Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
envagyok
veterán
válasz Pikari #96164 üzenetére
Fastloader és floppy?
De még magnóról is betölt gyorstöltővel egy játék 15-20mp alatt.
Azért 1982/83-ban szinte mindenben jobb volt a c64 mint a pc, több szín, hang, sprite-ok, stb.
A Spriteokkal olyan finom mozgást lehetett tervezni a cpu terhelés nélkül grafikáknak, ami pc-n kb a directx-el és a rextúrákkal jött el.
Pc-n iszonyat csúnyán néztek ki a cga játékok, az ega után kezdett élvezhető lenni.
3d játék is volt már, pl elite, stratégiai pl defender of the crown, lövöldözős pl wizard of war, commandos.
Az Amiga 500 87-ben ha cpu erőben nem is, de kép és a sztereó! hangkezelésben még verte a pc tábort.
89-91 körül jött el kb. az az időszak, ahol átfordultak a PC-k nyerőre, jött a dual opl sb pro például, de azért messze nem voltak olyan mobilisek, mint pl az Amiga, amit csak ledobtál a tv elé, aztán ment is.@vrob
A Covox mono volt.
Amiga az sztereó.
És míg pc-n minden hang előállítása cpu terhelő volt, addig már c64-en hardveresen történt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- iPhone topik
- Diablo IV
- Vicces képek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen