Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz DarthSun #72676 üzenetére

    En kb sose jatszottam DOS ablakban a DOS-os jatekokkal, mert a Gravis Windowsos drivere mellett sok jatekban nem mukodott a hang (ugy latta, hogy az ultramid vagy masik GUS TSR aktiv), igy ilyenkor mindig rebootoltam rendes DOS-ba (marmint jo volt a Windows sajat 7.x-es DOS verzioja is).

    A Tomb Raiderhez ketto darab Voodoo-s patch leteezik, az egyik statikusan linkeli a glide2x.ovl-t, a masik dinamikusan tolti a game folderebol vagy a PATH-bol. Utobbival nincs Laranak arnyeka (ez utobbit talalod meg egyebkent Voodoo Rush patch neven), viszont megy szerintem minden olyan Voodoo kartyaval, amihez van glide2x.ovl (en anno probaltam V1, V2 es V3-val is). A statikusan linkelt glide2x.ovl -t tartalmazo verzio mukodik Voodoo 1-en es beindithato Voodoo 2-on is (1-2 kornyezeti valtozo kell, hogy a V1 driver meg tudja hajtani a V2-t, ezt nem probaltam V3 alatt, de szerintem ott mar nem megy, a V3 nagyon elter a korabbiaktol).

    Itt van egy kis bibi, az elso Voodoo driverekben volt par idozitesi bug, igy ha tul nagy a sebesseg (ez esetben az FSB fontos) akkor egyszeruen lefagy vagy nem talalja a kartyat. Sajnos, az arnyekos verzio pont ezt a korai glide2x.ovl verziot tartalmazza, igy a problema itt is fenn all. Nalam a VIA Apollo Pro 133T+P3-S 1400 MHz komboval tokeletesen mukodik, ha visszaveszem az FSB-t 66 MHz-re. Pont a regi DOS-os glide cuccok miatt csinaltam az Arduinos, soros portos jumpert allitgato izet, hogy ezek mukodjenek. Nekem igy 66MHz FSB-vel siman mukodik a Carmageddon, a Tomb Raider es a GTA DOS-os 3Dfx verzioja is. FSB allitas nelkul, tehat 133MHz melett pedig mukodik a Screamer 2 es a Screamer Rally es a Tomb Raider dinamikusan linkelt valtozata.

Új hozzászólás Aktív témák