- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Battlefield 2042
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Dragon Age: Origins
- Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Gray Zone Warfare
-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
frescho
addikt
válasz zoltanz #11839 üzenetére
Keresem, de nem talalom. Volt egy jo cikk Nokia QT SDK-rol es hogy hova epul be. Talan ez sem rossz, csak kicsit melyebb, mint kellene. A lenyeg, hogy a hildon-desktop az 5-os maemotol mar GL ES-t hasznal.
Az Intellel kozos meeGoo pedig is GL alapu es szoftveres gyorsitassal piszok lassu. De egy 945 IGP-n mar turhetoen fut.
Ja es az uj Symbianokhoz is a QT SDK-t ajanljak, szoval szerintem azok is GL alapuak.
https://frescho.hu
-
Nowhereman
őstag
válasz zoltanz #12183 üzenetére
Kezdhetném ott, hogy ezek az analóg kimenetelű hangkártyák egytől-egyig érzékenyek a házban lévő elektromos zajokra, azaz hogy mi jelent meg a hangszórón annak csak egy része volt a kártya, és ha szigorúan nézzük az egész öreg Sound Blaster sorozatot, midiben kvázi az összes analóg csippel rendelkező zsuga szégyenben hagyta őket...
Utánam a kondenzcsik!
-
válasz zoltanz #12192 üzenetére
Akkor azon már jól futnak a 2000 körüli játékok.Nekem PIII500 mellett van Radeon7000, ha jól emlékszem 1900 körül dobott 3DM99- ben.
A 3 test probléma nem megoldható, a jövőbeli kvantumszámítógépek számára sem, az Univerzum hátralévő időtartamát nézve sem. A proton 2D-be kiterítve körbeér egy bolygót, 11 dimenzióban ismét visszalép a kvantumméretre.
-
snake1977
őstag
válasz zoltanz #12284 üzenetére
Igen ezt én is tapasztaltam, egyszer volt eddig 8500 a kezeim között, de 9200-es kártyát megette teljesitményben, ha jól emlékszem a pc-gurus tesztekre, olyan 7500-8000 pont körül tudott 3dmark 2001-ben (vagy 2000-ben?) a kártya egy p4-es vassal meghajtva.
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
laci1128
tag
válasz zoltanz #12284 üzenetére
Azért, mert az általad említett kártyák többsége a Radeon 8500-on is található GPU-nak (R200) a csonkolt, zsugorított változatai (RV250 - Radeon 9000, RV280 - Radeon 9250/9200/SE).
A Radeon 9100-as viszont a Radeon 8500 LE kicsit felfrissített, átnevezett kiadása R200-as chippel, alacsonyabb órajellel. Agresszívabb hűtéssel (meg persze szerencsés memóriákkal) fel lehet hozni az eredeti 8500-as szintjére szerintem minden probléma nélkül.
Anizotropikus szűrés esetén azért gyorsabbak a szóbanforgó Radeonok a nekik megfelelő korú GeForce-okhoz képest, mert ha jól tudom a rálátási szögekkel optimizáltak a fejlesztők az anizó szűrés esetén, gyakorlatilag nem olyan precízen végzi a szűrést a kártya. Élsimításban is a GeForce-okétól eltérő megoldást használt az ATI a 9200-as kártyákig bezárólag, a supersamplinget, ami jóval erőforrásigényesebb (ezért is van bekapcsolásakor jókora lemaradásban), mint az nVidia kártyáin használt multisampling eljárás. Persze 9000/FX széria tájékán tudtommal már hasonló eljárások voltak használva mindkét gyártó kártyáin (azaz az NV kártyákon is "optimizált" volt az anizó ill. ATI kártyákon is multisampling eljárású volt az élsimítás)."But at least the code looked good, which is the main thing."
-
snake1977
őstag
válasz zoltanz #12289 üzenetére
A 4-es széria mx-eivel bő tapasztalatom van, amig nem kell használniuk trilinear filternél komolyabbat, addig elégséges teljesitmény mutatnak fel, de amint antialiasingolni kell ott elvéreztek, már a 2x élsimitás is diavetitéshez közeli élményt nyújt, a gef2 gts szinte azonos teljesitményt nyújtott,sőt itt ott jobb is volt. Az FX5200 is ebbe a hibába ugrott bele, full screen antialiasing alatt meghalt, FX 5500-tól felfelé nincs sok tapasztalatom az fx szériában, de az 5500-ös sem volt valami nagy teljesitményű. A 6600GT volt az első komolynak mondható kártyája ami a teljesitménye és shader 3.0 támogatása miatt népszerü is lett, ha jól tudom a radeon 9800 szériája csak 2.0-ás shader modellt támogatott, viszont picivel gyorsabb volt, a 256 bites memória vezérlője végett, őt csak a 6800-as geforce kényszeritette térde, teljesen.
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
snake1977
őstag
válasz zoltanz #12297 üzenetére
3DMark 03 alatt azért nincs észveszejtő különbség a két kártya között, bő 10%-al lassabb a 8600GT, az anizotrop filterek használatánál jön ki igazán az atiban lévő erő.
Az x1950pro a 8600GTS-el van egy súlycsoportban nagyjából. Az ati még a HD2900XT 512/512-es kártyájával dobott egy egy ujabb ászt, valahogy ezért is szimpatikusabb az ati mint az nvidia, itt kevésbé sporoltak a memóriavezérlő sávszélességén, ami sok esetben bődületes gyorsulást eredményez....BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
bacsis
Közösségépítő
válasz zoltanz #12345 üzenetére
nem az a gond, hogy nem tudod rákötni a DVI moncsit... mer pl a Geforcce4 TI4400Deluxe-n alapból van DVI csati... hanem hogy az eljárás nem támogatja a TFT-t, mer ugye azt csinálja hogy egy képkockát kicsit eltolva jelenít meg, is a frissítéstől függően jelenít meg, eccer az egyik eltolt képet utána meg a másikat... na most lényegében a TFT monitor ugye folyamatos képet ad innentől kezdve bukó a dolog
apropó DVI: a natív DVI csatis moncsik még most is bitang drágák, akkor úgy 2002 körül a Geforce3 Geforce4 idejében mennyit kérhettek el egy olyanért? -
-
#95904256
törölt tag
válasz zoltanz #12426 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor davidof92 ajánlotta, hogy csinál valamiféle webes megoldást mindenféle csoportosításokkal vagy csoportosítási lehetőségekkel. Akkor felvetettem, hogy ez meglehetősen bonyolult dolog ( ugyanis ezt már én is átgondoltam ). Azóta ez az ötlet eltűnt a süllyesztőben...
szerk.: Remélem nem én beszéltem le a dologról.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz zoltanz #12501 üzenetére
Ha jól tudom, a bináris kódokban van némi átfedés. Vagyis egyik-másik EMMI illetve SSE utasítás hibajelzés nélkül lefuthat egy SSE illetve EMMI képes processzoron. Csak épp nem az lesz a hatása amit várnánk tőle.
szerk.: Aki nem értené, annak egy példa. A " bolt " szót angolul is és magyarul is megértik. Mégis teljesen mást jelent.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz zoltanz #12517 üzenetére
50MHz. 55-öt nem is lehet beállítani. 486-osoknál a 20 / 25 / 33 / 40 / 50 MHz-es értékek voltak. Illetve pár alaplap tudott 60 és 66 MHz-et is, mint például a HOT433-asom. Sajna az a lap pár napja teljesen megkergült és bár mennek benne a processzorok, de valami eszeveszetten lassú sebességgel. Az AMD 5x86-os meg csak 3x és 4x szorzókat ismeri. Akkoriban még nem volt divat a szorzóállítás.
-
#95904256
törölt tag
-
Gyick
őstag
-
#95904256
törölt tag
válasz zoltanz #12597 üzenetére
Leginkább maga a futtatott kód. Többször találkoztam már azzal a problémával, hogy ugyanazzal a fordítóval ugyanazt a forrásfájlt lefordítva Windowsra és Linuxra is, a két program futási sebessége 5-10%-ban is eltért. Pedig ugyanaz a forrás és ugyanaz a fordító! Majd egy másik fordítóval lefordítva a kódot, eltűnt a sebességbeli különbség.
De most visszakérdeznék, szerinted a Windows miben befolyásolja jelentősen egy böngésző sebességét? A sávszélességet eszi meg, a processzort vagy a memóriát?
-
#95904256
törölt tag
válasz zoltanz #12600 üzenetére
Neten találtam: Browser speed comparisons
Linux, Windows, Mac OS X alatt teszteltek többféle böngésző, többféle verzióját. A táblázatba szereplő böngészők nevére kattintva grafikonok is előcsalogathatóak. Ezen összehasonlítás alapján nekem nem tűnik úgy, hogy a Linux alatti böngészés gyorsabb lenne. Sőt, ha darab-darab alapon összeszámolom akkor az jön ki, hogy a Windows alatti eredmények többször voltak jobbak.
szerk.: Megjegyzem ez volt az első link amit a Google kidobott.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz zoltanz #12609 üzenetére
Egy szóval sem mondatm, hogy nem hiszem el, hogy jelentősen lassabban fut a Windows alatti böngésződ, mint a Linuxos. Csak annyit állítottam, hogy ez aligha a Windows hibája. Jónéhány Windows-os programot írtam már. Szerintem a legtöbb embernél beidegződés, hogy automatikusan a Windows-t kell szidni, ha valamelyik alkalmazás lassú a gépén....
-
válasz zoltanz #12636 üzenetére
Hát a Voodoo1- hez nem, azt bőven megveri a TNT.Voodoo2- nél már szoktam vitatkozni az előnyökről, hátrányokról, természetesen itt a szubjektivitás már nagyon közrejátszik.Ezeken a kártyákon jó sebességgel futtatható és általam kedvelt játékoknál a Voodoo2 glide API- val jobb eredményt ad, mint a TNT Direct3D- vel.Igaz a Voodoo 16 biten muzsikál csak, de képe számomra elevenebb, világosabb, lendületesebb, efektjei magával ragadóbbak.A TNT sötét, komor és lassúbb - UT alatt annyira lelassul pld. hogy visszhangzik, torzul a hang is.A Direct3D szerintem GeForce4- től kezd jó teljesítményt és minőséget adni, itt már nem lehet vitatkozni, szép, eleven, világos a kép.
A 3 test probléma nem megoldható, a jövőbeli kvantumszámítógépek számára sem, az Univerzum hátralévő időtartamát nézve sem. A proton 2D-be kiterítve körbeér egy bolygót, 11 dimenzióban ismét visszalép a kvantumméretre.
-
válasz zoltanz #12640 üzenetére
Persze, megértelek, meg láttam a teszteket is.De nálam jobban bevált a V2.A mérések ellenére, a gyakorlatban adott összképet nézem.Jelenleg 5 gépemben van V2, egyik SLI, semelyiket nem cserélném le TNT- re
A 3 test probléma nem megoldható, a jövőbeli kvantumszámítógépek számára sem, az Univerzum hátralévő időtartamát nézve sem. A proton 2D-be kiterítve körbeér egy bolygót, 11 dimenzióban ismét visszalép a kvantumméretre.
-
addikt
válasz zoltanz #12728 üzenetére
Próbáltam két wrapperrel is. nGlide, zeckensack's Glide wrapper. De nem ez a gond. A játékon belül nbem tudom azt mondani neki, hogy 3dfx, vagy glide. Azaz nincs miért aktiválódnia magának a wrapper-nek. A wikipedia-n azt írja, hogy másoljam az install mappába a glide.dll és a glide2x.dll-eket. De ez semmit se változtat a dolgokon.
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
addikt
válasz zoltanz #12732 üzenetére
Ez egy fizetős progi. Illetve nem csak DOS-os? A Dungeon Keeper 1 még az, de a 2 már win98-as(talán DX6 és glide).
Mellesleg az nGlide-al most fut az Unreal 3DFX-ként. Jó rég nem láttam már azt a logo-t, bár ami még a voodoo 1/2 idején volt az jobban tetszett. Vicces volt.
Az is vicces, hogy D3D alatt nincs semmi extra. S3 Metal-al voltak bazi nagy textúrák (S3TC később DXTC). 3DFX-el voltak másodlagos textúrák a falakon (mikor közel mész a falhoz látni egy második textúra réteget ami halványan virít, de mintha finomabb lenne a felbontása).más:
Volt itt hangkari tesztről szó. Szívesen olvasnám Én is. Leginkább az AWE32 vs. GUS, MIDI összehasonlítása érdekelne. Illetve FastTracker II teszt, állítólag valami baromi jól kezelte ez a progi a GUS-t. Annak idején sok midi volt. Ez volt az alapvető zenei megoldás a játékokban. Hallottam már sok mindent, de GUS-t még nem. Volt egyszer valami PC World-ünk vagy valami hasonló magazinunk, aminek a cs mellékletén profi hangkarik voltak tesztelve midi alatt. Valami elképesztő dolgokat műveltek. Volt ott mindenféle csemege. Társkártyák meg egybe megoldások. Egy idpben nagyon mentek a társkártyás megoldások, mert csak SBPro kompatibilis hangkarikat tudtak csinálni. OPL/AWE32-höz volt fasza MIDI lejátszó progim... azaz még mindig van, csak mostanában nem sok időm van vele mókolni. Illetve a DosBOX nem tud AWE kompatibilitást, a retro gépemben meg egy AWE64 van ami még nem üzem képes dos alatt. SounDWorX MiDPLAY a cucc neve. Tud soundbank kezelést is, feltölti a kiválasztott hangfile-t a hangkártya memóriájába. Érdemes egy-két játék zenét meghallgatni vele.
Ha valakit érdekel akkor nekem van egy pár játék midije, picit igaz foghíjasak:
Aladdin, Another World, Blackthorne, Bruce Lee, Dark Forces, Descent 1/2, Doom1/2, Duke3D, Full Throttle, Golden Axe, Hi Octane, Larry 1, Lemmings, Lotus 3, Magic Carpet 1/2, Panzer General, Prince of Persia, Settlers 1/2, Raptor, Screamer, Sim City, Stunts, Syndicate, System Shock, The Incredible Machine 1/2/3, Transport Tycoon Deluxe, Ultima 6, Ultima 7, Warcraft 2, Warhammer, Wolfenstein 3D, WWF, Xenon 2, Zelda
Kép a Midplay-ről. Per pill DOSBox-ból futtattam, így csak MPU-n játszik. Még egyszer leírom, a félreértések elkerülése végett, ezt kifejezetten EMU8000-re írták.[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Motoros topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- RAM topik
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest