Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KROK640

    veterán

    válasz ityam #93544 üzenetére

    Azt mondom, hogy mai felbontáson nem ám, de korhű felbontáson egy időszak után igen. Nyilván nem a 1999-2004 közötti időszakról beszélek, ahol egy vadi új játékot 1024-ben sem tudtál röccenésmenetesen futtatni, mert alig optimalizáltak, lévén egy év múlva úgyis kétszer gyorsabb gépek lesznek, de szerintem azért a 2000-es évek végére simán eljuttottunk oda, hogy az akkori gépek, az akkori játékokat, akkori felbontáson vigyék maxon röccenésmentesen . Ehhez különösen az olyan erős CPU-k mint a C2D (majd a Core I series) járultak hozzá, miközben VGA oldalon az AMD HD széria és NVidia konkurense tolta meg a szekeret.
    Na meg igen, kérdés mi az igény, 25/30/60FPS, illetve mekkora beesés engedhető meg. Ha semekkora, akkor korszaktól függően, de eleve 1-2 évvel későbbi csúcs HW-val érdemes nekiugrani (itt nyilván mindig maximális grafikáról beszélek).

    De olykor akadnak kivételek is, pl a Midtown Madness 1 az 1999 májusában jött ki ha jól emlékszem, és akkor egy 233-as Pentium 64MB RAMmmal és Voodoo 2-vel képes volt 40-50FPS-ig repíteni a játékot mediumon, de egy 366-os Celeron 96MB RAMmmal és egy TNT1 16MB-al, maximumon is, röccenésmentes 60FPS-re volt képes, és ezek a gépek akkoriban nem voltak éppen elérhetetlen atomerőművek.

    Jó, másik oldalról léteztek Ultima IX-ek, amik ugyan 266MHZ + 64MB társaságában is elindultak, de akkor az ajánlott HW PIII 600 + 512MB RAM volt hozzá ami kb az akkori összerakható maximális csúcsot jelentette)

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák