befizetek, mert feladatfelosztásos modellt még nem láttunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fogalmam sincs, de mivel marha sok trükközés lesz a jövőben, így már most érdemes eltávolodni az AFR-től, mert az még low-level szinten sem fog igazán működni. Valószínűleg a Rebellion motorjának a pipeline vágása reális koncepció. Szerintem másnak nem lesz az, de ki tudja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Habugi
addikt
Szerintem az emberi változó játszik be ebben az esetben (is..).
Emese után szabadon.., izlések is pofonok. Ahogy lehet eltérő a hallás/szaglás valszeg a látás is, vagy csak másra vagyunk érzékenyek.Speciel én szívesen elásnám az út mellett azt, aki kitalálta a DoF-ot (és megvalósította abban a formában ahogy jelen van, egyrészt mert nem tudom milyen szemsérülés kell ahhoz hogy irl így/hasonlóan "éljem meg" a mélységélességet, másrészt azért mert sokan vagyonokat áldoznak 1-1 jobb/élesebb képű monitorért amin aztán lelkesen használják a DoF-ot.. ), lásd aláírásom.., viszont sokan szeretik..
MotionBlur ugyan ez a kategória kb.
Innen megközelítve pedig az FXAA csak x+1 , számomra kis túlzással olyan, mintha egy belehelt buvárszemüvegen keresztül játszanék, legalábbis a többi eljáráshoz képest. Borzalmas..[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
Igen ugyanúgy,sót radeonproval kényszerítheted mindkét gyártó termékére...az SMAA szerintem a legjobb ezek közül,csak ott döl meg a dolog,hogy mindig állóképen látjuk milyen szép,csak mozgásban már nem annyira.Nem tudom ez az MFAA mennyire lesz jó,illetve mennyire lesz elterjedt,remélem nem jut a TXAA útjára,mert az elgondolás nem lenne rossz,gyakorlatilag az MSAA-val megegyező minőséget nyújtana,mindezt fele annyi erőforrásból...ahogy én értelmeztem mondjuk egy 4XMFAA 2 mintát az aktuális n képkockákból számol,és két mintát az előző n-1-böl lop, (ami ugye az nV szerint nem kerül gyakorlatilag szinte semmibe) tehát a végeredmény az lenne,hogy egy 4XMFAA annyiba kerülne mint egy 2XMSAA ami valljuk be elég jól hangzik, a kérdés csupán az hogy ez mennyire fog működni a gyakorlatban...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Amit játékon belül kapcsolsz az ugyanaz a technológia mint amit kívülről kényszerítesz mindkettő post process,jellemzően amit kívülről kényszerítesz az jobb szokott lenni,jobban konfigurálható,illetve sokkal több extra effektet bele tudsz rakni,de ez sok mindentől függ, a driverböl kényszerített a legvacakabb mert nem igazán fejlesztik ezt a vonalat egyik oldalon sem.A te általad kényszerítettel lehet a legjobb minőséget elérni,viszont a legtöbb anomáliát is ezzel lehet okozni...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Hm...jut eszembe pont az új Borderban látszik az FXAA és DSR közötti difi,Ha jól látom 660ad van,azon már be lehet kapcsolni a DSR-t,igaz még nem hivatalosan,de már kinn van egy laptop driver amivel rá lehet hackelni,mindenképpen próbáld ki a DSR-t mert ugye a játékban se MSAA se SSAA,meg fogsz lepődni... Rögtön látni fogod,miért is nem kell neked FXAA.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
megnéztem a DSR-t. szuper. 90-100 fps-ből lett 35-40
a képminőség valamivel jobb, de egyrészt az összes recét a gauss filter nélkül nem tünteti el, másrészt engem eddig sem zavart az FXAA mosottsági szintje.ahol eddig 200+ fps volt, ott jó lesz
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Laja333
őstag
Érdekes mennyi embert érdekel amikor egy nv kártya tud 10%-al többet, de amikor amd ad ennyit, már "senkit nem érdekel". Szóval pont akkora vicc, mint az NV superioritása.
Az 5-10% teljesítménykülönbség mellett képminőségbeli javulás is fellép, amit nv-vel ugye el sem tudsz érni. És ez sem számszerűsíthető, tehát lényegtelen.
-
Laja333
őstag
Ami késik nem múlik.
Mellesleg nem minden dx11es játékban jobb a 970 (mivel ez most a vetélytársa) mint a 290x, némelyikben a 980 se. Tehát itt is érvényesíteni tudjuk a "több cím kéne ahhoz, hogy kijöjjön" dolgot.Második résznél megint az jön ki, hogy butítsuk a grafikát addig, amíg nvidián is jól fut... Non-sense.
Amd-n jobb a vizuális élmény nagyobb teljesítmény mellett, pont. -
HSM
félisten
A gyorstárak kvázi duplázása egyszerűnek tűnhet, de korántsem az, legjobb tudomásom szerint gyakorlatilag új csipet kell tervezni. Persze, a fő alkotóelemek adottak, de akkor is irdatlan munka és költség. A drivereket is egészen máshogy kell paraméterezni a megváltozott méretű tárakhoz. No mindegy, meglássuk, kihozzák-e desktopra, vagy nagy Maxwell jön...
(#2492) players111: De te nem is játszani veszed, hanem fagyasztanai és rekordokat döntögetni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
1. pontodra... Kicsit bonyolultabb a számolás.... Nv-n a 980-on durván 30%-al magasabb az FPS a tesztek, beszámolók szerint, tehát Mantle és 100FPS 10ms késleltetés 1-es prerenderrel, míg az Nv 5-el és 130FPS-el 38ms, tehát durván 28ms-el mérnénk többet. A Titánon mért, vélhetőleg még a 3-as prerenderrel készült teszten 82FPS-mellett ~73ms lagot mértek, tehát ebből 36ms lehetett a prerender sara. [link]
Ha ebből indulok ki, akkor a ehhez képest a Mantle 24ms-el jobb, ha minden más változatlan, ami hát elég komoly difi, 49ms vs 73ms azonos 82 FPS mellett, ami megmagyarázhatja az általam a szintén 3-as prerenderű AMD DX-hez képest mért komoly javulást.A 3. pontra reagálva van egy fontos extra kérdés, miszerint a Mantle az API overhead-et is csökkenti, tehát elméletileg lehetséges, hogy a CPU-s ciklus is hamarabb lefusson, mint a két DX-es esetben, hamarabb elkészüljön a renderelésre kész állapot, tehát simán mérhetünk mégkisebb input lagot, nem feltétlen jelentené, hogy 5 felettit használ az Nv, az tényleg nagyon durva lenne azért.
Az utolsó részre reagálva... Bármi miatt is érzékelhető a különbség, van. Márpedig ha a DX okozza, nem is a prerenderer, akkor ott az Nv-k is érintettek, nem csak az AMD-k szvsz...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Képeken a Honor 200 Pro
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Nintendo Switch
- Horgász topik
- Videó stream letöltése
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Rózsaszín Párduc , i5 12400F , RTX 2060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 500GB HDD
- Épített számítógép Ryzen 5 1660TI
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 E OSS objektív
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - RYZEN 5500 - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen