Új hozzászólás Aktív témák

  • alvaro

    senior tag

    válasz zoltanz #47021 üzenetére

    Semmit se számol, csak tömi a kártya memóriáját a buszon keresztül.
    3DBench annyival összetettebb, hogy kiszámolja a képet, amit aztán feltölt. Így benne van a szoftver render is, sokkal több köze van a korabeli játékok alatt felmutatott (komplett rendszer-)sebességhez, mint a Landmarknak, ami a videokártya nyers adatátvitelét méri, semmi mást.

    Érdekes még, hogy játékokban nem feltétlenül azonos a teljesítménysorrend azzal, amit a landmark ad. Gondolom a hozzáférési sorrendek-minták se mindegy, hogy alakulnak. A Doom pl. valami egészen trükkösen csinálja a videoelérést, szerintem X mód lehet, bár a forrását sose láttam. Ennek megfelelően egészen érdekes eredményt ad, valamint "ultramodern" gépeken se bír úgy igazán elszállni a sebessége. Mai kedvence egy AGP-s Trident 3DImage 9750 volt, verte a teljes PCI-os mezőnyt, beleértve az olyan ágyúkat is, mint a Tseng 6100, a Riva128 vagy a Banshee. Nem tudom, miért pont ez a kártya, és miért pont Doom alatt :D

Új hozzászólás Aktív témák