Új hozzászólás Aktív témák

  • K1LLMy53Lf

    senior tag

    válasz koxx #7051 üzenetére

    én is azonnal toltam, csak a legutóbb elállás->használtabb, mint gondoltam indoknál elállást rögzítettek, most pedig elállás->hibás/sérült termék választásnál reklamációt... :))
    egyébként chat-eltem alza-val egyet és állítólag én szúrtam el, mert hibás/sérült termék esetén nem lehet elállni (szerinte), amúgy meg igen (törvény szerint... erre fel is hívtam a figyelmét) ; illetve a másik hibám, hogy nem jeleztem azonnal... átvettem, hazavittem, kibontottam, észleltem a hibát, jeleztem... a kérdésre, hogy ennél mégis hogy lehetett volna gyorsabban: "telefonos üfsz-t hívta?" mondtam neki, h nem, mert annak nincs írásos nyoma... aztán leírta, h nem tudja hol ment félre, de nem lehet elállni hibás/sérült esetén, de kérdezte, h a szervíz majd bevizsgálja a beérkezés után 24-48 órával és cserét vagy jóváírást szeretnék-e... mondtam, h jóváírást. azt írta ezt rögzítette...
    szóval meglátjuk

    "...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

Új hozzászólás Aktív témák