-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert semmilyen streaming optimalizálása nem volt low-level API-ra. Repi mondta még 2014-ben a GDC-n, hogy ez nem volt cél, mert olyan strukturális változást igényelt volna a motorban, amire három hónap alatt nem volt lehetősége. Viszont a Frostbite 3 már megkapta ezt a rendszert a Dragon Age: Inquisitonre (egy patchben), és ez fejlődik tovább. A Hardline már azt a rendszert menti át PC-re, amit a konzoloknál használnak.
(#9764) Menthirist: Abszolút. Sokan egyszerűen csak a legvégső esetben töröltek, mert akadás lett a vége. A DX11-ben maga a puffertörlés olyan ellenőrzési procedúrát von maga után, ami felvállalhatatlan állandó jelleggel. A legjobb stratégiát pont a Sniper Elite 3 használja. Annak van egy előzetes streaming eljárása, ami töltögeti a textúrákat, majd ha betelik egy bizonyos memóriaterület, akkor életbe lép a másodlagos streaming, ami tovább töltögeti a textúrákat, de már nem a beállított minőségen, hanem alatta. Ezzel húzza az időt, hogy minél később jusson el arra a szintre, hogy törölni kelljen. Ehelyett egy olyan low-level kódot kapott a rendszer, amely előre lefoglalja a textúráknak a helyet a kártyákon található VRAM mennyisége alapján. Ebben az előre allokált memóriarészbe ingyenes a betöltés és a törlés, viszont így is gond lesz a fragmentáció, hiszen az egyes kitörölt területere esetleg az új adat nem fér be, vagyis üres memóriaterületek keletkeznek. Erre a motor időközönként csinál egy defragmentációt, ami a lefoglalt memóriarészeket egymásra tolja. Mint a merevlemezen a defragmentálás, csak ezredmásodperces szinten belül. Ehhez pedig szükséges egy pointerkorrekció, hogy a címek még defragmentáció után is jó helyre mutassanak. Nem egyszerű rendszer, de rendkívül hatékony. Hasonlót vezet be szinte mindenki. A következő lépés pedig úgyis a virtuális textúrázás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.