Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoula

    senior tag

    válasz Habugi #37905 üzenetére

    visszavonom,nagy csatáknál 45-ös drop is van néha, high shadow-al nincs,marad high-on.
    Annyival nem rondább.

    FTess nem tudom,hogy megy-e, a virtual felbontás még mindig nem megy opengl alatt..., remélem ez a cím már megüti az ingerküszöböt AMD-éknél, és végre megcsinálják...

    Vulkan api mit hozhat? Ok,lemegy a cpu terhelés, de kérdés, az okozza ezt? Ha mondjuk a ROP-ot vagy a tesszelátort hajtják agyon( vagy a tökömtudja mit,lényeg,nv-n ne térdeljen, amd igen), akkor azon a vulkan sem segít. Jobbat mondok, elvileg mivel az direkt api, a driver nem fog shadert cserélni, az fut,amit kapsz a programtól, na és szerinted a pure romulán kód hogy fut gcn-en? :) Kíváncsi leszek ott is úgy helyt állnak majd a keplerek,mert ugye az a mondás, arra külön kell optimalizálni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák