Keresés

Aktív témák

  • keIdor

    titán

    válasz FÖNÖK #686 üzenetére

    Huh valahol írták már hátrébb... meg kell keresni valahol a topic elején van!

    Na meg is van!

    #225: ''Szó volt arról, hogy a hírek szerint az R600 az DX10.1 kompatibilis lesz. Egy kis DX10.1 info:

    *Access to shader resources improved for MSAA
    *Customized Downsampling Filters
    *Floating Point Blending improvement
    *Better Shadow Filtering
    *Large multi-core (CPU) utilzation improvement (csaknem 4 kártyás CrossFire is lesz a 4x4 rendszerhez ?)
    *Less Calls to API during reflections and refractions
    *Indexable arrays for Cube Mapping
    *32-bit FP filtering (16-bit in dx9 and dx10.0)
    *Full application control of Anti-Aliasing (On-the-fly AA switches?)
    *Control over where AA is applied within a scene (rather than all-or-nothing)
    *WDDM 2.1 (Instant Context Switching in shaders, Improved processing of Page Faults)''

    [Szerkesztve]

    ¡GLORIA A LAS PLAGAS!

Aktív témák