Új hozzászólás Aktív témák

  • Vitka675

    tag

    válasz sb #2757 üzenetére

    Az, hogy a CCX-ek közötti móka miatt lassul a processzor, ez tény, nem is ezt akartam vitatni. #2731-ben linkeltem egy videót, arra gondoltam, nem a 2+2 és 4+0 különbségeire. A cache meg úgy került bele, hogy össze akartam fogni mindent, ami egy játék fps adataira hatással van, ezek pedig a cache mérete, órajel, ipc, illetve ugye az, hogy hány szálat használ egy game. Mivel a mai napig a legtöbb maximum 4-et, 5-öt, semmire nem megy az ember egy 16 szálas processzorral, ha az a szálak számát kivéve mindenben megegyezik egy 4 magossal, mert a plusz magokat nem használja a játék, nem skálázódik, nem nyújt többlet teljesítményt. A redgamingtech videó is pont ezt mutatta, 8 és 16 szál között 1-2 fps különbség átlagban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák