- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EAFC 24
- Stellar Blade
- EA Sports WRC '23
- Diablo IV
- Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
Miért, a Vulcan AMD only, nem? El nem tudom képzelni, hogy a DX12 bevezetése után, amikor mindenki ezt várja, erre kiváncsi, akkor egy olyan API-val hozná ki az EA a Battlefrontot, ami AMD only, ezzel kizárnák a felhasználók döntő többségét....ki is akadok, ha tényleg így lesz, már megvettem a játékot.....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
Érdekes mert eszerint a cikk szerint maga az AMD cáfolta, hogy benne lenne: GTA V Is NOT A Gaming Evolved Title
"while the game has Gaming Evolved features, it is not an official Gaming Evolved title"
De még így is három nV-s és egy (az is milyen...) AMD-s játék jön/jött az év első felében.
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
Egy idő után nem lehet a fejlesztők nyakába varrni, hogy márpedig ők a hülyék, és nem a zárt konstrukcióval van a gond.
Kivéve, ha az adott játék konzolon is sz*rul fut, amihez az nV-nek (és a GameWorks-nek) nyilván semmi köze - annál inkább a fejlesztőknek... Márpedig volt ilyenre példa tavaly - amin általában elegánsan átsiklottál, pedig többször is linkeltem...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nagyúr
Pedig van erre teljesen logikus magyarázat, bár igaz, hogy ebben Jensen nem a sátán
Kész effekteket valaki azért vesz, mert valamilyen okból nem akarja őket házon belül megírni - jellemzően azért, mert nem akar megfizetni egy olyan teamet, aki képes erre jó minőségben. Ennek a "sóherságnak" aztán lehet számos oka, de az eredménye nyilván az, hogy a fejlesztői team alacsonyabb kompetenciákkal működik. Azaz be van építeve, hogy eleve a gyengébb programozói teamekkel felszerelt cégek fordulnak a GameWorks felé, és ez egészen nyugodtan lehet oka a gyengébb minőségnek. Nem mondom, hogy a GameWorks-szel nincs gond, de óriási túlzás egyedül / elsősorban annak a nyakába varni az elmúlt év fiaskóit.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Mi meg a felhasználók azt tartjuk felháborítónak,hogy a fejlesztő van a középpontba helyezve,és nem a vásárló aki ennek az egésznek a költségét állja,és akin a végén lecsapódik az egész.Bennünket nem érdekel az,hogy mi zajlik a színfalak mögött,bennünket az érdekel hogy a pénzünkért minél többet kapjunk,mindkét oldalról.Ezt már többször is leírtam,így a low level kapcsán.Persze lehet ignorálni azt aki a végszámlát állja,de csak rövid ideig mert az a piac rovására megy.Fogalmazhatok úgy is,hogy lehet más meló után nézni,illetve lehet más terméket is gyártani ha a kutya nem lesz vevő a jelenlegi felhozatalra.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Egon
nagyúr
Ebben mondjuk van igazság.
Engem az érdekelne igazán, hogy a G80-as időkhöz képest miért változott meg az nV hozzáállása gyökeresen... Ilyet általában akkor tesz egy cég, ha komoly oka van rá (mondjuk ha a konkurencia profitál a fejlesztéseiből...).[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
TTomax
nagyúr
Én nem ugy látom mintha konzolon működne,és nem vagyok benne biztos hogy a low levelel járó többletmunkát majd most a fejlesztők elvégzik,amikor alapvető problémákkal küszködő játékokat adnak el mai napig,és igazából ez nem a fejlesztők hanem a kiadók sara.Ez pedig nem hinném hogy változna,kicsit pesszimistábban látom a világot,attól félek ez az egész ki fog merülni egy szép "körbemutogatással" ami eddig is megvolt,csak eddig a hw gyártó volt a középpontban,most meg a fejlesztő...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Amiket hibaként aposztrofálsz, azok szimplán az nVidia piac- és partnerpolitikájának elemei. Az egy dolog, hogy Neked vagy néhány high-end fejlesztőnek ez nem tetszik, de ettől még nem lesz objektív "hiba". "Hiba" akkor lesz, amikor a konkurencia ennek köszönhetően elkezdi letarolni a piacot. Ha ez nem történik meg, akkor a piacnak nincs komoly igénye arra a nyitottságra, amit az AMD képvisel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Locutus
veterán
És akkor miért nem tett neki jót eddig?
Én valahogy a csupa optimalizálatlan nv játékot se látom, meg a csupa tökéletes amd-set se.Ellenben akkor azt mondod, hogy a GTA5, ami ugye minden más játéknál szebb, jobb, rendkívül jól skálázódik, és amúgy problémamentesen fut nvidián (sokkal jobban mint amd-n), lehetne még jobb is? Mennyivel, miben? 5%? 10%? Ki mondja ezt meg?
Azt a sok elméleti, meg fejlesztői szemszögű dolgot meg lehet érteni, meg el lehet fogadni amiket mondasz, csak épp nem érnek fabatkát se, ha a végeredmény egész mást mutat. Hány éve is hirdeti az AMD a világmegváltást a GCN-el? Eljött-e már, a userek szemszögéből? Egyáltalán hol vannak az AMD új kártyái? Én semmi mást nem látok, mint a töketlenkedést, meg a ragaszkodást a hangzatos elméletekhez, még akkor is, ha a piac rég rájuk cáfolt...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
nagyúr
Mielőtt teljesen belesüllyednénk a fejlesztők szomorú sorsának melankolikus mocsarába, nézzünk már rá a helyzetre reálisan.
- A fejlesztőknek vizuális innovációra mindig van lehetőségük, mert ennek sok köze nincs az IHV-khez
- Persze, az innováció nem olcsó - ehhez a kiadó biztosítja a forrásokat, ennek sincs köze az IHV-khez
- Az innovációhoz szükséges proof of concept és optimalizációs platform, amit az AMD biztosít mindenkinek a kitűnően dokumentált GCN-nelAkkor most miért is lenne az innováció akadályozva? Az egyetlen dolog, ami hiányzik, hogy az nVidia hardverére nem tudnak úgy optimalizálni, ahogy szeretnének. Oh well, akkor legyen az elsődleges platform az AMD, és az nVidia legyen a futottak még kategória - ez az irány mindenkinek a rendelkezésére áll. Kezdjenek el jönni az ilyen játékok, és ha ettől elkezd nyílni az olló a két gyártó cuccai között, akkor beszélhetünk "hibáról" - amit akkor az nVidiának hirtelen sürgős lesz megoldania.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Valdez
őstag
Square Enix már nvidiával demóz, hiába dobták a luminous engine-t, stb.. a nevét adja hozzá és a gameworks-höz is. 2K-nak csak nvidiá-s játékai vannak gyakorlatilag (borderlands, evolve). Az oxide games starswarm techdemója sokkal jobban fut dx12-ben nvidián mint amd-n.
Szóval annyira nincs rossz helyzetben az nvidia, ha az amd top partnerei közül néhány szintén velük mutatkozik inkább.
Azt se tartom kizártnak, hogy ezek a fejlesztők csak a tudásért vannak az amd-nél, és amennyiben ez már megvan, az nvidiával szépen learatják a babért.
-
rocket
nagyúr
Marmint szerinted top fejlesztok akiket az AMD oldalan felsoroltal.
Square, Capcom, SEGA konzol partiak, 505Games,Deep Silver,2K Games,Stardock nem TOP fejleszto, EA jatekoknak meg mind1, milyen vas van alattuk.Lassan eltellik az ev fele (ami utan jon 2 honap uborka szezon) NV oldalarol volt Dying Light (hetekig teljesitmeny problemak AMD CPU/VGA-val, most se tokeletes), GTA5 (tobb fele VGA-n artifactol jobb also sarokban 3 hete nincs javitva, az nem javitas, hogy kapcsold ki a MSAA-t, meg vedd lejebb a Post Processt), jon hamarosan Project Cars (nehany hete AMD kartyakon meg mindig siralmas teljesitmeny), Witcher 3, Batman Arkham Knight. (2x GameWorks).
AMD oldalon volt a Battlefield Hardline a kickassuberbrutalszuper A++++++++ kategorias fejlesztotol, ami jo nagyot bukott.Nem a mennyiseg a lenyeg, hanem a minoseg.
Plusz ~8 honapja tarolja az NV a VGA piacot Maxwell v2-vel, az AMD meg tobb eves "vackaival" van piacon ezekre a jatekokra.
#5215: "Az AMD sosem kérte, hogy optimalizálják tovább a StarSwarmot."
Magyar nepmese
Az AMD a nagy DX12 revolucio csaszara nem keri optimalizaljak a jelenleg egyetlen benchmarkkal rendelkezo DX12 techdemot, amiben gyorsabbak az NV kartyai, teljesen hiheto[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Hol vannak a jatekok amikrol beszelsz?
NV kartyakon teljesen jol fut a Dying Light, sajat szemmemmel lattam a kulonbseget a mikrolaggos R9 280-hoz kepest, ott futott at masodszor a fejemben, hogy legkozelebb mar nem az AMD taborat fogom erositeni. (eloszor ugye akkor amikor meglattam a 2014Q4-es penzugyi es piaci reszesedesrol szolo jelenteseket, es hogy mikent fog kihatni az AMD helyzete a termektamogatasra, ami azota megrosszabb lett)
"A GTA5 esetében a javítást nehezíti, hogy nem minden konfigon van meg a hiba. Ugyanazt a VGA-t más alaplapba teszed és jó. Nem valószínű, hogy driverből javítható."
Ez vagy a jatek, vagy a driver hibaja, ilyen hibat nem produkal semmilyen komponens.
Mikozben a tuloldalon az NV mar most lepapirozta, hogy a GTA5 DX12 modja 2016-ban a Pascal architekturara epulo VGA-kkal egyutt fog jonni.
"A StarSwarmban nincs benne a DX12. Nem is frissítik bele, mert nincs rá idő, hogy minden hardverre optimalizálják az utolsó buildet. Persze a fejlesztőktől meg lehet szerezni, de nem ajánlják teljesítmény összehasonlításra."
Attol, hogy szerinted nem ajanljak jopar oldalon volt teszt ahol az AMD kartyai alul maradtak, es kevesbe hozzaertoknek ez mar berogzult a tudataba.
Fenyezheted az AMD-t ahogy akarod, de jelenleg totalis csod ceg, nem csak penzugyileg, marketingben, fejlesztesben, termektamogatasban.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Akármennyire nem tetszik jelen pillanatban messze az AMD teszi a legtöbbet azért, hogy a PC továbbra is alternatíva legyen a top fejlesztőknek. Mert amit az Ubi és Warner művel az a konzol felé hajtja a népet."
Amig a szines grafikonok, meg a Magyar nepmesekben teszik addig sajnos semmit nem er.
Nem hiszem el, hogy nem erted meg mindig a kapitalizmus lenyeget.
Mit er az amit tesz az AMD, ha kozben tonkre mennek?
Lenyegeben mar csodbe van az AMD (nem ugy mint a sarki kis bolt ami bezar egyik naprol a masikra), folyamatosan csokken a bevetel (ugye legutobb majdnem beesett 1milliard dollar ala a negyedeves forgalom ami irtozatosan alacsony egy ekkora cegnel), amihez folyamatos vesztesegek parosulnak, csokkeno R&D koltsegek, csokkeno keszpenz alomany, nincs mit gyorsan eladni (mar csak olyan szegmensek maradtak amikre nem lehet gyorsan vevot talalni), folyamatosan keso termekek, keszlet leiras, csokkeno munkaero.
Ez mar olyan melyseg amibol toke injekcio nelkul nincs kiut, es nem tunik ugy, hogy sok erdeklodo lenne, pedig jelenleg "olcson" meglehetne venni az AMD-t (harmadat erik annak amennyiert megvettek az ATi-t 2006-ban.)
1-2 jobb termekkel vegetalni lehet meg evekig, de jelentos elorelepesre nincs lehetoseg.Nem veletlen, hogy mas szegmensekben a tokeeros cegek diktaljak a jovot, es nem az AMD fele futottak meg kategoriasak a 25% alatti piaci reszesedesukkel (ha mar a PC jatekoknal tartunk.)
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TTomax
nagyúr
Ugyan mit mondanak meg...ugyan... az mondja meg mi a jövőt aki minden 4 diszkrét vgaból 3at maga ad el...mert azt nem lehet megkerülni.Nem mondanak meg azok semmi tutit,a DX12-is addig tekerik amíg jó nem fekszik mindkét oldalnak,és elhiheted arra koncentrálnak hogy minél több vgara jó legyen.Pontosan ugyanaz lesz mint eddig,semmi nem változik...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Ne viccelj már. Persze, hogy jó lenne - de pont az előbb írtam le részletesen, hogy nem fognak a saját stratégiájukkal szembemenni csak azért, hogy "jó legyen". DX11 alatt erőforrás-utilizációban nem elhanyagolható előnye van az nVidiának - nem véletlen, hogy most ők vannak a zárt oldalon. Ennyivel várhatnád azt is, hogy az AMD a tranziszor-sűrűségbeli előnyét megossza a konkurenciával.
(#5230) Xmister: minden egyes évben "teljesen más a helyzet", mint az előző háromban, amikor a fenenagy ígérgetés ellenére nem történik semmi. A low-level irányban valóban van lehetőség, de még rengeteg idő telik el addig, amíg pénzre fordítható realitás lesz belőle. Az új szériának ezért egyrészt DX11-ben meg kell állnia a helyét, másrészt anyagilag ki kell húzni a DX12 / Vulcan elterjedéséig, harmadrészt a sok idő alatt az ellenség is számos dologgal tud készülni.
Azt már csak zárójelben teszem hozzá, hogy mindez egy olyan vizuális fejlődés ürügyén történik, aminek a látható eredménye igencsak megkérdőjelezhető...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
sayinpety
tag
Az AMD resze a GAB/ARBnek. Nem akarnak rosszat! Velemenyem szerint ha nem tesznek ostobasagot jobb az iparagnak, hogy az AMD diktal. Jogos az Intel/Nvidia aggodalma, am a GAB/ARB alkalmatlan.
Nem vagyok tagja a GAB/ARBnek, am Inteltol tudom az AMD hamar beszel tervekrol. Ha nem elnek vissza hatalmukkal, akkor az iparag jol jart. -
Ghoula
senior tag
Ez egy kicsit technikaibb válasz, mint amire számítottam, lévén csak vicceltem.
Hazudnék,ha azt mondanám 100%-osan értem amit írtál, de végül csak oda lyukadunk ki, hogy a kód nem úgy fut, ahogy kéne( vagy ahogy volt már, többlet-tengert számoltatnak, a végeredmény ugyanaz).
Mindenféle flame-et nélkülözve, ez a fajta regiszter allokáció az nv architektúrákon nem okoz ( ekkora) lassulást? Nyilván nem, hiszen jobban fut, a kérdés inkább arra irányul, hogy ott is van mesterséges lassultatás?[ Szerkesztve ]
-
Ghoula
senior tag
Ok, köszi a választ. Erre voltam kíváncsi, hogy esetleg arról van-e szó, hogy ez a fajta kód nagyon fekszik nv-nek, de ez alapján nekik még annyira sem.
Attól, hogy lassan javítódik ki, nem biztos, hogy compiler hiba, lehet a kódot is lassan gyorsítani.
Persze az igazat úgysem fogjuk megtudni, mi áll a háttérben, de a Crysis2 óta az emberek, jogosan, szkeptikusan állnak az ilyen furcsaságokhoz. -
rocket
nagyúr
Ne beszelj zoldsegeket, semmi jogalap nincs a perre, az, hogy X 110k-s kartyan lassabb a jatek, mint Y 65k-s kartyan, az nem perelheto, ha nem indulna el X kartyan csak Y kartyan, es ezt szoftver dobozan nem tuntenek fel az perelheto lenne, de ebben az esetben errol szo sincs.
Raadasul meg1szer leirom, hatha megerted, EVEK OTA PUBLIKUS VOLT A FEJLESZTES!!!!#5407: Nem latok semmilyen hivatalos hivatkozast az Intel-tol vagy az AMD-tol, hol van?
Ha vedeni kell az artatlan barany AMD-t aki megmenti a PC-t mint jatekplatformot megha kozben martir halalt is hal, akkor a Crysis 2 feleslegesen renderelt fold alatti tengere elofog kerulni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Good luck
Inkabb az latszik az Early Accces es a vegleges teszt kozott, hogy az NV kartyai megtovabb gyorsultak es elszakadtak a Radeonoktol, csak nem azert, mert termek tamogatast nyujtanak a VGA-ik melle?
Ez sokkal praktikusabb, mint szajkaratezni.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
Az is nagyon érdekes, hogy a Radeonok Windows 10 alatt 40%-kal is gyorsabbak ( [link] ), mint korábbi Windows alatt.
Akkor viszont nagyjából két eset van:
a) IF ( Radeon ) AND ( Windows < 10 ) THEN perf -= 40%
b) a Radeon driver 8.1-es verziójában van valami problémaA b) egy kicsit valószínűbbnek tűnik...
szerk. (#5422) Ghoula: igen, pontosan. Értem, amit mondasz, de ehhez az kellett volna, hogy legyen a termékpalettán LE modell.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
A GameWorks-re való köpködés helyett el is olvashatnád amit linkeltem.De elég ha csak a vastag betüs kiemelt részt nézed meg,egyik sem a Gameworksböl való.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
"A látótávolság pedig magának a DX11-nek a problémája. A Microsoftot kell ütni érte, hogy szar az API."
Akkor miért van PC-n még így is magasabb látótávolság mint konzolon ?
Btw a Dying Light az eredeti értékekkel 40+ FPS volt egy 970-en ami nem mondom, hogy jó, de nem is rossz a "szar" dx11 alatt...Egyébként itt nem 1-2 effekt lett kikapcsolva, hanem 2 évvel ezelőtt egy teljesen más hangulatú játékot demóztak, de még a tavalyi is szebb volt ennyire durva butítást sehol máshol nem csináltak, még a WD-nál sem.
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Ezt most te sem gondolhatod komolyan. Itt pont, hogy a fejlesztők a sárosak. Ki kötelezte őket, hogy szerződjenek le Shitworks-re? Senki, ők választották a zöldek a feketedobozait, innentől totál értelmetlen másra kenni, ez nem DX11 error. Saját maguknak keverték a sz*rt.
2013/14-es gameplay videókon gyökeresen máshogy nézett ki a játék, pontosabban fényévekkel szebb volt és simán lehetett vele játszani, érdekes módon ott is DX11-ben ment, de mégis sokkal-sokkal szebb volt. Miért demózták korábban a játékot ezerszer szebb grafikával és miért nem mondták, hogy a végső kiadás meg sem fogja közelíteni a korábbi demók látványvilágát? Nem mondták, sőt, pont, hogy mindvégig hitegették a játékosokat, hogy a végső build is pont úgy fog kinézni, mint a korábbi demók. Mi lett végül? Sokkal durvábban visszabutították a látványt, mint a Watch Dogs esetében.Bárhogy nézzük, itt pont a CDPR bakozitt egy óriásit, ez az ő saruk.
Nézd meg itt a 2-es kérdésre adott választ!
Ezek után nézzük meg a 2013-as kontra 2015-ös látványt.
Itt ugyanaz történik, mint a WD megjelenésekor, csak a W3-nál sokkal durvább butítás történt. Semmi értelme az API számlájára írni a fejlesztők hülyeségét. A Rockstar is bebizonyította, hogy egy bazi nagy open world játékhoz is lehet normális PC portot csinálni DX11 alatt, csak kicsit foglalkozni is kéne a PC verzióval és nem torony magasról tojni a PC játékosok fejére. A CDPR pont ez csinálja, amellett, hogy jól pofán köpik őket a butítással és még hülyének is nézik őket. (Tiszta Ubi 2)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
"A konzolon jellemzően jobb a látótávolság, már amelyik játék nem wrapperen fut, hanem a tényleges low-level elérésen."
Nem az volt a kérdés, hogy elméletben mire lenne képes a konzol, hanem, hogy hány olyan játék van ami a 1.5 év alatt kijött PS4/XO-ra és jobban néz ki mint a PC-s DX11-es verzió...
Mert ha mondjuk a látótávot nézem (ami PC-n DX11 miatt "erősen limitált" konzolon megy ugye adott a low-level elérés) sem a Dying Light sem a Witcher 3 nem (lesz) ilyen.[ Szerkesztve ]
-
decibel
aktív tag
A 2013/14-es képek/videók és a mostani gameplay közötti különbségekhez kb semmi de semmi köze nincs a gameworks-nek a W3 esetén. Ezt a vak is látja akármennyit mantrázod. Inkább arról van szó, hogy lengyel barátaink tőlük szokatlanul nagyot kamuztak az előzetes anyagokkal.
"you are a monkey poo-poo"
-
TTomax
nagyúr
Csak ezt az egészet talán nem a release előtt két héttel kellett volna lekommunikálni...jelen állás szerint a Witcher3 alig néz ki jobban,sőt talán nem is mint a kettő,közben eltelt négy év...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
decibel
aktív tag
Szövegértés tényleg nem megy?
Nem a middleware miatt hibáztatom őket, ezt csak te hozod fel, hogy rossz színben tüntethesd fel az NV-t. Elfogultság non plus ultra.
A 2013-as és a mai képek között sokkal több a különbség mint a Gameworks. Sőt megkockáztatom, hogy a Gamerworks-ös effektek hiányoznak a legkevésbé, ahhoz hogy elérjük a 2013-as szintet.
"you are a monkey poo-poo"
-
huskydog17
addikt
Igen, az egyértelmű, hogy a lengyel csapatnak kisebb a büdzséje, mint egy nagy stúdiónak, bár itt azért halkan megjegyezném, hogy sok olyan stúdió van, melyek sokkal kisebbek, mint a CDPR, nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodhatnak és mégsem mentek el az NV-hez, mert jól tudták, hogy az mivel járna. Biztosan megvan a CDPR-nek az oka, hogy lepaktáltak a zöldekkel, de nagyon jól tudták, hogy mivel jár. Mivel elfogadták a kockázatokat, tudták azt is, hogy jó esély van arra, hogy a 2013/14-ben mutatott látvány nem fog működni a végleges kiadásra. A fejlesztőknek a következőket kellett volna tennie annak érdekében, hogy ne legyen ez a botrány körülöttük, simán megúszhatták volna ezt, ha:
- Hónapokkal a release előtt kiadnak egy hivatalos közleményt, miszerint a játék végleges változatának látványvilága meg sem közelíti a 2013/14-ben bemutatott demókét (ja hogy akkor elúszott volna sok előrendelés? háááát meglehet)
- Amennyi hónapot elpazaroltak a GW működésére (kikapcsolására), annyi idő alatt bőven tudtak volna saját effekteket is készíteni és akkor nem kellett volna ennyit butítani
- Mivel egyértelmű a butítás, nem kéne a játékosokat még most is hülyének nézni és tovább hazudozni, hanem ha lenne egy kis gerincük kiállnának a játékosok elé és egy bocsánatkérő nyilatkozatot tennének (ez a Valkve-nek sikerült)
- Ha náluk sokkal kisebb független stúdiók nem szorulnak az NV pénzére a több éves fejlesztés alatt, akkor a CDPR miért szorul rá?Itt kizárólag a CDPR hozzáállásával és kommunikációjával van a nagy probléma. Elhisszük, hogy ők megpróbáltak mindent megtenni, hogy ne kelljen butítani, de a gond, hogy a kommunikációjuk a játékosok felé a lehető legrosszabb!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
"A növényzet minősége és a látótávolság csökkent: beleütköztek a DirectX 11 korlátjaiba."
Min futott 2013-ban ? DX12-n ? Akkor nem volt gond az API korlát ?
A világítás és az egész világ tónusa is teljesen más lett.Amúgy tök logikus, hogy egy multiplatform játékhoz a fejlesztő az _alap_ dolgokhoz olyan effekteket (Gameworks) használ amiket nem is vihet át a két másik platformra ahonnan nem mellékesen a legtöbb pénz jön - szóval ja még ha így is történt akkor is a fejlesztő a hibás.
Elég nyilvánvaló, hogy a konzolok miatt ilyen PC-n is, de persze meg kell ragadni minden alkalmat, a DX11-es korlát meg a GameWorks/nV fikázásra...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Persze gondolom így is a fejlesztők a bűnösök. Egyáltalán nincs köze az eredménynek annak, hogy zárt middleware-ekkel vagy magával a korlátozott API-val sokszor lehetetlen helyzetbe hozzák őket.
Ezt hívják szaknyelven felelősség-tologatásnak Természetesen elsősorban a fejlesztő a hibás, mert rosszul mérte fel, hogy a rendelkezésre álló építőelemekből mit lehet kihozni, az építőelemek problémáit pedig második lépésben lehet elővenni.
A korábbi építkezős példával élve, a DX11 leginkább a talajviszonyokkal hozható pariba, a GW pedig mondjuk egy kombicirkóval. A talajt lehet hülyézni, csak túl sok értelme nincs. A kombicirkó valóban lehet szar, de ha képtelenek vagyunk normálisan beépíteni, annak viszonylag hamar ki kellene derülnie, nem a ház átadásakor.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
A gamescon demo egy "középkategóriás PC-n" futott : [link]
Viszont ha tényleg render volt akkor már 2013-ban tudták, hogy ezt így nem tudják majd se PC-n se nextgen konzolon kiadni mégis leadták még egy évvel később is jóval szebben nézett ki és visszatérhetünk oda, hogy megint a fejlesztő a hibás...
A másik dolog: Ki kényszerítette a CD Projektet, hogy az nV-vel szerződjenek le ? Tudtommal az nV a Gameworksszel szart sem érne, ha nem lenne olyan fejlesztő aki nem építené be a programba és elég sokan vannak... Egyszóval a partnerprogramhoz két fél kell, az nV az egyik, a fejlesztő a másik...Egyébként Unity-n Watch_Dogson kívül mi volt problémás nV-s játék ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A CD Projekt kezdetektől nV partner azonkívül ettől még nem kötelező mindenhez az nV eljárásait használni...
A Dying Lighttal is az eleinte indokolatlanul magas látótávval volt gond, nem pedig az nV effektekkel, de ez egy patchben orvosolva lett + ugye nem volt kötelező maxra tekerni...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ne bolondozz, minek kérdeztek volna ilyet az nVidiától? És az nVidia mire alapozva válaszolt volna bármit? Ez konkrétan fantazmagória.
A Dying Light pedig user hiszti volt, amit egy pozícionálási hiba, ill. a vevőkör nem megfelelő ismerete generált. Buta dolog volt, de nem műszaki oldalon.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Yllgrim
őstag
Bekerult a 980-is, en megvarom az elkovetkezo napok kis patch-it, HA erdemben nem valtozik, akkor azert az eleg ciki lesz hogy 5% a kulonbseg egy nem is egy kategoriban jatszo 290x-980 kozott.
Valahogy az az 5 FPS nem tud meggyozni, egy kesobbi 980Ti-390X esetleg.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Tudományos Pandémia Klub
- Gyúrósok ide!
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Villanyszerelés
- Wise (ex-TransferWise)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Revolut
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs