Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #8622 üzenetére

    Igazából magas szintű nyelvben írod a shadert, tehát túl sokat a hardver működéséből nem veszel majd észre. Persze lehet magas szintű nyelvben is alacsony szintű működére optimalizálni, de ez nem olyan nehéz. A fordító pedig a többit elvégzi.

    De te is írod, hogy maga a DX11 a probléma és nem a HT. Igen elavult API-kkal a HT sokszor hátrányos, de ezért a HT-t nem hívhatjuk problémának, mert az új API-kkal meg megjavul, tehát maga a HT működik.

    Valójában a DX12-ben lesz egy TIER3-nál is magasabb szint a bindingre, amit csak az Xbox One esetén lehet elérni. Főleg az exkluzív alkalmazásokhoz lehet lekérni, hogy ne kelljen egy rakás erőforrással tökölni, így a memória az valóban memória lesz. Ez a működés a PS4-es GNM-hez és a Mantle-höz fog közelebb állni, de PC-re nem jön.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák