-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelenleg úgy áll, hogy csak HBCC vezérlés lesz a driverben. A hagyományost nem teszik elérhetővé, de van egy olyan terv is, hogy a vásárló ki-be kapcsolgathatja a HBCC-t. Ezzel az a gond, hogy több tesztelést igényel a meghajtó oldalán, mert minden tesztet végig kell futtatni a HBCC on és off beállítással.
Mivel ez az egész hardveres megoldás, így szoftveresen nem igazán lehet optimalizálni. A fejlesztők például a legacy API-k alatt bele sem tudnak avatkozni. Az explicit API-k esetében lesz egy kiterjesztés, amivel a fejlesztő ki-be kapcsolhatja a HBCC-t, ez egy sor. De több kiadott DX12 játékra ezt sem kell beírni, mert rájuk kényszeríthető a hardveres menedzsment. Mindenesetre a jövőben azt ajánlják majd, hogy inkább kérjék egy sorban a hardveres menedzsmentet, minthogy száz-kétszáz sorban optimalizáljanak Vegára. Egyrészt nem tudnak olyan jók lenni, mint a hardveres, másrészt rengeteg felesleges munkát vennének a nyakukba. A felszabaduló erőforrást a többi hardver optimalizálására érdemes fordítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.