- EA Sports WRC '23
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Call of Duty: Black Ops 6
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Starfield
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Albigator
őstag
Na most kíváncsiságból probálgattam ezt az SMT-t:
2600X (-0.1V offset, XFR+PBO); RAM CL16 3266 MHz, ROG STRIX-GTX1060-O6G alapbeállítás; felbontás 1920X1080Debris nevű játékban néztem, ami használja a procit rendesen: Fantasztikus (max) grafikán.
Az elejétől kezdve egy adott pontig haladtam mind 2 esetben:SMT bekapcsolva ( all core kb 4.06 GHz ) :
-Average framerate : 74.6 FPS
-1% low framerate : 43.7 FPSSMT kikapcsolva ( all core kb 4.08 GHz ) :
-Average framerate : 74.1 FPS
-1% low framerate : 41.9 FPSA minimum; 0.1%; maximum framerate-et azért nem írom le mivel nem fedi a valóságot sajnos, mivel a játék során vannak úgymond töltőképernyők, ebben a rövid szakaszban is volt 2 ilyen.
Látszatra nincs semmi különbség szinte, de SMT nélkül éreztem is egyszer egy laggot és ekkor rápillantva az FPS értékekre láttam is azt a 4X FPS-t "élőben" (ugyebár játék közben nem ezeket figyeli az ember állandóan).Tesztekben, egyedül IBT alatt Very Highen hozott így elég szép, rekord eredményt: 164-165 Gflops, 665 mp, úgy látszik itt nincs preferálva a sok szál, még hátrány is. A többi tesztben/benchben jócskán elmaradtam természetesen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen