Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #40711 üzenetére

    A parancsprocesszor akkor lényeges, ha limitált általa a GPU. Ilyen akkor fordul elő jellemzően, ha a játék az Xbox One-ról jött, ahol ugye eleve két parancsprocesszor van grafikai munkára, így mások a limitek, mint PC-n. Ha egy játékot már PS4-re is terveznek, akkor ott jellemzően hasonlóak a queue limitek a PC-s hardverekhez.

    A Vega 20-nál ennek tényleg nincs igazán lényege, egy-két Microsoft játékot leszámítva. Itt arról volt igazán szó, hogy a Navi parancsprocesszora hamar kész lett, és azt rakták bele. Ennyi. Ez azért hasznos, mert így a régi parancsprocesszort nem kell 7 nm-re portolni, hanem elég a már leportolt fizikai IP-t felhasználni. Szimpla költségcsökkentés.

    Aszinkron compute-ban pedig nyilván jobb egy Polaris, mint egy GCN2 vagy GCN3. Nem sokkal, de jobb, és emiatt nyílik szét az olló.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák