Új hozzászólás Aktív témák

  • arn

    félisten

    válasz envagyok #87776 üzenetére

    Ezek az emulaciok loturot ertek, az elmulasztott hwes sb emulacio hamar megpecsetelte a sorsukat. Ha nincs az a huzasuk, hogy mar az elejetol demoscenereket tamogattak, mostanra senki se emlekezne rajuk.

    Dos alatt, hogy minden kartyat kozvetlenul kellett tamogatni, gyakorlatilag esely sem volt sb kompatibilitas nelkul a jatekos piacon labdaba rugni. Ez csak akkor valtozott, amikor a pcs jatekplatform dosrol atkoltozott win95 ala (97 kb, a 3ds gyorsitokkal).

    A creative hamar felismerte, az elso sikertelen probalkozasok utan, hogy kell egy szelesebb korben tamogatott kartyaval valo kompatibilitas (adlib), es emelett lehet uj ficsoroket behozni, eladhatoak lesznek, igy lett a blaster digitalis resz kvazi sztenderd a dos eraban. Az awe reszt is gond nelkul behoztak a midire, pedig addigra voltak elterjedtebb hullamtablas megoldasok (sc, gmidi, gus, stb). Neha ennyi kell egy gyarto sikerehez.

    [ Szerkesztve ]

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Új hozzászólás Aktív témák