-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
GLide-es API-t használó játékkal, NFS 2 SE pl.
Vagy ahol választható OpenGL, Quake 3 (be kell másolni a játékkönyvtárba a megfelelő dll fájlt pl MiniGL), Quake 2 (ki ehet választani elvileg a 3DFX OpenGL-t).[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Win9x-en ki tudod választani melyik DX kártya menjen pl 3DMark99 Max-ban.
MiniGL meg ebben van ha kibontod: [link]
Tools\OpenGL\3dfxGL\ könytárban elindítod a miniinst1.exe és kibontja a dll-eket.
(Quake 2-őt csak Win9x-en próbáltam, most látom ahhoz is van MiniGL.)[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #27764 üzenetére
Nekem megy stabilan. Lehet nem jön ki vele a lap.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz zoltanz #27763 üzenetére
Aszem nekem ezzel ment XP-n: LegendgrafiX VooDooMage 2
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Az angol Wikipedia szerint a javították a kezdetileg bugos driver-eket a Riva 128-hoz. Mert olvastam volt ilyesmi hiba: kockásodó füst stb. Ezek mennyire tűntek el, van valakinek tapasztalata?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Ati Rage IGP-s bővíthető VRAM-os lap [link]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Nem értem miért nem megy a ATI Rage 2-őm OpenGL -ben, Win Me-re telepítem a ATI gyári meghajtót az Everest azt írja OpenGL: 1.1.0. WinXP-n az MS driver-re is azt írja 1.1.0. De a Quake 2 nem megy így.
Pedig ez a teszt szerint futnia kéne: [link]Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Ez se rossz kari Quantum 3D Obsidian 100SB-4440 (alsó) Voodoo 1 (de +TMU-val és 4MB-osokkal nem 2MB-sokkal) és ez kétszer. Max 3D-s felbontás 800/600
Teszt: [link] (kb 2x gyorsabb mint a Voodoo1)[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #27950 üzenetére
Ezek füsttel mennek, kiszállt a füst belőle és vége (lehet apránként)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz bacsis #28014 üzenetére
A TNT2 Vanta nem egy sebességbajnok (64 bit 16 MB VRAM-al). Van egy ilyenem tudom, igaz akkoriban alap dolgokra elég lehetett. (Fifa, , és Age of Empires II hasonló RTS játékokhoz, kicsit régebbiekből meg vitt mindent.)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Frankó a AOpen AX34 Pro II (KT133A) fekete gyöngye is:
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Unreal az intro-ban 79 FPS-t ér el. (P4-es gép 3DFX V2) [link]
Majd teszek vele még egy próbát, ez a game nálam mindig fagyizik.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Sikerült beizzítani az Unreal-t (226f patch-el) igaz egyenlőre DX-ben, OpenGL nem műkszik, majd írok mérési eredményt. Remélem GLide-el kijön majd.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Abit BX133Raid
Pentium 3 933 MHZ (7*133) @ 700 MHZ (7*100)
640 MB Ram (3-3-3-6) @ (2-2-2-5)
Nvidia TNT2 Vanta 16 MB AGP
3DFX V2 12 MB
Windows Me
Unreal intro (800/600 GLide): 44,45 FPS
DX-ben sajnos nem olyan szép a game mert 16 bites, OpenGL elindult de diavetítés, mondjuk ez a két API nem tudom melyik kártyát használja.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Acorp 7KT266AL (Via KT266A)
Athlon XP 2000+ 1667 MHz (12.5x133)
768 MB Ram @PC2100
Abit Geforce 3 Ti200 (242@442)
Windows XP
Unreal intro (DX 800/600): 94,98 FPS
Érdekes ha feljebb rakom a felbontást 1024/768-ra ilyen 8 FPS-esek lesznek csak.
Egyébként itt szépen néz ki 32 bites színmélységen, úgyhogy valószínű ott a Vudu-t használja (és csak GLide -ben okés a 16 bit).[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28066 üzenetére
UT-ben a menük között van Tools -nál Timedemo Statistics.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Abit BX133Raid
Pentium 3 933 MHZ (7*133) @ 700 MHZ (7*100)
640 MB Ram (3-3-3-6) @ (2-2-2-5)
Nvidia TNT2 Vanta 16 MB AGP
3DFX V2 12 MB
Windows Me
Unreal intro (800/600 DX): 38,08 FPS
Az asztal színmélysége 32 biten van úgyhogy sztem a V2-őt használja DX-ben:
(amúgy botmatch-ban megy gond nélkűl, de küldetésnél belefagy 1 perc után, mindegyik gépen, GLide-ben is és DX-ben is )[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28077 üzenetére
Pedig ott van az UT-ben, te nem a sima Unreal-ra gondolsz?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28079 üzenetére
A grafikus motor ugyanaz mindkettőnél, de a sima Unreal (1998) küldetést is tartalmaz, az Unrea Tournament (1999) az nem.
Igen az Unreal (98) használom, abban magyar billentyűzetnél az "ö" betűre jön elő a konzol aztán timedemo 1, illetve 0-val ki. A második kör eredményét szoktam nézni.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28049 üzenetére
SLI -vel a TNT2 Ultra/Rage 128 Pro volt pariban kb.
A szimpla V2 pedig Riva 128, TNT-k M, Vanta variánsai, Rage Pro/Rage 128 VR, valamint 32 bites memória busszal "megáldott" Geforce 4 MX ellenében mehetnek.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
4000 HUF-ot megéri sztem: (9 VGA kártya)
[link]
Hercules 3D prophet 4000 XT PCI (Kyro)
Matrox millenium g200 8 mb agpManapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Abit BX133Raid
Pentium 2 Celeron 400 MHZ
640 MB Ram (3-3-3-6) @ (2-2-2-5)
Nvidia TNT2 Vanta 16 MB AGP
3DFX V2 12 MB
Windows XP
Quake 2 map demo1.dm2 (3DFX OpenGL 800/600): 30,4 FPSManapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz DarthSun #28195 üzenetére
Ha valakinek van valami finom retro cucca lehet cserealap az Abit BX133-RAID. (kell adok hozzá P3-as procit, hűtővel, 256 RAM-ot meg egy TNT2 Vanta-át, MSI Geforce 2Ti-ot)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz DarthSun #28202 üzenetére
Sokat nem használtam 133-on, mert lassabb mint 100-on, de stabil volt. Tua-t hivatalosan nem támogat, de van aszem Bios hozzá.
Ranagol_5
Köszi az annyira nem érdekel.
Sztem a két chipset úgy egyforma lehet.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
-
zoltanz
nagyúr
KT266A -hoz van Win 9x driver? Illetve mely NV, Intel, AMD, VIA chipset-ek támogatottak ezen az os-en?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28268 üzenetére
Nem elérhető a VIA oldala.
Úgy értem mik azok a legújabb chipset-ek melyekhez még van Win 9x driver, vagy alapból tartalmazza az os?Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Ranagol_5 #28207 üzenetére
"Zoltanz: Akkor majd ha kell, előkeresem."
Amik érdekelhetnek még: Rage Pro (8 MB) vagy Rage 128. Akarok írni egy cikket: 3DFX V2 mire képes ma, (Asus TNT2-őm már van)újabb driver-ekkel patch-ekel, textura pack-okkal. Esetleg még Geforce FX5700 (128 bit). Kölcsönbe sajna nem jó, mert nem tudom mikor lesz időm erre.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28298 üzenetére
Köszi, de tényleg elég kiszámíthatatlan mikor van időm, ez a biztos. Az FX 5700 gyűjteménybe menne esetleg 1-2 teszt.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
A RealVision nevû fejlesztõ cég furcsa hibriddel jelentkezett: a jó öreg 3Dfx Voodoo2 chipsetet kiegészítették saját geometriai chipükkel, így egy olyan kártyát sikerült készíteni, amely hardware szinten támogatja a "Transform and Lighting" effektusokat.
A "VREngine" névre keresztelt konstrukció egy vagy két darab Voodoo2 lapkát, illetve a GA400 típusjelû saját chipet tartalmaz. A T&L motor 100 MHz órajelen 9.1 Gigaflops sebességre képes. Egyszerre 16 fényforrást képes kezelni, saját, 64 bites memóriacsatolóval rendelkezik. Sajnos a poligonrajzolási sebesség a Voodoo2 lapkák miatt csak 3 millió másodpercenként A RealVision különbözõ teljesítményû kártyákat gyárt, amelyeken akár több ilyen chip is helyet kaphat (maximum 8), illetve olyat is, amelyen 2 geometriai processzor található. A kártyatípusok:
VREngine/VD-1:- 1 db Voodoo 2 chip
- 1 db GA400 T&L chip
- 3 MPoly/s háromszögrajzoló logika
- 90 MPix/s
- 180 MTex/s
- 12 Mpoly/s T&L egység (2 aktív fényforrás)
- Win95/98/NT támogatás
- 1 PCI kártyaVREngine/VD-2:
- 2 db Voodoo 2 chipset
- 1 db GA400 T&L chip
- 6 MPoly/s háromszögrajzoló logika
- 180 MPix/s
- 360 MTex/s
- 12 Mpoly/s T&L egység (2 aktív fényforrás)
- Win95/98/NT támogatás
- 1 PCI kártyaManapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28324 üzenetére
Sztem nem volt sorozatgyártásban, (de adott ki más chip-el ilyen T&L-s kártyákat.) Egyébként Voodoo 1-re épülő sima kártyájuk is volt.
Voodoo 3 Mitsubishi IMPAC-GE T&L chip-el:[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Nekem már csak 2 lemezmelléklet van meg 2004.01 Chip DVD (America's Army van teljes van rajta) és 2004.08 Chip CD túlélőkészlettel. (Diagnosztika, Adatmentők, Fájlmenedzser, Biztonság témában.)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Jobban átnyálaztam ezt a Vanta kérdést, mégse épült sima TNT-re ilyesmi, (7 millió tranzisztorosra csak 15-ösre azaz TNT2-re) Csak születtek 2x AGP példányok is.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz DarthSun #28405 üzenetére
Szeretem én mindegyiket, de sajnos ATI-ból, 3DFX-ből kevesebb volt a mo-on kereskedelemben és nekem is kevesebb van. Többiről ne is beszéljünk, de érdekes S3-ból is alig van már.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz juliabrilke #28415 üzenetére
Sztem inkább azért van kihúzva mert nincs adat róla, biztos van benne L2.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Sikerült elérni DX-ben Unreal-al a 320x240-es felbontást.
Amúgy jól haladok a cikkel, remélem a napokban végzek.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz MasterDeeJay #28537 üzenetére
Valamit számít azért a HT.
[link]Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Sanchez638 #28568 üzenetére
Talán segít: [link]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Politika
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen