Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz #45185024 #37851 üzenetére

    Wang azt mondta, hogy összeragasztani a gpukat grafika szempontjából nem olyan egyszerű, mint compute szempontjából.

    Az én elméletem az, hogy high end kártyát az AMD mégiscsak két gpuból fog összerakni. A grafika lehet, hogy bonyolult két gpu esetén, de compute taskokat biztos egyszerűbb kiterjeszteni a másik gpu Shader Engine blokkjaira. Wang ezt mondta. Ugyan azt feltételezzük, hogy a radeonok szűk keresztmetszete leegyszerűsítve ROP szám, vagyis a pixelfillrate, de ha előre tekintünk, azt látjuk, a raytracing az új nvidia kártyákat is megszorongatja. Márpedig a raytracing egyfajta compute task, ámít a Turing kártyák is addicionális hardverelemre, RT magokra offloadolnak. Példának okáért egy vega kártya miért ne számoltathatná egy másik IF-en láncra kötött szolga-kártyán a raytracinget.

    Persze egy ilyen a raytracinget célzó 2 gpus kártya használható lenne hagyományos módokon is: crossfire, vagy szoftverből kezelt multiadapter. És így csak ilyen támogatás és raytracing hiányában lenne hátrányban az nvidia konkurenssel szemben. De hát azért az nvidia egy egész gamerációt tett fel a raytrcingre, csak ki kell köveznie annak útját.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák