Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz siriq #578 üzenetére

    Egy kártyánál nulla probléma van. Esetleg specifikus, amiről a driver nem tehet. Például a Far Cry 3-ban a MSAA mellett a Radenokra jellemzi, de ezt az fps korlátozásával meg lehet szüntetni. A konzolba kell beírni egy 999 alatti számot. A Sleeping Dogs is specfikus program. A GeForce-on nagyon pattog, de csak akkor, ha az Extreme AA rajta van a játékon. Ugyanez a gond a Sniper Elite V2-vel, de csak 4xSSAA-val jön elő GeForce-on.
    Az új patch-csel és GeForce driverrel a Battlefield 3 is mikroakadásokat csinál, de az NV már szólt, hogy ezt javítani fogják, ez rendkívül speckó hiba, amit a patch hozott elő.
    Szóval egy kártyával ez a jelenség jellemezően program oldalon keletkezik bizonyos beállítások mellett.

    Lehet, hogy csinálunk ilyen tesztet. Nem rajtunk múlik, hanem azon, hogy lesz-e hozzá hardver. Viszont erős ellenérzés az, hogy nagyon le kell csökkenteni a tesztelt játékok számát. Sok felhasználó már most is nehezteli, hogy alig van TWIMTBP AAA játék a tesztben. Szám szerint kettő maradt. Ezzel nagyon nehéz mit kezdeni, mert az NV lemondott az AAA konzolportokról. Nincs rá erőforrásuk, és a next-gen konzolokkal kapcsolatos bizonytalanság miatt a fejlesztők sem látják a helyzetet kellemesnek. A GDC alatt rengeteg vélemény alakult ki és nem vicc, hogy az AAA játékok portolását a fejlesztők jó része ahhoz köti, hogy az AMD Kaveri APU mennyire terjed majd el. Az alapvető gond, hogy a játékot PC-re rendkívül limitált funkciók mellett kell elkészíteni, mert az új konzolok képességei nem csak túlmutatnak a mai PC-s konfigurációkon, hanem a 8 darab Jaguar maggal arra vannak kényszerítve a fejlesztők, hogy az AI-t, a fizikát és a jól párhuzamosítható dolgokat nem a processzormagokon oldják meg. Ha átraksz az IGP-re olyan dolgokat, ami a játékmenetet befolyásolja, akkor csak az év végén érkező Kaveri APU lesz rá alkalmas, hogy játssz PC-n. Roppant kellemetlen probléma, és ezért fektet az AMD erőforrást a fejlesztők támogatásába, hogy akkor is adják ki a játékot PC-re, ha esetleg bizonyos funkciók Kaveri APU-t igényelnek. A többi gyártónak ez viszont nem jó, mert olyan irányba viszik a konzolok a fejlesztést, amire nem készültek fel. Az NV ezért ráállt a PC exkluzív játékokra, mert azoknál a konzolok felépítése nem számít. Mivel jellemzően AAA játékokkal tesztelünk, így gyakorlatilag három-négy játék mellett csak Gaming Evolved címeket fogsz látni. Nem csak a mostani felhozatal alapján, hanem a következő pár hónap megjelenései miatt is, mert az AMD partnerprogramjának a része a GRID 2, a Total War: ROME 2, a Company of Heroes 2, és jórészt az összes AAA cím. Később a Battlefiled 4, a Watch Dogs, a Raven's Cry, a Thief 4 ...
    Egyszerűen az AAA játékok esetében kell 9 játék, hogy legalább egy TWIMTBP címet berakjunk. Hárommal csak AMD-s játékok kerülnének be.
    Még a kilenc is nagyon kevés, mert jórészt a Metro 2033 tartja magát egyedüliként, hiszen az UE3-as Batmant fel fogja váltani az UE3-as Bioshock Infinite. Vannak persze TWIMTBP játékok is, de a Sniper: Ghost Warrior 2 még a készülő DX11-es patch-csel sem alternatíva, míg az MMO-k (például Neverwinter) elképesztően körülményesek (ahány mérés annyi eredmény még azonos konfigon is).

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák