-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatpingvin
őstag
ennek így kell működnie, teljesen normális és tervezettnek megfelelő működés. a kérdésedre miszerint hasznos-e már eloljáróban válaszolok azzal hogy igen, az lentebb írok saját példát.
a PCIe szabványban benne is van hogy tökmindegy hány sáv lenne az eszköz maximuma, mennie kell x1-en is ha csak annyi van. szóval ebben semmi meglepő nincs hogy egy x4 képes eszköz ment x1-en, sőt. elég sok m.2 adapter már önmagában csak x1-es hogy belemenjen a kicsi slotba is, hiába tud a m.2 foglalat 4et.
én is egy x1 PCIe "riserrel" használok egy SAS vezérlőt ami amúy tudna 8 sávot is, de csak ennyit tud a laptopom az expresscard slotból
kis érdekesség ennek kapcsán: a RTX3060 ennek megfelelően valójában hibás PCIe implementációval került piacra, ugyanis nyolcnál kevesebb sávval nem hajlandó működni.
[ Szerkesztve ]
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
fatpingvin
őstag
ez viszont a windows nyomora, nem a PCIe szabványé. ha egyszer ment és utána frissítés után nem az nem a hardver hibája, a windowstól meg ugye megszoktuk hogy ez a modus operandi.
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
nagyúr
-
-
Pikari
addikt
azért gondoltam elsőre a permedia2-re, mert arra szokták ezeket a tantál kondikat pakolgatni (meg persze az SG ramot), esetleg még riva128 is lehet, a korai verziókat ott is tantál kondikkal szerelték (és SG rammal a normálisabbat). illetve ebből a korszakból még a virge gx volt sg ram + tantál kondi kombóval. persze más videókártyákat is szerelhettek ezzel, akár valami ati is lehet. talán a permedia2-vel járnál a legjobban, az a legritkább, és leg coolabb ezek közül.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Pikari
addikt
Az elsa féle permedia2 pont ugyanazt tudja, mint az AGP-s változatok. Szerintem nagyon jó kártya, kb Voodoo1 szintű teljesítményt nyújt, viszont tud true colort és jobbak a driverek. Mi nem tűnt benne életképesnek?
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Pikari
addikt
a lightmapek hiányoznak a q3-ban permedia2-vel azt hiszem. de semmi olyan, ami miatt játszhatatlan lenne. ha eleve kikapcsolod a light mapet, akkor talán kapsz egy pár extra fps-t is.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Pikari
addikt
a 3dlabs permedia2-nek annyi a "hibája", hogy van pár alpha blending mód, amit nem tud. emiatt hajlamos pl fekete kockákat rajzolni pl bizonyos effektek köré, vagy bizonyos effektek nem jelennek meg megfelelően. de ezek nem olyan hibák, amik érdemben akadályoznák a játékok élvezetét rajta. nekem nagyon bejött ez a kártya. én a 98 szeptemberi hivatalos 3dlabs driverrel szoktam használni *azt hiszem*, mert nálam az adja a legjobb támogatást, és a legkevesebb bugot. az újabb vagy régebbi driverekkel valóban hajlamos pár dolog nagyon bugos lenni.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
gban
Közösségépítő
Nekem meg ezek jöttek most:
Sose láttam még olyan ramot vga-n mint a bal alsón. (a kép megnyitható új lapon és nagyítható, a ramok az üres socketek mellett balra vannak elvileg)
A V2 meg 12 megás, elvileg rossz de nagyon nem vagyok meggyőződve róla, a leírása alapján, teszt még odébb van.
De úgy voltam vele, 2500 + némi benzint megér a csomag...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
Pikari
addikt
A Kings Bounty: The legend is érdekesnek tűnik, ezt mindenképpen ki fogom próbálni. Köszönöm.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
-
-
Mármint az R9 270 ? , annál picit erősebb a GTX770, legalábbis a TPUP 149%- os arányt mutat.
A főgépemben meg csak GTX1650 van (R7 3800X mellett), persze régi címekhez és filmezéshez teljesen jó, amiatt lett ez. Bár a kis 128 bites újabb kártya gyorsabb mint a régebbi de 256 bites GTX770.A 3 test probléma nem megoldható.
-
KROK640
veterán
Oh, hát 20 éve, igen kb ez volt a norma, meg a 30FPS ... Emlékszem 2000 környékén a 24FPS-nek is örültem, csak ne essen be túl sűrűn. a GeForce 3-nál eleinte új norma volt, de 2006 körül (pl Flat Out 2) már örültem ha 15FPS felett megvan. Nem véletlenül volt szegény Athlon XP egy idő után 2669MHZ-en járatva napi szinten. Meg ment a GeF3 is 175@250MHZ / 400@550MHZ-en.
Aztán az ilyen HD3870X2 és HD4890-ek mellett már más norma lett, a GTX950 még nagyobb ugrás volt, ott már tényleg a stabil 60FPS volt a cél, és a valóság. Pláne a 10400F mellett.
Most az RTX3060 12GB meg megint más liga, ha egy pillanatra beesik 60 alá mondjuk 48-ra akkor már megfenyegetem a gépet, hogy visszakapcsolom a turbo-t és mindeközben felbontás is brutálisan nőtt : 20 éve még az 1024-es volt a menő, 2010-ben már CRT vonalon 1600×1200-aztam. A TFTkre való áttéréskor lett visszalépés, de 1280-as felbontástól 1920×1080ig jutottam, minden köztes megálló beiktatásával rövidebb-hosszabb időre. Mindeközben az FPS számmal kapcsolatos elvárások is nőttek, meg a grafikával kapcsolatosak is. Volt mit megugraniuk a VGAknak.(ma éppen Unreal 5 engine-es techdemot nézegettem, hogy hogy megy a gépemen, állesős, A RAM igénye nagyon kicsi, kb 1,5GB ami nem csoda, hiszen csak egy kis posztszovjet lakótelepi park járható be. VRAMnál 5GB-öt kér a 12-ből, ami azért nem kevés, de nem is olyan sok. Ellenben igazolja a feltevésemet, miszerint 4GB-os VGA-t már semmiképp sem szabad venni, ugyanis a jövőben rengeteg játék jön majd ezzel az engine-el. Ami ijesztőbb, hogy a VGA-t gyakorlatilag csapágyasra hajtja, és így tud 37-45fps-t, ami nem jó, de nem is tragikus. (60 fps lenne az ideális) a gépem : I5 10400F 6C12T - 2900MHZ (turbo OFF), 32GB RAM, RTX3060 12GB VRam, 1.5TB SSD, 6TB HDD )
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
KROK640
veterán
Azt mondom, hogy mai felbontáson nem ám, de korhű felbontáson egy időszak után igen. Nyilván nem a 1999-2004 közötti időszakról beszélek, ahol egy vadi új játékot 1024-ben sem tudtál röccenésmenetesen futtatni, mert alig optimalizáltak, lévén egy év múlva úgyis kétszer gyorsabb gépek lesznek, de szerintem azért a 2000-es évek végére simán eljuttottunk oda, hogy az akkori gépek, az akkori játékokat, akkori felbontáson vigyék maxon röccenésmentesen . Ehhez különösen az olyan erős CPU-k mint a C2D (majd a Core I series) járultak hozzá, miközben VGA oldalon az AMD HD széria és NVidia konkurense tolta meg a szekeret.
Na meg igen, kérdés mi az igény, 25/30/60FPS, illetve mekkora beesés engedhető meg. Ha semekkora, akkor korszaktól függően, de eleve 1-2 évvel későbbi csúcs HW-val érdemes nekiugrani (itt nyilván mindig maximális grafikáról beszélek).De olykor akadnak kivételek is, pl a Midtown Madness 1 az 1999 májusában jött ki ha jól emlékszem, és akkor egy 233-as Pentium 64MB RAMmmal és Voodoo 2-vel képes volt 40-50FPS-ig repíteni a játékot mediumon, de egy 366-os Celeron 96MB RAMmmal és egy TNT1 16MB-al, maximumon is, röccenésmentes 60FPS-re volt képes, és ezek a gépek akkoriban nem voltak éppen elérhetetlen atomerőművek.
Jó, másik oldalról léteztek Ultima IX-ek, amik ugyan 266MHZ + 64MB társaságában is elindultak, de akkor az ajánlott HW PIII 600 + 512MB RAM volt hozzá ami kb az akkori összerakható maximális csúcsot jelentette)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
#22163968
törölt tag
Szerintem sok múlik azon, kinek milyen "gyárilag" a szeme.
Azt mondják a kékszeműek érzékenyebbek ilyenre.
Nekem is kék és sajnos én is szemüveges lettem. Fiatalon 20-30cm-re voltam a monitoroktól és semmi gond nem volt.
A pc előtt az utolsó "monitorom" egy 55cm-es Samsung tv volt. Az volt az íróasztalom egyik sarkában, az Amiga a másikban. Akkor csak annyit éreztem egy komolyabb nap után, hogy elfáradt a szemem.
Viszont ezután romlani kezdett. Nem tudom mi az oka, lehet nem maga a tv/monitor, hanem az egész napos közelre fókuszálás. Fene tudja.Mostanra már kell a szemüveg és érzékeny is a szemem. Gyakorlatilag semilyen crt képernyőt nem szívesen nézek. Az lcd monitoroknál is zavar amelyiknek pwm-es a led háttérvilágítása és túl alacsony frekin dolgozik.
Retro ide vagy oda, minden géphez emiatt lcd kijelzőt használok már, hogy élvezni tudjam.
frescho:
Sajnos egyre kevésbé zavar. Gondolom az öregedéssel járó hallás spektrum csökkenés miatt. Pár hónapja mértük össze az asszonnyal. Ő nyert.[ Szerkesztve ]
-
KROK640
veterán
Mázlista vagy, ahogy Jokeph is. Én óvodai nagycsoportosként kezdtem a C64-en, fekete-fehér orion TV mellett. Általános iskola harmadik elején még az utolsó padban ültem, és könnyedén le tudtam olvasni a táblát, év végére pedig már az első padból is nehezen tudtam leolvasni ami a táblán volt.
Negyedikes koromban már eleve csak a mellettem ülőét másoltam, meg se próbáltam a táblát leolvasni, de a fő kellemetlenségem az volt, hogy egyre nehezebb volt hazamenni mert a buszok tábláit sem tudtam egyértelműen leolvasni, és néha már tippre szálltam fel, és reméltem, hogy jó buszon vagyok és hazavisz, nem pedig a város másik végébe. Egy év alatt négy dioptriát romlott a szemem és ötödik elején már nem tudtam megúszni a szemüveget, és azóta is kell folyamatosan
Nem tudom, hogy a fekete-fehér TV 50cm-ről bámulásának mekkora szerepe volt ebben, de akkoriban napi 1-2 óra megvolt. (manapság 10+ óra)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
félisten
-
KROK640
veterán
-
Gona.
csendes tag
Hát igen, nézve ezt a lefogató/rögzítő és kártya bevágás hiánya problémát, vagy a kártyára reszelsz bevágást, vagy letöröd, esetleg kifeszíted és rögzíted valahová lefogatót, hogy ne feszítse a kártyát. Ha letöröd, és nem fejjel lefelé akarod használni, akkor nem fog hiányozni, nekem egyik alaplapomon sincs, pedig van kb. 20 AGP-s alaplapom.
Az eredeti univerzális AGP arról szólt, hogy mind a régebbi, 3,3 Volt (AGP 1.0 és 1x és 2x sebesség), mind az újabb 1,5 Volt (AGP 2.0 és 1x; 2x és 4x sebesség) kártyák halmazát is támogatja.
A korai 4x AGP alaplapok, mind univerzális AGP-sek voltak (ha nem az összes 4x AGP alaplap), lévén a lefelé kompatibilitás fontos volt (ugyanígy a korai 4x AGP videokártyák mind támogatták a 3,3 Voltot, nem csak az 1,5 Voltot). Úgy nézem, az Intel Desktop Board VC820 volt a legelső AGP 4x (és univerzális) alaplap 1999 októberében, míg videokártyák AGP 4x támogatással, már kb. 1999 márciustól jöttek ki.
Persze itt felmerül, ha az ember akarna csinálni egy minden AGP kártyát egy gépben tesztet, akkor az AGP 8x-es kártyák csak 4x sebességgel fognak menni. Noha az AGP 8x alaplapok zöme már nem fogadja a a 3,3 V kártyákat de léteznek "Universal AGP 3.0" alaplapok is, megyek minden Volt-ot tudnak, és 8x sebességre is képesek. Arra tippelek, hogy az Optiplex gépedben is ilyen van. Én SiS 651 chipset-es P4 alaplapot használok erre.
Itt van egy jó oldal erről bővebben:
https://www.playtool.com/pages/agpcompat/agp.html
Ír ilyet is, ami nekem is új:
"nobody makes AGP 3.0 cards, and nobody makes AGP 3.0 motherboards. At least not any manufacturers I can find. Every single video card I could find which claimed to be an AGP 3.0 card was actually a universal 1.5V AGP 3.0 card. And every motherboard which claimed to be an AGP 3.0 motherboard turned out to be a universal 1.5V AGP 3.0 motherboard."
A Volt-októl eltekintve lehet más inkompatibilitás is, pl. az Intel i740 chip igazán jól csak Intel BX chipsetes alaplapban teljesít, a későbbi Intel chipsetekkel ha nem is teljesít olyan jól, de nem hiszem hogy kompatibilitási gondok lennének, míg más chipset gyártók chipjeivel jó eséllyel hardware ütközések lesznek, ezeket igyekeztek a chipset gyártók illesztőprogramokkal kikerülni. Az ALi Aladdin V (Socket 7) chipset pedig nagyon jól teljesít Ati AGP-s kártyákkal, ellenben nagyon problémái vannak nVidia kártyákkal.[ Szerkesztve ]
-
Gona.
csendes tag
Ígéretesnek hangzik! Én "őskövület 3D" kártyának a Rendition Vérité 1000 (V1000-E) előttieket tekintem, de ezeket nem is nagyon érdemes összehasonlítani Direct3D-vel, kevésen megy, amikor kijöttek ezek a kártyák, még a saját API-k voltak csak, nem is mindegyikhez jött ki Direct3D driver, és maximum a legelső Directx 2.0-ás játékok játszhatóak nagyjából. (Az Imagine 128 és ennek a Series II chipjei a legdurvábbak, mert saját API sincs és Direct3D driver sem készült, egyedül Mac-en QuickDraw3D RAVE driver készült hozzá, PC platformon csak 2D kártyaként lehet használni.) "őskövület AGP 3D"-nek pedig mondjuk az S3 ViRGE/GX2; Matrox Millennium II; ATI Rage Pro; 3D Labs Permedia 2, NVidia RIVA 128 és ilyesmik.
Az Oxigen VX1 olyan 2 évvel későbbi, de nyilván közelebb áll a legkorábbiakhoz, mint a későbbiekhez. A Matrox Millennium P750 viszont 2003-ban jött ki, már AGP 8x és ahogy olvasom nem megy 3,3 Voltos alaplapban:
https://web.archive.org/web/20030425005624/http://www.matrox.com/mga/products/mill_pseries/p750.cfm
Biztos, hogy 32 MB-os a P750-ed? Csak 64MB vagy több memóriával rendelkezőt látok.
Az S939 platformon a VIA K8T800 Pro az egy igen jó chipset, legalábbis én Asus A8V Deluxe alatt meg tudtam hajtani kései AGP nVidia kártyákat Win98SE alatt is, míg mások problémákat írtak. Az más kérdés, hogy az utolsó AGP-s nVidia kártyáknak akkora CPU igénye van, hogy Opteron 156-al is gyengébb eredményt produkált, mint a GeForce 4 Ti 4800. De persze ez Win98 és emiatt Single core CPU mezőny, szóval lehet hogy WinXP és multi core Athlon64 ki tudja hozni a maximumot (pontosabban a GeForce 6 és 7 gyorsabb tud lenni, mint a GeForce 4 Ti 4800). -
ityam
senior tag
Tuiningot nem terveztem ebben a tesztben, de egy kivételt lehet kellene tennem. A G550 em 3.6 nanos ramokkal van szerelve. Aminek gyanús hogy meg lehetne rángatni a bajszát kicsit. Csak nem tudom milyen progival kellene. Amikor vettem a kártyát akkor csak gyorsan leteszteltem hogy működik. Powerstipben próbáltam picit emelni a memóriafrekin, de rögtön csonttá fagyott a gép aztán nem kísérleteztem vele tovább.
Abban sem vagyok biztos hirtelen hogy gpuval valamilyen szinkronban megy e a ram vagy sem. Matrox OCvel itt foglalkozott valaki? -
Gona.
csendes tag
Direct3D és OpenGL benchmark-ok, Riva128-tól fölfelé, okos ötlet! A Riva128 volt az első olyan PC 3D kártya, ami nem foglalkozik native API-val, és a maga korában a legerősebb Direct3D kártya volt. Az S3 Virge és Trio 3D kihagyhatóak (az eredeti ViRGE még native API-hoz lett kihozva, a Trio3D chip-ek noha már nem tudják használni az S3D API-t, de erősen ViRGE alapúal). Az S3-nál a Savage csakád érdekes itt, például a Savage2000-ig. Ha erősebb a proci, és elmész a GeForce2-ig, Ati-ban a Radeon DDR-ig, akkor valószínűleg GeForce2; RadeonDDR és GeForce 256 lesz a befutók sorrendje. Egy olyan 500MHz-es procinál nem is érdemes efölé menni, hacsaknem egy GPU "skálázást" akarsz bemutatni. Például nVidiáknál egy Socket7 AMD K6-2 550-es konfigurációban egy GeForce3 gyengébb eredményt fog hozni mint a Geforce 256, egy GeForce4 méggyengébbet. Én GeForce2 MX-eket nem teszteltem, de azt olvastam a Tom-tól a Tom's Hardware-en, hogy ezek csak erős procin (nyilván a saját korabeli CPU családokat kell nézni) teljesít hasonlóan jól, mint a GTS, gyengébb procin jóval szerényebb az eredménye.
Megtaláltam pár Win98SE K6-III+/550 Direct3D és OpenGL benchmark eredményem, itt már D3D-ben egy hajszállal jobb a GeForce3 mint a 2, de látható, hogy azért erősebb procit szeretne a GF3. OpenGL-ben viszont a GeForce2 GTS sem éri be a GeForce 256 kártyákat...Via MVP3 chipset (4in1 443v); Win98SE
(a két utolsó szám az eredmények, szerintem 3DMark majd GLQuake (bocsi, de 23 éve csináltam), ha van szám a kártya után, az driver verziószám):K6-III+/550 GF DDR 0348 : 3993; 84.6
K6-III+/550 GF SD 0348 : 3982; 84.3
K6-III+/550 GF3 0776 : 4072; 59.7
K6-III+/550 GF2TiVX 0513 : 4051
K6-III+/550 GF2 GTS 0513 : 4035; 59.7
K6-III+/550 GF3 Ti5 0776 : 3982; 59.7
K6-III+/550 Quadr2 0513 : 3972; 59.7
K6-III+/550 GF2 GTS 0522 : 3857; 59.7
K6-III+/550 Radeon : 3830; 41.6
K6-III+/550 Savage2000 9.51.10: 2044; 75.5
K6-III+/550 Voodoo5 5500 : 2046; 72.8
K6-III+/550 Savage2000 9.51.17: 1259; 72.8
K6-III+/550 Voodoo3 3500 : 1975; 56.1
K6-III+/550 TnT2 ultra : 2010
K6-III+/550 Matrox 450AGP : 1985; 51.0
K6-III+/550 Savage4 : 1835; 45.3Persze több játékkal tesztelve jóval változatosabb lenne a végeredmény, de ez már nem az én asztalom. Ha csinálok valaha Direct3D benchmarkot, az a korai generációkkal lesz, Win95 és DirectX 2.0-án, és Pentium 100-on lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ityam
senior tag
Amúgy sajna elakadtam most a tesztsorral:
Savage 2000 nagyon fura. fagy vagy lassú drivertől függően. Most legjobbnak a JGCs hanckolt driver tűnik legjobbnak és azzal folytatnám a tesztet, de pénteken pont jöttek a légkondit beszerzelni és el kellett pakolnom a tesztgépet a helyéről hogy tudjanak ott dolgozni. Aztán ma meg szülőlátogatásra kellett mennem.Barinő foglalkozáshiánybeli pánikba került. Holnap ezt kell orvosolnom és valszeg nem fog menni a tesztgép visszahelyezése mellett... . Jövőhéttől meg újra dolgozok. a héten szabin voltam és azt hittem hogy tudok haladni a tesztel. de nagyon keveset haladtam sajna[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
ityam
senior tag
Amúgy egy pontosítás a teszthez. a Slavezero nem a P750et nem szerette.Az semmivel nem indult el.A VX1 nél jöttem rá. Szóval raktam fel a VX1nél slavezero demot ami elindult rajta, de azt a P750nel még nem próbáltam indítani mert nem raktam azóta vissza a tesztgépbe.
Sajnos a tesztgép XP telepítésével 2 napot elbénáztam és végül csak egy SP nélküli XPt sikerült telepítenem rá ennyi idő után. Sok GOG os játék így el sem indul. SP3 at telepíteni nem tudtam mert az SP1 et akart és SP1 et meg sehol nem találtam. Szóval nagyon bugyuta tesztgépem lett, de megelégedtem vele hogy ezekhez a kártyákhoz nem is kell DX9 et tudni amit most tesztelek.
Bár mostmár sejtem hogy ezekhez a kártyákhoz win98 at kellett volna felerőszakolnom....
De mostmár nem fogom előről kezdeni, mert akkor nem kevésen állnék a tesztel hanem nullán[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
GF2 Ti-nél erősebb fölösleges egy GX150-be szerintem is. Illetve ha esetleg SFF-es, a táp miatt sem érdemes vadulni, nálam egy 6600 GT nyírta ki az SFF-es GX150-em tápját (de majd kap új kondikat).
"Ilyen régi játékokban még a Kyrok sebességére leszek kíváncsi."
Azt megnézném én is, remélem, hamar sorra kerülnek. Nekem a Kyro I az egyik legkedvesebb karim, Unreal I motoros játékoknál 0,1% fps-ekben nagyokat alakít.Mostanában én kockulás helyett általában sportolok. Diéta van, meg kondipark. 110 kilóról indultam, jelenleg 83 vagyok.
-
Fred23
nagyúr
"De PCI gef4MX vs AGP gef4 MX beleférhetne ebbe a tesztsorba."
Érdekes lesz, ha megcsinálod. Ahogy nő a felbontás, a PCI-os kari fps-ei úgy váltanak majd zuhanórepülésbe.
A 0,1%-ot én is csak kábéra mondom. 1% min fps körül -erős procival- még úgy teljesít a Kyro I, mint bármelyik hasonló vagy kicsivel erősebb korabeli kari, de bizonyos kritikus helyeken, pályarészeken, ahol rengeteg a poligon, a Kyro mindenkinél jobban állja a sarat. Kár, hogy erről anno nem tettem be képmentéseket. Verte a GF2 Ti-t és a Radeon DDR-t is.
Köszi, és üzemorvos jól mondja, a lassú fogyás vezet eredményre általában hosszú távon, én is azt csinálom. A gyors fogyás ritkán tartós. Be kell állni egy csökkentett, de nem drasztikusan csökkentett kcal-bevitelre, kiszámolni a makrókat hozzá, aztán következetesen tartani. Mellette meg minimum egy kis kerékpár, kocogás, kondi, bármi. Én 2000 kcal-os diétát tartok, fehérje 135g, szénhidrát 200g, zsír 70g. Csak hogy az arányok látszódjanak. Még 4-5 hónap van hátra, aztán készen vagyok, de nem állok majd vissza a régebbi kajálásra, inkább csak emelek a kalóriákon a mostani rendszer mellett.
-
Fred23
nagyúr
Láttam, hogy 800x600 és 640x480 van csak, de még közöttük is nagy lesz szerintem a difi. Az 1024x768-ért viszont azért kár, az nekem még hiányzik.
Radeon LE@radeon DDR OC azért simán jó volt 1024x768-ban is kábé bármire úgy 2002-ig. 30 fps körülre legalábbis elég volt. Tény, kompetitív játékokban ennél több az ideális. -
arn
félisten
A 3dmarkok eleg jol kovettek az adott ev tipikus felbontasat, de ez nyilvan fuggott az illeto monitormereterol is. A 90es evekben a sw rendernel az uj cimeknel 15fps is jonak szamitott, ez a 25-30 koruli fps csak a 3ds kartyakkal jelent meg. Az igy szocializalodott gamerek nem csoda, hogy nem acsingoztak a 60fpsre, foleg, hogy 2000 kornyeken kevesen engedhettek meg maguknak combos gepeket. Persze az akkoriban kezdodott kompetitiv korszakbol mar lehetett hallani, hogy vmi minimal grafikaval jatszanak.
A 32 biten nem tudtom mit lehetett nem latni, 16 biten rohadt pottyos es foltos volt minden - 99ben mar csak 32 bitet hasznaltam.
Az af es aa meg a 9700pro idokben is nagyon megvagta a teljesitmenyt, csak ezutan kezdett “olcsobba” valni. Szvsz akkoriban tobbet hozott a konyhara, ha a low poly modellek helyett nott a 3d modellek felbontasa, de mar a revolt is tamogatott aat es afet 99ben.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
nagyúr
Hát, a pokolba vezető út is jószándékkal vagyon kikövezve.
#95810Fred23: 172/110 jelenleg . Én már 90-el is boldog lennék.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
Fred23
nagyúr
"Engem már akkor is zavart ha kicsit is 20 alá esik a FPS"
Engem is, ami azt illeti, sőt: már 25 alatt is szinte fájt. De mégis gyakran kísérleteztem az 1024x768-as felbontással, néztem a FRAPS-ot, és próbáltam valahogy elérni ezen a magasabb felbontáson a megfelelő sebességet, többnyire kevés sikerrel. Kedveltem az AF-et, de általában lemondtam még róla is. Meg bármi élsimítás?: ugyan. 800x600-ban játszottam általában majd' minden szépítőt kikapcsolva, viszont 32 biten, mert a leggyakrabban tolt játékaimon ez tényleg sokat ért számomra. Talán 2-3 cím volt, ahol megérte 16 bitre váltanom, és nem zavart a képminőség.DarthSun: Az már jó súly a magasságodhoz, tán nem vagy veszélyben.
arn: Deus Ex (2000)-nél a 16 bit tragikusan csúnya képet ad, én meg azt játszottam tán a legtöbbet. Ez így kihatott más játékokra is, ahol kibírtam volna éppen 16-on is, csak már nem akartam, mert elvette a kedvem a korábban tapasztalt látványvilág.
jokeph: 171/110-ről indultam, kábé el tudom képzelni így a formád. Ezen már büszke 100 kilós vagyok, már leadtam 10-et. Akár 5-10 évet is nyerhetek a fogyásommal, és mivel szeretek élni, nekem ez sokat jelent. Perpill a terv az, hogy meglegyen minimum a 80 leélt év. Nem irreális elképzelés talán. 75 kilóra szeretnék lemenni, és azt tartani aztán életem végéig.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
És #95945FoxiestFox: nem is néztem, hogy 64 vagy 128 bites e a VGA ramsávszél része.
Igazából, egy erős 4/8-as procis lapost akartam 50e-ig (kopasz 4/4-es CPU-kat már most befalja a böngésző lapnyitáskor), és ez belefért, nem is volt írva hogy van benne nVidia dVGA, kellemes meglepi volt, abban a tudatban vettem meg, hogy csak az Intel HD 4600-as IGP van.Ez alapján nem olyan nagy a difi a 3 dVGA között:
Inkább a driver lehet a jobb FPS okozója.RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
ityam
senior tag
Nem sokat haladtam sajna, de gondoltam berakom ide az eddigi táblázatot.
Most jött volna a kyro1, de úgy viselkedik mintha hibás lenne, pedig amikor vettem jó volt. Postképen jó, dell töltő képernyőn szétesett képű. windows bebootolt. Drivertelepítés óta nem töltődik az XP. szóval vagy megdöglött vagy ezt a gépet nem szeresse. Lehet csak kyro2 lesz így a tesztemben. Mondjuk nem akkora tragédia mert végülis csak OC difi van köztük. Már ha a kyro 2 jó lesz a gépben és persze ha megtalálom.
Táblázat eddig:[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- iPhone topik
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...