-
GAMEPOD.hu
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz jambiyya #28699 üzenetére
Első hallásra nagyon meggyőző, de teljesen megalapozatlan érvelés. Amelyik játékban jól skálázódik vélhetőleg nem tartalmaz sok függőséget a képkockák között. Ezt nem tudod erőszakkal eltávolítani belőle. Ilyenek például a procedurálisan GPU-n generált objektumok a játéktérben, pl. fű, ha az egyik GPU kiszámolja, akkor nem fog varázsütésre időben eljutni a másikhoz, sőt, igazából már akkor a másiknál kéne legyen, amikor az első még ki sem számolta!
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
- Config
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ford topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Hobby elektronika
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...