- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
Aktív témák
-
keIdor
titán
-
keIdor
titán
válasz Alvin_ti4200 #503 üzenetére
Ha nem kapkodsz a DX10 után akkor az X1950XT elég best buy kari szerintem! De a helyedben én megvárnám azt a 8800GTS 320MB-ot mert 1-2 helyen olcsóbb lesz az mint 80e ft...
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Alvin_ti4200 #513 üzenetére
Majd eladó lesz az X1950XTX-em igaz nem 60-ért
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
[link]
R600 OEM?¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
-
keIdor
titán
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Komplikato #653 üzenetére
A képek a HWT-ről vannak de a Guru3D-n már elöbb láttam ezt a PCI-E 2.0-ás dolgot.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Komplikato #658 üzenetére
Rossz nézni, hogy még mindig 64bit-es lesz a középkategória... inkább vitték volna át a Low-End-re a 128bit-et és a 64-et meg hagyták volna a fenébe! Bár ki tudja... lehet, hogy elég lesz nekik.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
Köszi az infókat srácok! Jó kis cucc lesz ez is! Van itt vmi infó a GeForce 8900-ről is csak kár, hogy nem értem!
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
Huh valahol írták már hátrébb... meg kell keresni valahol a topic elején van!
Na meg is van!
#225: ''Szó volt arról, hogy a hírek szerint az R600 az DX10.1 kompatibilis lesz. Egy kis DX10.1 info:
*Access to shader resources improved for MSAA
*Customized Downsampling Filters
*Floating Point Blending improvement
*Better Shadow Filtering
*Large multi-core (CPU) utilzation improvement (csaknem 4 kártyás CrossFire is lesz a 4x4 rendszerhez ?)
*Less Calls to API during reflections and refractions
*Indexable arrays for Cube Mapping
*32-bit FP filtering (16-bit in dx9 and dx10.0)
*Full application control of Anti-Aliasing (On-the-fly AA switches?)
*Control over where AA is applied within a scene (rather than all-or-nothing)
*WDDM 2.1 (Instant Context Switching in shaders, Improved processing of Page Faults)''
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
[link]
Huh gyerekek! Ha már linkelték elnézést!
A The Inquiernek sikerültinformációhoz jutnia az R600-as család egyes tagjainak árával és órajeleivel kapcsolatban. A kártyák megjelenése egyre közeledik, így várhatóan most már rövid időn belül szolgál az ATI/AMD páros hivatalos információkkal velük kapcsolatban.
+ Ajánlat
+ Videókártyák a HWTbolt kínálatában!
A Radeon X2800XTX 750 MHz-es mag órajellel rendelkezik, GDDR4-es memóriájának órajele 2200 MHz, a kártya eddig R600XTX néven volt a köztudatban.
A források szerint az említett órajelek közel állnak a végleges értékekhez, de az ATI ezeken a márciusi megjelenésig még változtathat.
A csúcskártya 1024 MB GDDR4-es memóriával fog rendelkezni, ehhez 512 bites memóriavezérlő is társul, a ramok órajele 2200 MHz lesz. Ez a kártya 128 Shader egységgel fog rendelkezni, csakúgy, mint az NVIDIA G80-asa. A kártya 80 nm-es gyártási technológiával készül, ára valahol 600 dollár magasságában lesz.
A Radeon X2800XTX2 512 MB-os memória mérettel fog rendelkezni, egyéb technikai paraméterei megegyeznek majd a csúcskártyáéval, ára viszont 550 dollár körül mozog majd.
Az R600 XT X2800XT néven jelenik meg, de ez az egység már GDDR3-es memóriát kap. A kártya magjának órajele 600 MHz-lesz, a memóriák 1800 MHz-en fognak működni. A memóriainterfész ez esetben már ''csak'' 256 bites, a memória mérete 512 MB, a kártya ára 500 dollár.
A következő tag az R600XL, vagy más néven X2800XL, amely az XT-hez hasonló órajelekkel kerül forgalomba, 512 MB GDDR3-as memóriával szerelik fel, viszont a Shader egységek száma itt már 96-ra csökken. Ez a modell 400 dolláros áron lesz elérhető.
A család utolsó tagja az X2800GTO, amely 600 MHz-es mag órajellel és 1400 MHz-es GDDR3-as memóriával rendelkezik. A kártya memóriainterfésze 256 bites, ehhez 256 MB memória társul, a Shader egységek száma változatlanul 96. A kártya a 300 dollár körüli árával a GeForce 8800 GTS 320 MB-os verziójának ellenfele lesz a jövőben.
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
Gyerekek Ultra valószínűleg nem lesz csak GT és GS. A 8600GT-re és az X2600XT-re is egyelőre a 128bit igaz. 256bit-re sajnos nagyon kicsi esély van!
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Armando_19 #825 üzenetére
Talán ismétlem TALÁN lesz majd egy 8700 is. Kitudja...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Komplikato #834 üzenetére
Hát nagyon szomorú hírek ezek! Mi van az ATi-AMD-vel?
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
[link]
Okos emberek vannak az AMD-nél! Minden késik... jó sokat tökölnek!¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
Néhány friss R600XTX OEM kép: [link]
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
ATi Radeon R600XTX OEM in CrossFire:
[link]
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Komplikato #954 üzenetére
Valami tényleg jöhetne, mert utálom ezt a ''vihar elötti csendet''!
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
-
keIdor
titán
Na HWT-n is kint van a Shader Model 5.0-ás hír:
Az Xbitlabs információi szerint, az NVIDIA fejlesztőknek szánt szoftvercsomagjában lévő alkalmazások már rendelkeznek Shader Model 5.0-ás támogatással, így a játékfejlesztők ezt a funkciót is hozzáadhatják készülő alkalmazásaikhoz.
Az SDK 10-es csomagban található Fragment50, Vertex50 és Geometry50 már rendelkeznek az architektúra mikro kódjának támogatásával a Pixel Shader 5.0, Vertex Shader 5.0 és Geometry Shaders 5.0-ás változatai számára. A fordító alkalmazáson belül található kódok alapján az NVIDIA már a Shader Model 5.0-ás támogatással rendelkező kártyák megjelenésére készül, a nem is oly távoli jövőben, a játékfejlesztők azonban már most felkészíthetik újdonságaikat az eljárások támogatására.
A VR-Zone értesülései szerint, az NVIDIA G90-es GPU-ja készülőben van, ennél az egységnél már Shader Model 5.0-ás és DirectX 10.1-es támogatás lesz jelen. Az NVIDIA a CUDA elnevezésű Release Notes-jában (kiadási jegyzet) is megjegyezte, hogy 2007. végén érkezik egy GPU, amely már kétszeres pontosságú aritmetikai támogatással rendelkezik, ez minden bizonnyal a G90-es lesz - vélik a VR-Zone-nál.
Szintén az említett oldal forrásai szerint, az ATI az 55 nm-es gyártási technológiával készülő újdonságát DirectX 10.1-es támogatással vértezi fel, ennek megjelenésére valamikor 2008. elején kerül sor, ez a kártya lesz az R700-as.
A DirectX 10.1 számos új funkcióval bővül, ilyenek lesznek például a processzorszinten történő műveletek, a pontosabb FP32 szűrés használata, az MSAA vezérlés és még sok egyéb hasznos eljárás. A jövőben megjelenik egy új technológia, amely a Control Point Shader névre fog hallgatni, az újdonság használatával a textúra kezelés nagymértékben javulni fog, de az eljárás tömörítésre is jótékony hatással lesz. Ez utóbbi újdonság majd a DirectX 11-es támogatással rendelkező kártyákban lesz elérhető, valamikor a jövőben.
Drága egy világ ez nagyon úgy nézem... Kiváncsi leszek mikor jön a DX11. 2008?
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Komplikato #1033 üzenetére
Én örülök a gyors fejlődésnek, de azért elég durva lenne, ha az SM4-et 1 év alatt ''elhasználnák''. (2006 Q4-2007 Q4) Nem szeretném, ha már ennyire meggyorsúlna ez az egész! Még nem jelent meg olyan játék, amely támogatná a DX10/SM4-et és máris ilyen pletykák jönnek? Remélem tényleg csak hülye pletykák... elösszőr használjuk már ki azt a Shader Model 4.0-át utánna ugorjunk!
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Komplikato #1034 üzenetére
''Looking forward to DirectX 11, which is surely a few years away yet''
Ha monjuk 2010-ben jönne akkor még azt mondanám, hogy oké. DX9 is kb. 3-4 éves már. (ha jól emlékszem)
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
A Gigabyte adta hozzá, ha jól emlékszem! Persze szerintem semmi értelme nem volt... Egy 7900GTX-et is fingatott a játék, nem hogy egy 7600GS-t! Biztos volt 1-2 hozzá nem értő emberke, aki megvette nagy boldogan a kártyát, hogy milyen jó lesz, milyen gyors lesz, feltette a hozzá kapott játékot, aztán nézett, hogy 800×600-ban szar grafikán is akadt az ''új kártyáján''.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Armando_19 #1099 üzenetére
Hát igen, de ha te is kissrác lennél és megengedhetnétek magatoknak az R600-at akkor 100%, hogy te se 7600GS-t kérnél/vennél! Nincs ebben semmi...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
Én is remélem... Sajnos optimalizálatlan, csicsás, játékmenetileg és történetileg üres szarok korát éljük ma! Crysis igéretesebbnek tűnik a videók alapján! Mind graf. mind játékélményben! Pedig HL2 isten lett ott megértem a 6 évet, de itt? Fél év alatt jobbat összecsapnak! Jó nem fikázom, mert nem vettem meg! Nem akarom, hogy megkövezzenek!
[Szerkesztve]¡GLORIA A LAS PLAGAS!