Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
-
Laja333
őstag
Nem erre akartam célozni. Csak szerintem a "voltak szoftveres hibák az egyik hardverrel"-ből nem fair arra következtetni, hogy rosszak az AMD driverek. Hibák vannak, természetes.
Csak már lassan ott tartunk, hogy az NV driverekben is azért találni hibát, mert az AMD nem tud drivert írni... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Én ezek közül egyedül az egérmutatóval találkoztam.
Nekem amúgy most a legnagyobb bugom az, hogy még mindig "Radeon beállításokv" van beírva "Radeon beállítások" helyett. Ez engem zavar, pedig már fél éve szóltam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Nálam is anno a 280X-el a nem éled fel a monitor volt a legidegesítőbb probléma... a játék és egyéb problémák vagy alig jöttek elő, vagy relative hamar megoldódtak.
Viszont amióta megint GTX-et futtatok, tény hogy jóval kevesebb (gyakorlatilag majdnem nulla) nyűgöm van.
Sőt engem még az a pár multimonitoros és egyéb probléma sem érintett ami tavasszal volt 2-3 driverrel GTX oldalon.Szóval igen, én sem értem sokan miért legyintenek erre (tagadás szintjén néha)... ezek tények, hogy jobb a driver a zöld oldalon.
Mondjuk az új Crimson stb óta nem tudom mi a helyzet odaát.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
asaca
tag
460 volt sli ben 560 single 660 sli (ti lett volna jó de igy is vagyon volt 114e+futár)mind 1 éves kártya semmi több megveszed használod és elfogy mert jön az új.Minden évben csak várod hogy elfoggyon.Elötte volt 8800 gt de azt imádtam.Több mint 2 évig jó volt..760 kihagytam mert vettem 1-7950. 3+ évig gondom nem volt Még a Withcer-t is simán kipörgettem.60-as széria Mindig hatalmas szivás!
BF3: aSaca-Hun
-
asaca
tag
Két kicsivel kipörögtük a nagy tesót. Rengetegen csináltuk. Itt is. Meg külföldön is.460al egész jó volt.560-at vizezni kellett volna.660 meg nagyon karcsú lett végeredményben. Ott már 660ti sli volt a döfi.De egy idő után elengeded ezt. Mert más jön az életedbe.De azért még fejlesztek ha nem is ugy mint rég ... Értelek mit mondasz,és persze véleményedet el fogadom.De számomra a 60-as kategória elveszett.
BF3: aSaca-Hun
-
stratova
veterán
Ezt megértem, csak érdekes látni, hogy a teljes palettából EGY kártya profitált, a mostani driverekkel Vulkan alatt. S a sors furcsa fintora, hogy éppen Polarisnak a legnagyobb zakó ez a cím (Fury mellett) Vulkannal DX11-hez képest.
Szóval akkor, itt hogy van ez a gyors kóddal?S most nem is a játékot hibáztatnám, mert ki tudja hol bukik a dolog (elvégre van olyan VGA amin gyorsul). Szimplán érdekelne, mi okozza.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Igazából azzal elveszted az összehasonlíthatóságot... onnan meg azért lesz értelmetlen a teszt.
Mást csinálna máshogy a két kódút.Egyébként meg az AMD, NV és Intel is leokézta a megoldást... nem tudom miért pont itt a fórumon akarjátok megváltoztatni... ha nekik jó volt akkor jó kell legyen mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ren Hoek
veterán
Ennek semmi értelme. Ez egy univerzális kód és kész. Nem lehet rá optimalizálni. Illetve nem lenne szabad. DX11-nél is ez a helyzet, mikor driverben kigyúrták rá...
Ezeknek a teszteknek lejárt már az ideje. Akkor tényleg inkábv.AOTS, ott mehet a külön kód és sokszor fut le. De jön egy új arch, driver, opt és már borul is az eredmény
3dMarknál NEM lehet ilyen, mert ugyan azt kell adnia az összehasonlíthatóság miatt. Ez nem játékprogram.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ennyire nem alacsony... Ahhoz. Nem gépi kód ez még... Le vannak ugyanúgy fektetve a szabványba a szabályok.
Szerintem ez elég egyértelmű hogy semmi DX11 kötöttség nincs itt.
Csináltak egy tesztet amivel össze lehet hasonlítani bármilyen DX12 támogatott hardvert, akármilyen is.
Ha AMD meg NV meg Intel... Stb specifikus teszet akarsz, akkor lehet csinálni olyat is, de akkor csak AMD, NV meg Intel kártyákat lehet velük tesztelni... Pl GCN 1 2 3 stb generációkat egymással, hogy az AMD spéci kódot melyik mennyivel gyosabban futtatja.
Nekem nem rémlik, hogy pl CPU fronton olyan rengeteg AMD vagy Intel specifikus X86 kód lenne, pedig lehetne biztos olyan kódokkal tesztelni ami fekszik egyiknek vagy másiknak jobban.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Nem akarok evidens DX pr szöveget bemásolni ide, mert feleslegesnek érzem. Mellesleg a dx12 mióta hardver közeli?
Lehet hogy közelebb van, de messze nem hardver közeli.
De mondok kettő dolgot, memória menedzsment pl, és mondjuk a feladatok kiosztásának a rugalmassága, meg a multi engine. Stb.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
WaterWawe
őstag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lehet lemérni. A compute queue nem tiltható az ID tech 6-ban, és általánosan a Vulkan úgy épül fel, hogy ha a meghajtó jelzi a compute queue-t, akkor használja. Ugyanígy a shader intrinsics. Ha ott vannak a kiterjesztések az indítás melletti beolvasásnál, akkor használja. Az egyetlen lehetőség az lenne, ha létezne olyan meghajtó, amit az AMD compute queue és kiterjesztések nélkül adna ki, de ilyen nincs. Régi meghajtóval pedig baszik elindulni a Doom.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
Ghoula
senior tag
gbors, ezt olvastad?
ocneten van egy rövid,bár velős topik.
Ezen nincs mit szépíteni, 1266 már a gyárilag kifektetett gpu. Nem az 1400Mhz elérése a para,hanem a fogyasztás,amibe kerül.Illetve a 31-es hozzászólás érdekes nagyon, neked mi a véleményed az ottani okfejtésről?
Power per 1B transistors:GTX 1060 - 29.55W
RX 480 - 26.32WNv sok erőt(pénz) és energiát fektetett a magas órajel elérésére, ez látszik is.
Tranzisztor db. számra levetítve nem olyan vészes az rx480 fogyasztása, csak fps/tranzisztor mutató fest rosszabbul. Kérdés a gpuopen mennyit tud ezen faragni.
Azért egy fps/R&D cost mutató is érdekes lehet -
Malibutomi
nagyúr
En a tuningot mindig teljesitmenyhez viszonyitva nezem, nem csak a gyarilag megadott orajelhez kepest.
Gyarihoz kepest az 1060 pl tud 20% OC-t, ami elott le a kalappal, foleg hogy a ref is szinte olyan jol teljesit mint a custom kartyak.De ha ugy nezem, hogy a tesztekben 1900 korulre boostolt, es ugy jottek ki a lathato FPS ertekek, ahhoz kepest a user tud huzni meg 8-10%-ot, vagyis nem igazan tobbet mint a 480-nal.
Ertsd: review-ban hozott az 1060 60FPS-t(1900MHz), a 480 meg 56-ot (1266MHz), a kulonbseg nem igazan fog noni mar tuningolva.
Az 1060 megy 2100-at a 480 1360-at. -
-
veterán
arról amúgy nem is beszélve hogy pl driver alapján mennyire ódákat zengtek az nvidia-ról, mennyien pocskondiázták az amd-t, de nyakam rá többet szívtam az nvidia driverrel és több workaroundot kellett használnom már ebben az egy hónapban is amióta megvan a 1080-om, mint előtte évekig az amd-nál. Nevetséges hogy több monitor esetén elfelejt normálisan fogyasztás szintet állítgatni, és végig 1.75 ghz-en megy a kártya (ebből fakadóan a nem túl jól szellőző házban felmegy 55 fok fölé a kártya, amikor bekapcsolja a ventijeit, de utána meg persze lehűl, ekkor kikapcsolja, és ez így ismétlődik). Mindenfelé azt javasolták, hogy az nvinspectorral force-oljam a multi monitor energiagazdálkodást, ahol apponként adhatok kivételt, és beállíthatom hogy hány százaléknál vegyen vissza. Vicc az egész hogy ezt manuálisan kell végeznem.
hpeter10: nálam az alatt a kb 5-6 év alatt amíg radeonokat használtam egyhuzamban (4670-től 290X-ig), sosem volt ez probléma. Itt pedig kb azonnal az lett. Pedig multi monitoros rendszerem van már 3 éve.
Igazán nagy gondom nekem sincs az nvidia-val, de ez éppen több kellemetlenség már most, mint amibe futottam a catalystok alatt. De amúgy most többen is nv-re váltottunk az ismerősi körömben, és mások is stutterre, furcsaságokra lettek figyelmesek játékokban. Pedig jellemzően mindannyian 1070-1080-akat vettünk.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Petykemano
veterán
Érdekes.
Az nvidia miért bánik szűkmarkúan azzal, amiből jobb, a sávszéllel? Az amd pedig miért nem tesz a kártyákra egy kicsivel több ropot? Azt értem, hogy úgy nagyobb lenne, de annak mi értelme van, hogy telepakolják fiktív számítási kapacitással, és sávszélességgel, amikor azt végül ki se tudja használni? Ha lenne rajta +20% rop, akkor lehetne 10%-kal alacsonyabb az órajel és máris megúszták volna a blamázst a fogyasztással.
Vagy csupán arról van szó, hogy két éve hoztak egy döntést erről, arra számítva, hogy majd eddigre a szoftveres részleg valóra váltja azokat a feltételeket, amiket Ábu is említett, hogy majd minden nagyon compute meg sávszél igényes lesz, csak ez mostanra mégse sikerült?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem nyers fps. MRS! Ezzel lehet gyorsítani a feldolgozást 50%-kal, mert nem kell minden területet teljes felbontáson számolni. A VR SLI+MRS egy branch része, ráadásul kikapcsolhatatlanok az UE4 alapverziójában. Az AMD itt ott veszít, hogy a teljes képet teljes felbontáson számolja, és nem tudja az oldalát felezetten vagy negyedelve számolni. Ahhoz, hogy tudja be kell építeni a LiquidVR-nek ezt a módját.
Timewarp mindenképpen van SteamVR+UE4 alatt, mert 90 Hz-en is túl sok a fejmozgás és a bemenet között eltelt idő. Aszinkron timewarp nincs. Az Oculus runtime nem teszi kötelezővé a timewarpot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
füles_
őstag
Elég csak mégnézni az előbb linkelt GameGPU tesztet.Hol van most az a GTX 770 (680) az R9 280X-től (HD 7970) ami megjelenéskor gyorsabb volt a Radeon társától?Vagy nézd meg a GTX 970-R9 280X viszonyát,az utóbbi 7 FPS-sel van lemaradva Vulkanban
Lehet hogy sokat fogyaszt és nem hatékony,de használtan megkapod 130€-ért és az 1-2 éves játékokat is majdnem csutkára ki tudod maxolni Full HD felbontáson.Ez szerintem elég tiszteletreméltó egy lassan 5 éves GPU-tól.
Én 1,5 éve vettem egy Asus 280X-szet 160€-ért,és eddig még nem játszottam olyan játékkal amiben le kellet volna vegyem Ultráról Highra a beállításokat,igaz nem a legújabb játékokkal játszom[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
A korai példányok alul voltak órajelezve (800 MHz-en ketyegtek). A jobbakat 1200 MHz-ig is lehetett húzni, de a rosszabbak is mentek 1150 körül. Később már árban sem volt messze a 7870-től és jóval gyorsabb is volt (+512 SP, 384 bit), a 3 giga VRAM miatt időtállóbb is volt. Tuningban is sokkal jobb volt, mert a 7870-en jó esetben 200mhz-et lehetett emelni a ref órajelhez képest, míg egy 7950-nél 400mhz-et. Én pont a 7870-et nem szerettem, mert kb 20k-val drágább volt, mint egy 7850 (amit tuninggal nagyon a 7870 nyakára lehetett emelni) és nem volt távol árban a 7950-től. Bizonyos idő után a legjobb ár/érték arányú kártya szerintem a 7950 volt. A 7970-nél jóval olcsóbb volt. Egyedül a Boost-os példányokat cseszték el sajnos az alacsony TDP limittel és magas alapfesszel, de orvosolni lehetett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen