-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
válasz #59816064 #888 üzenetére
Szerintem ez nem kommunikációs hiba, hanem valami miatt így van beállítva a dolog, vagy más oka van. Nálam ez akkor jelentkezik, ha a magyar raiffeisenes kártyámmal tankolok itt svédben automata kútnál. 3x, 4x már biztos jártam így. Egyszer leveszi az összeget amennyiért tankoltam és egyszer ugyanannyit befoglal a kártyáról, amit 3-4 hét után kegyeskednek feloldani automatán. Elég bosszantó tud lenni.
-
Avicularia
veterán
Lett egy csomó cucc rendelve november közepén-végén, hogy karácsonyra ideérjen. Minden megjött egy telefontokot leszámítva ami 9.80 dollár volt. Volt tracking number, de az elejétől nem mutatott semmit.
Tegnapelőtt mielőtt lejárt volna a védelem, megnyitottam az ügyet. Tegnap eladó elismerte a dolgot és javamra döntött az ali. Azt írták 7-10 nap míg a számlámra kerül a pénz, de ma már ott is figyel. Ez igen gyorsan megvolt. Ez volt az első pénzvisszafizetésem az alin, de nagyon pozitívan intézték a dolgot. -
Avicularia
veterán
Másnak sem megy a fizetés alin vagy csak egyedi probléma nálam? Próbáltam asztali gépen és laptopon is, másik böngészővel de semmi. Emiatt 3x- is megrendeltem ugyanazt, szerencsére le lehet mondani 2 kattintással.
-
Avicularia
veterán
Rendeltem egy kést január 27.-én. Kb. 3 napra rá állítólag feladta a kínai, kaptam is akkor tracking numbert, ami egészen tegnapig semmit sem mutatott. Tegnap jött az értesítés az androidos figyelőprogramba, illetve a 17track oldalon is ez áll: The item ( RT*********HK ) was posted on 11-Feb-2015 and is being processed for delivery to the addressee.
Jól értem, hogy tegnap postázta, 2 hét elteltével? -
-
Avicularia
veterán
válasz molvany #4155 üzenetére
Nincs ezzel gond, oda van írva, hogy 45 nap a szállítási határidő, ezt elfogadtam mikor megvettem. De ha már ezt csinálja, akkor igazán megírhatta volna, hogy bocsi nem tudom csak 2 hét múlva postára adni. Jó lesz így is, vagy inkább visszaadjam a pénzt?
Valszeg megjön 45 napon belül, csak így már nem annyira várhat el korrektséget az eladó, ha már eleve sunnyogással kezdte. Meg másodjára lehet mást választ a vevő.Ebay-en is volt egy usb3-as kártyaolvasó, ami nem tudta az otg funkciót, ami miatt megvettem. Letagadhattam volna hogy megjött, de írtam becsületesen az eladónak, hogy nem tudja a funkciót. Látszott hogy húzza-húzza az időt, míg kicsúszok a 60 napból, értetlenkedett, de aztán elismerte és megkérdezte hogy részleges visszatérítés jó lesz? Mondom ok. Utána 3 napig csend, aztán kaptam értesítést az ebaytől, hogy küldjem vissza a cuccot, pedig nem ezt beszéltük meg. Mondom ha te így akkor én úgy és már repült is a negatív. Persze másnap jött, hogy mit tehetek érted, meg beszéljük meg, de nem érdekel, maradt a negatív, nincs miről beszélni.
-
Avicularia
veterán
3 napja írtam, hogy a kínai jóval később adta postára a cuccot, mint amit írt.
11.én indult a cucc hongkongi postával és tegnap délután már itt volt Stockholmban. Ha nem hétvége lenne, ma már a kezemben is lenne a dolog. Ez elég rekordgyanús sima postával. -
Avicularia
veterán
Sziasztok
Május 12.-én rendeltem az öcsémnek egy usb3-as hubot Magyarországra. Ez a mai napig nem érkezett meg. Többször írtam az eladónak, de csak a szokásos blabla jött hogy várjak. Mivel közeledett a 60 nap védettség letelte, case-t nyitottam. Erre a kínai kér hogy nyomja cancelt a dispute-ra és ha 15 napon belül nem jön meg a cucc akkor visszafizeti a pénzt. Jól gondolom, hogy át akar verni és ha megteszem akkor többet nem tudok case-t nyitni?
-
Avicularia
veterán
-
Avicularia
veterán
Nevetséges, majdnem minden wishlisten szereplő cucc ára 2x-ére drágult, de van olyan ami 5x annyiba kerül mint amikor vettem
Szánalmas ez az un. akció -
Avicularia
veterán
Van egy óra, amit október 10.én vettem. 6 nap feldolgozási idő volt írva, de az eladó csak október 22.-én adta fel. Az utolsó bejegyzés a TN alatt az 10.28 Sanghai, azóta semmi. Ali védelem lejár 4 nap múlva. Az a gond, hogy csütörtökön elutazok 2 hétre nyaralni Thaiföldre és nem annyira akarok onnan ezzel a dologgal foglalkozni. Nyissak rá ügyet vagy mit javasoltok?
-
Avicularia
veterán
Rendeltem egy órát. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy nem olvastam végig el az oldalt és csak az első adatig néztem meg az óra méreteit. [link]
Nagy órát szerettem volna, a leírásban pedig az áll hogy 4.9 cm-es. Viszont ha lejjebb jobban megnéztem volna a képeket akkor ott fel van tüntetve, hogy a koronával együtt 4.13 cm-es az óra, de maga a számlap inkább csak 3.6-3.7 cm, ez pedig nagyon kicsi nekem. Érdemes reklamálni, mert az adatoknál megtévesztően a 4,9 cm van? Persze én is hibáztam, mert nem néztem meg tüzetesen az adatokat. -
Avicularia
veterán
Köszönöm a válaszokat. 56$ volt az óra ára. Szóval kérhetek partial refundot? Az óra nagyon tetszik, de sajnos nagyon kicsi az én kezemre. Ilyenből nincs nagyobb, és vissza sem szeretném küldeni, mert innen Svédországból elég drága mulatság lenne nyomkövetve visszaküldeni, főleg, hogy mekkora böszme csomagolásban jött. Szóval visszaküldés nem igazán opció.
-
Avicularia
veterán
válasz maj-viktor #10230 üzenetére
Köszi, akkor partial refund lesz. Mint írtam, nem Magyarországról küldeném vissza, a svéd posta kicsit drágább mint a magyar, kb. országon belül tudnám 3 ezer forintnyi koronáért elküldeni, nem Kínába.
-
Avicularia
veterán
Komolyan nem értem, a kíniak nem tudják mit árulnak? Írtam pár nappal korábban egy órával kapcsolatban, ami kisebb volt mint a leírásban lévő.
Írtam az eladónak, aki kedvesen válaszolt, hogy ugyan küldjek már egy képet az óráról amin látszik hány centi az átmérője. Most komolyan, ő árulja és én küldjek róla neki képet? Nem tudja megnézni, vagy csak a szokásos időhúzás? -
Avicularia
veterán
Volt egy 56 dolláros óra, ami kisebb volt mint a meghirdetett. Írtam az eladónak először dispute nyitása nélkül, hogy ez így nem oké, valami kompenzációt szeretnék. Erre írta, hogy a következő rendelésnél ad árengedményt. Viszont nem biztos hogy szeretnék innen még egyszer rendelni. mivel nem képesek normálisan megadni a termék alapvető részleteit. Ezért írtam neki 7.én reggel, hogy én partial refundra gondoltam. Na itt elnémult a kommunikáció. Tegnap 11.én meguntam hogy nem válaszol az eladó és dispute-ot nyitottam, amiben kértem 20 dollár partial refund-ot. Természetesen egyből tudott az eladó válaszolni, amiben ezt írja:
Hi,dear,.
I'm very sad to get your dispute,
Really sorry that the item made you disappointed , I'm trying to find a way to make up your lose .
But we have not any profit for your order, we only want to do more good and more big.
Would you can accept 8 usd refund by paypal?
If ok,pls give me a paypal email to receive the refund,thanks,
So hope you can kindly help us cancel the dispute first,thanks,
I'm waiting for your early reply
Best wishes,
KellyNem értem mit akar a paypal-al, mikor az nincs az alin. Ráadásul ez a szánalmas próbálkozása a kínaiaknak, hogy zárd be előbb a dispute-ot, amire ő majd jól nem fizet semmit, te meg nem tudsz másikat nyitni. Minden egyes problémánál ezt csinálják. Nem sok korrekt eladó van. Szerintetek mi legyen a következő lépés?
-
Avicularia
veterán
Oké, elfogadom a 8 dollárt, nem ezzel van a probléma, hanem azzal, hogy kapásból át akar verni. Ha cancel-t nyomok a dispute-ra, futhatok a 8 dollár után is. Ez zavar mindegyik kínai eladóban, hogy azonnal át akarnak verni. Ha annyira rossz neki a hogy valaki az aliexpresszhez fordul ha probléma van, miért nem tud korrekt lenni és válaszolni a levélre?
-
Avicularia
veterán
Mindegy, hiába válaszolt, most itt tartunk
Awaiting the seller's dispute approval
Reminder:
You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 4 calendar days 0 hour 53 minute 54 second , the dispute will be closed in your proposal.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.Nekem van időm kivárni a 4 napot.
-
Avicularia
veterán
Sziasztok
08.17.én rendeltem egy Livolo kapcsolót. A tracking utolsó bejegyzése 08.23-án történt shipped by air bejegyzéssel, azóta semmi. Írtam az eladónak 09.17.-én, akkor 2 hét türelmet kért tőlem, ami már inkább három hét. Ma írtam megint neki, a védelemből 6 nap pár óra van hátra.[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
Ma megérkezett a livolo kapcsoló, amiről írtam. Normál kínai postás tracking volt hozzá. Ma csönget a postás és a kezembe nyomja a dobozt aláírás nélkül. Aztán meg is jelent a trackingnél, hogy a címzett postaládájába kézbesítve.
Eddig úgy volt, hogy TN-es küldeményt sose hozott ki házhoz a postás, mindig be kellett menni érte a postára és igazolni magamat, csak úgy adták oda a cuccot. (Nem magyarban élek) Ha TN nélküli volt a cucc, akkor bedobta a postás, ha befért az ajtón lévő nyíláson. Ha nem akkor hagyott róla értesítőt, de az ilyen küldeményt bárkinek odaadják a postán, aki bemegy az értesítővel a kezében személyazonosság igazolása nélkül.
Most már úgy néz ki van rendes TN-el postaládába bedobós cucc is, de vita esetén elég problémás lehet ez, ha mégse kapnám meg a csomagot. -
Avicularia
veterán
válasz Tommy1982 #43998 üzenetére
Ez nálunk svédben már lassan 3 éve így van. Mikor már napi 170K csomag érkezett Arlandára megszüntették a 22 eurós határt, már az első koronától áfaköteles a termék, plusz értéktől függetlenül van kb. 7.5 eurónyi kezelési költség, amit be kell fizetned, csak utána kapod meg a terméket. Szóval nem éri meg 1 dolláros termékeket rendelni azóta.
-
Avicularia
veterán
válasz vandor01 #44019 üzenetére
Nálunk a wish-el egyezett meg a kormány? vagy a posta? (miért a legsz@rabbal?) ha onnan rendelsz arra nincs semmi extra díj, valami olyasmi lehet mint a magyar cikkben. Viszont onnan olyan magas a pk sokszor, hogy még így sem éri meg.
Én inkább fizetek többet EU-n belüli postázásért, mint Kínából várjak rá rengeteg időt. Konkrétan most kellett volna egy sim tálca Mi 10-hez ami aliról 0.95 euró. Inkább megvettem ebayről németből 10.5 euróért postával együtt, mert Kínából sem sokkal olcsóbban lett volna végül a kezemben, de így nem kellett rá 2 hónapot várni. -
Avicularia
veterán
válasz csaba17 #44274 üzenetére
Szia
Ugyanez nekem is csak én Svédbe rendeltem ugyanúgy 27.-én abból a boltból. Ma kaptam tracking numbert, ami már ki is vehető, csak 200 km-rel odébb mint ahol lakok. Felhívtam a postát, még csak nem is az én nevem van a csomagon. Ezek szerint ha te is így jártál ez nem lehet véletlen. Írtam az eladónak, most várok a válaszra.
-
Avicularia
veterán
válasz csaba17 #44294 üzenetére
Nekem 40.29 euró volt a vége. De nálunk már közel három éve nincs értékhatár, első koronától 25 % áfát kell fizetni valamint értéktől függetlenül 75 korona kezelési költséget minden unión kívüli vásárlás után. Szóval nekem az még kb. 20 eurónak megfelelő összeg lenne ha nem unión belülről küldené.
-
Avicularia
veterán
válasz csaba17 #44312 üzenetére
Nekem is lejárati idő előtt írta meg hogy feladva. Mikor beírtam a postnord app-ba a követési számot, meglepődtem hogy azt írta már át is vehető. Aztán láttam, hogy 200 km-el arrébb van a pakk. Egyből szidtam a svéd postát, hogy megint mit csináltak. Aztán felhívtam őket és az ügyintéző azt mondta, hogy nem az én nevem és címem van a megadott TN-es csomagon.
Nem tudom mi lenne a következő lépés, ebben kérném a topikgazda segítségét.
Ez megint valami mocskos trükknek tűnik, remélem nem tudja ilyen trükkel elhitetni az alival, hogy ő leszállította a terméket és át is lett véve.[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz csaba17 #44316 üzenetére
Én nemrég vettem egy oclean x pro-t, ez a nejemnek lett volna. Remélem rendeződik, de nem tudom az eladó hogy rendezné. Ad egy másik TN- hogy bocsika most már tényleg feladtam? Arról nem beszélve, hogy egy hete volt hogy elküldje, ez nem történt meg, és én ebben az eladóban már nem bízok ezek után.
-
Avicularia
veterán
Igen letelt a szállítási idő jó pár napja. Volt egy másik is az 23 dollár volt, előtte azt intéztem és ezzel megvártam annak a végét. Abban az ügyben gond nélkül visszakaptam a pénzt, ott április 20 volt az utolsó bejegyzés.
Erre a szállításra április 04 az utolsó bejegyzés a követésnél.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...