-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pibácsi
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem az Aliexpresszen 12V-os tápot, megjött, de nem jó. Kifogásoltam és elfogadták, azt írták vissza, hogy adjam a PayPal-omat. Nekem egyelőre nincs, bár beindítottam a regi, lassan kész. Viszont az az érdekes, hogy Web kártyával fizettem és elgogadták, sőt máshol azt olvastam, hogy Web kártyával símán megy az üzlet az Alin. Akkor miért nem utalják vissza a pénzt a Web kártyámra? A Wish símán visszautalta, ott már kétszer is volt gondom. A másik kérdésem, hogy amikor a 400 Ft-os kódszám megérkezik és beütve véglegesítem a PayPalt, akkor ha kérik a PayPal-omat, mit adjak meg? Én még kezdő vagyok a Paypalon. Elég az e-mailomat megadni? Vagy kell még hozzá más is? Pl. a kereskedői azonosító?
Kérném szives válaszotokat. A kenyerem javát már megettem (javát?), de ez még hátravan.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Köszi a választ!
Érdekes, de így igaz, hogy az eladó kéri, mert beazonosítottam. Ezek szerint őt nem kötelezi az Aliexpressre vonatkozó dolog. Tehát akkor adjam meg a regisztrációs e-mailomat. Kicsit furcsa, hogy ez elég. Gondoltam, hogy még valami azonosítót is kérnek. Az e-mail alapján hogy tudják beazonosítani a számlámat? Ez elég bizarr! De ha így van, akkor - mivel most hét vége van és a banki könyvelés áll - majd csak hétfőn tudom realizálni azzal, hogy a 400 Ft-ot igazolom és a 4 jegyű kódommal véglegesítem a PayPal-omat. Addig esetleg megadom az e-mailomat, hátha elfogadják a viszautaláshoz. Bár ahogy írtad el kell, hogy fogadják. Csak utána nekem át kell utalnom a kártyámra a viszakapott pénzt? Gondolom.
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Természetesen az én rendes CIB számlám alszámlájára gondoltam, a WEB-netes kártyához tartozó számlára. Gondolom, arra majd vissza tudják tenni, ha a 400.-Ft-al véglegesítem, vagy arra majd nekem kell visszatennem? Egyelőre megadtam a PayPal e-mailomat, kérdés, mi fog történni. Gondolom elfogadják.
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Köszi a türelmes válaszokat.
MIndegy mostmár, betettem a Web kártyámat (a kártya adatait adva meg, és nem a hozzá tartozó számlaszámot, de a 400 Ft- levonás megjelent), innen megadom a 4 jegyű számot, gondolom, hogy így is maradhat, baj nem lesz belőle.
Azt kérdezném, hogy az Aliexpressen dollárban megy a kereskedés, ha nekem visszatérit valamelyik üzlet a Paypal-on, akkor azt dollárban adja vissza, ez nekem itt már HUF-ba lesz átszámolva vagy dollárként jelentkezik? Olvasom a leírásodat a "konverzió beállítása bankkártyához", ott úgy értelmezem, hogy ne a Paypal árfolyam legyen használva. Ott szépen levezeted hogyan kell átállni. Azután minden $-ban érkezőt átvált? A belépésnél van egy átállítási lehetőség - pénznemek kezelése - amit még nem állítottam be (nem klikkeltem rá egyikre sem). Ott ha dollárra állok át, akkor mindent $-ban ad meg, vagy amennyiben HUF, akkor átváltja? Ez csak az összesítés miatt van, hogy lássam mennyi pénz van a PayPal-on? Ez nem tiszta, mivel nem mindegy, hogy milyen árfolyamon adja vissza HUF-ba. Melyiket érdemes beállítni?
Sokat kérdezek és elnézést is kérek, nekem még nagyon új ez a dolog.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Olyan problémám lenne, hogy sajnos az AliExpresről rendelt árú nem érkezett meg, pedig a szállítás azt jelezte, hogy megérkezett a célba. A rendelés feladása óta 50 nap telt el. Febr. 26-án jelezték, hogy a célországba megérkezett és a szálítást lezárták. (finis). Írtam Diputát többször is, de semmi válasz nem jön.
Ilyenkor mit kellene tenni. Nem akarnak válaszolni. A rendelésemet bezzeg azonnal visszaigazolják. Az Ali ügyfélszolgálat viszont nem fogad leveleket csak különböző kérdéseket tesz fel, de azok nem jók nekem. Oda nem tudom leírni a panaszomat.
Mit tegyek, várnám a segítségeteket. Sokat rendeltem már tőlük, de eddig még nem volt bajom velük. A Wish-nél már volt hasonló, de azoknál az ügyfeles azonnal válaszolt és visszautalták a pénzt egy napon belűl.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Köszi a válaszodat.
Annyi történt a sokadik levelemre, hogy ma válaszolt az üzlet és sajnálkozik, hogy szállítás közben elveszett az árú és kérte, hogy indítsam el a disputát , amelyben visszakérem a pénzemet. Felmentem az oldalra és megnyitottam a disputa lehetőséget és ott több kérdésre is válaszoltam, ami után elindúlt a folyamat. Remélem beindúlt valami. A folyamatábra szerint erre 4 napja van az üzletnek, ha nem intézkedik, akkor az AliE. fog intézkedni, gyakorlatilag a folyamatábrán ez márc.16. Mostmár csak várnom kell. Hamarabb is indíthattam volna, de vártam valami választ. Az Alinál nem volt még visszakérésem, nem tudtam, hogyan megy ez. A Wish-nél volt már, az egyszerűbb. Ott az ügyfélszolgálatnak kellett leírnom a bajomat és intézkedtek. Egy napon belűl visszajött a pénz. Itt bonyolultabb. Az ügyfélszolgálat elég nehézkes és csak különféle kérdések alapján lehetne valamit elérni sokára.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Érdekes fejlemény, ami a disputát nem befolyásolja: bementem a postára és rákérdeztem, hol lehet a csomag. Megnézte a fiú és megállapította, hogy ezen a RAG számon már szállítottak ki csomagot 02.20-án Tökölön. Lehet, hogy kétszer adták ki ugyanazt a számot, viszont én így nem kaptam meg az árút, vagy ki tudja, lehet, hogy Tökölön kapták meg az enyémet, de a szállítást lezárták. Címet nem adhattak ki, de mondta a fiú, hogy nem is tudja megállapítani konkrétan, (bár ez nem valószínű), másként felhívtam volna őket.
Hát így jártam. Mostmár a pénz visszafizetését várom és legfeljebb megrendelem mégegyszer ugyanazt, csak az megint egy hónap.Üdv. Pibácsi.
[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Tulajdonképpen én csak vártam az árút és akkor figyeltem fel, amikor bejelezte, hogy finis, az árú kiszállítva. Ekkor kezdtem el a levelezést, dehát 3 napig nem is válaszoltak és csak a postán tudtam meg, hogy már 02.20-án kiszállították ezen a csomagszámon az árút Tökölre. Ezek szerint tényleg szerencsém volt, mert még benne voltam a 15 napba. A disputa eldőlt, válaszoltak, visszafizetik a pénzemet. Azt nem tudom, hogy ez mennyi idő, még nem jött meg, dehát türelem. Remélem, nem a Tököli félnek utalják vissza ezt a pénzt?
Az volna még csak jó.
Köszi a segítségedet, mostmár tisztábban látok.Üdv. Pibácsi
[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem az Alin egy MP3-as lejátszót, ki is fizettem, vissza is írták, hogy "Payment Successfull", de a rendelésen nem jelenik meg a "Track order", úgy tűnik, hogy nem adták fel. Helyette olyat ír, hogy "Extend Processing Time". Ezzel mit lehet kezdeni. Nincs lehetőséged "Dispute" nyitására sem, tehát a pénzemet sem kérhetem vissza.
Várnám segítőkész válaszotokat.
Üdv. Pibácsi.
-
pibácsi
senior tag
Igen, erről az ünnepről hallottam. Azt írja "Awaiting Shipment Will be shipped within: 6 days 19 hours 44 minutes. Valószínű, hogy erre gondolsz. Azt hol találom, mikor ketyeg le, vagy ez lesz az? Ilyennel még nem találkoztam, pedig rendelgetek már több mint egy éve, de .... sajna van még mit tanulnom.
"[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Segítséget szeretnék kérni! Az Alinál beraktam 6 árút a kosárba, de nem tudom megnézni, nem nyitja meg, mindíg azt írja, hogy a kosár üres (Your Shopping Cart is empty). Mi lehet a hiba. Délelőtt még jó volt és még a napokban is rendeltem. Ilyen még nem fordult elő, pedig már régóta rendelek innen. Felvettem az "EVA"-val is a kapcsolatot, de az nem tud semmit csinálni. Kikapcsoltam a gépet, ujra indítottam, sőt a Mozillát is már többször nulláról. Külön indítottam a bejelentkezést is többször. Azt írja még ki, hogy ha látni akarom a kosár tartalmát, akkor jelentkezzek be, legalább is így fordítom -( bár eddig ilyet nem kért, vagy csak nem figyeltem fel, mivel általában van a kosárban valami). Hát ezt többször is megcsináltam. Külön elfogadtam a sütiket is. Valami nem OK.
Várnám a válaszotokat, segítsetek, mivel így nem tudok rendelni sem.
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
-
pibácsi
senior tag
Köszi, egyelőre megnyitom a másik gépen a böngészőt, azon más van. Sőt van egy laptopom és ott is másik van, hátha jó valamelyik. Ha egyik sem, akkor vagyok bajban.Gondolom, nálad működik.Meglátom, dehát tényleg még tegnap is és ma is keresgettem.
Köszi mégegyszer, majd látom, mire jutok. -
pibácsi
senior tag
Megnéztem: van itt egy Android 9-es gépem is és azon minden további nélkül megnyitotta a kosarat is. Itt még nem kellett belépéskor az a huzogatós rész sem, sem a számkód és megnyitott. Itt viszont az androidos google van benne. Majd megnézem a másik Windowson is. Az 7-es. Igazad lesz, hogy frissíteni kellene, dehát pár nap alatt mi változhatott.
Köszi mégegyszer. -
pibácsi
senior tag
Kérdezném, hogy akkor mit tegyek, ha a febr.12-én megrendelt árút még most is úgy jelzi, hogy "Awaiting Shipment: Will be shipped within: 5 days, 5 hours, 58 minutes" és "Extend processing time" -azaz hosszabbítást kér, vagy álljak el a megrendeléstől. Én szívesen elállnék, de a lenyílóban mit válasszak. Ha meghosszabbítom, biztos, hogy feladják? Most volt nekik ünnep febr.18-ig, lehet, hogy a miatt nem küldik?
" V/Topikgazda" a multkori kosár leállás valahogyan rendbejött. A mai napon már nem azt írja, hogy üres a kosaram, hanem beadja a betett árúkat, pedig minden maradt a régiben, mert átmentem a Comodo Dragon-ra. Most viszont a régi helyén is működik. Nem lehet ezt érteni.
-
pibácsi
senior tag
Ma töröltem a rendelésemet "Other reasons" bejelöléssel, befogadta, viszont azt írta ki, hogy "Closed" tehát lezárta, de semmi jelzés arra, hogy visszafizeti a pénzt.Vagy ez egyértelmű? Nem küldött semmi levelet erről.
Disputát már nem nyithatok, lehet, hogy elrontottam? Azt írja, hogy, ha az üzlet elfogadja, akkor visszautalja a pénzt. És ha nem?
Ü. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Köszi, mindjárt megnézem. Igen, itt van a "Refund Status" jelzés pirosan: Refund waiting és Refund Processing és ott van a Refund persze természetesen még üresen. Ezek szerint beindúlt a visszatérítés. Akkor majd figyelem a bankszámlát.
Köszi mégegyszer a választ. Ü. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Én is így vagyok, hogy februári rendelésem még nem jött meg, de amit később rendeltem 3 időpontban azok megjöttek. Az utólsó üzenet ez a Package information: Accepted by Last Mile Carrier
2020-04-20 06:54:00 [GMT+8] ,
kérdezem, hogy ez mit jelent számomra. Közben már kéthete kaptam egy levelet/jelzést Alitól, hogy átadták M.o-ra az árút, de sehol semmi. Rag szám sincsen. Mi ez az utólsó bejegyzés?
Köszi a választ.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
V/ Topikgazda,
Azt szsretném kérdezni, hogy mi az a " Last Mile Carrier ", mivel ezt írja ki a szállításomra, és Mo-on van, de már 20-a óta és az árú nem jön. Van még 18 napom, addig várjak, vagy indítsak esetleg disputa-t?Ü. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Köszi a választ. Mivel azt jelezte, hogy átadta M-o-ra, így egyelőre csak várni tudok tényleg. Megvárom, amíg a 18 nap leketyeg, de akkor nehogy bejegyezze, hogy finis, mert volt már ilyenem, hogy önkényesen befejezettnek állította be. Na egyelőre - ahogy írtad - várok.
Köszi. Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
válasz hoby36 #38314 üzenetére
Szia! Ezt az infót hogyan tudod megnyitni? Nekem is hasonló bajom van, már három hete kaptam írásbeli jelzést és a track oldalon is az szerepel, hogy beérkezett Magyarba, de semmi hír róla. Disputát hiába nyitok, hogy nem érkezett meg és adják vissza a pénzemet, mert azt írja, hogy bent van a célországban. RAG számot viszont nem kapott.
Ezt én nem értem. Tényleg lehet, hogy itthon karanténozták, pedig egy apróságról van szó.
Ü. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Kérdeznélek "V/Topikgazda", hogy a 38366-ban leírt dologban hogyan lépjek tovább a pénzvisszatérítést illetően, mivel a disputában a pénzvisszakérési lépést nem engedi tovább, mert arra hivatkozik, hogy átlépte a célország határát. Ténylegesen RAG száma nincs, így nem tudok utánanézni. Van egy nemzetközi kereső oldal (https://m.17track.net/hu), ahová az ő szállítási számukat beírtam, de ott meg Belgiumot jelez.Lehet, hogy téves infót adott a szállításról? Akkor most hogyan kérhetem vissza a pénzemet. A kör ezek szerint bezárult? Mit tanácsolsz?
Üdvözlettel: Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Volna egy kérdésem: mi az a "MIXEDCARD", mivel a tegnapi Ali rendelésemet a-nélkül fogadta el, hogy megadtam volna neki a kártyám adatait. Le is emelte az összeget a kártyámról. Ezt már most csinálja másodszor. Egyszerűen honna tudja a kártya adataimat, ha nem adom meg? Bár a korábbi rendeléseim alapján (már három éve rendelgetek, de még ilyet nemigen csinált, csak most másodszor) akár lehetősége is van erre, dehát akkor ezt bármikor rendelés nélkül is megteheti. MI akar ez lenni? Hol itt a kártya biztonság. Nem szoktam bejelölni a kártya adat mentését, ill. kiveszem a pipát onnan, mert automatikusan feladja a mentést. Ez az utóbbi időben terjedt el, hogy benn van a pipa. Lehet, hogy legutóbb benne hagytam és azért fogadta el seperc alatt a rendelésemet? ( Azután csináltam egy próbát úgy, hogy a vásárlásnál a kártyát adtam meg és ott láttam a mentés helyét, amiből ki kell venni a pipát).
Hogy van ez?
Várnám válaszotokat Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Köszi a választ, így megnyugodtam. Biztos én hagytam úgy az utólsó rendelésemnél a pipát. Azért kérdeztem, mert még ilyet nem tapasztaltam a pár év során, ezzel a fizetési móddal (MIXEDCARD) nem találkoztam.
Köszi mégegyszer, majd figyelek, de ezek szerint nincs gond.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Most látom, de lehet, hogy pár nappal le vagyok maradva - bár minden nap megnézem, hol tart a szállítás - hogy a "Track order" (szállítási oldal) - t átszervezték, szép világos kék lett, megszüntették a "repülős-dobozos" kijelzést. Gondolom, másnál is így van. Ennek van valami oka, vagy ez így is marad? Egyébként egyszerűsítettek is, de az infó úgy látom megmaradt kb. Azért lenne, mert a "Data Provided by CAINIAO "belépett? Mostmár csak 3 db.ikonos jelzés van: CN, HU Customs és a cím-város, bár az előzőn a repülős-dobozos szakaszok részletesebben árulkodtak az útvonalról. Itt be van pipálva eleve a CN alapból, mert onnan indúl a szállítás, ezután a HU-ba érkezés, mint teljesült rész, sőt az utólsó teljesítésekor, amikor az árút kézbesítették (szerintük), a házikó még ugrál is.Talán a kínai részt - forgó dobozok, repülők - eléggé zanzásították. Ott jobban kijött, hol tart a szállítás.
Végül is, ha ez marad, akkor ezt szokjuk meg.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Kérdezem, hogy az Ali oldal most miért nem adja ki a "Track Order" információt. Pont tegnap írtam az új oldalról és most nem jelenik meg. Mi történt? Csak egy érdekes öszefoglalós oldal van beadva. Esetleg "V/Topikgazda" tuja a választ, megköszönném. Bead egy ilyen oldalt.
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
-
pibácsi
senior tag
Egyébként.... sok dicséret illeti a V/Topikgazdát. Hihetetlen energiával helytáll és minden kérdésre igyekszik válaszolni ás hát tud is, nagyon sokaknak segít (éjjel, nappal). Erősen otthon van a témában. Minden elismerésem az övé. Köszönet.
Tisztelettel: Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Volna egy kérdésem: be vagyok lépve az Alira, nézegetem a rendeléseimet, de keresni nem enged, mindíg az OPS jön be. Viszont, ha végighúzom és betölt, akkor egy szerverhibát ad ki. Nem tudok keresni. Érdekes módon a rendeléseimet viszont előadja, csak a keresésre ad OPS-ot.
Mit tudok tenni. Úgy gondolom, nem rontok el semmit, ugyanúgy csinálom, mint már több éve. Úgy rémlik, volt már ilyen OPS-olás egy időben.
Várnám segítő válaszotokat. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Köszi a választ, itt szoktam belépni, ahogy írod. Azóta többször bezártam az oldalt( a böngészőt nem) és ujranyitottam. Most úgy tűnik, megjavult. Egyelőre jó. Úgy rémlik, egyszer már kínlódtam ezzel a jelenséggel, de amióta a megadott oldalon lépek be (régebb óta) nem találkoztam vele.
Megjegyzem a tanácsaidat, bár ne legyen rá szükség.
Köszi mégegyszer: Pibácsi -
pibácsi
senior tag
2021 július 01-től megszűnik a 22 euró-ig adható ÁFA mentesség a harmadik országból érkező árúkra. Ennek megfelelően minden Aliról rendelt árút is MO-i ÁFA terheli 150 euróig, utána a VÁM, ahogy eddig is volt. Tudtok már valamit, hogyan fog ez lezajlani: a kínai figyeli, hogy magyarba jön-e és ráteszi (bár ez képtelenség), mivel a törvény úgy írja, hogy az ÁFÁT a vevő megfizeti a vételárral együtt az elektronikus felületen , vagy az itteni posta szabja ki és minden kis dologra (pl. pár száz forintos rendelés) a postásnál kell befizetni? Esetleg nekem kell minden darabbal bemenni a NAV-hoz?
Vagy pl. amit júl-01 előtt rendeltem, dehát ugye az kb.augusztusra jön meg, akkor.....? Ez elég zavaros nekem.
Van-e már konkrét megoldás, vagy csak én nem olvastam esetleg itt a topikban?
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
-
pibácsi
senior tag
válasz Astery #48001 üzenetére
Szia!
Én úgy tapasztalom, hogy általában 1 -1.5 hónap. Régóta rendelgetek, de ritkán jön meg egy hónapon belűl. Jó előre kell sajna gondolkodni.
Most is várok 11 tételt, már túl vannak az egy hónapon. Ezek közűl vannak olyan tételek amik - túl az alap egy hónapon - Magyarban vannak már három hete.
Türelem kell hozzá. Fix dátumra nem érdemes rendelni.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Szia! Én is jártam már így, hogy nem jött meg az árú (kettő is), szólt, hogy jelezzem, hogy megjött, mert kifutok az időből, de nem tettem, csak üzenetben megírtam, hogy nem jött meg. Ennek ellenére Finiselte. Kerestem a disputát, de már a rendes helyén nem lehetett megnyitni, hanem a rendelés oldalon beléptem az árú fölött a rendelési számnál lévő "View Detail" opcióra és a megnyíló oldalon majdnem a lap alján az árú magasságában találtam egy "Open Dispute" lehetőséget és ezt felhasználva kértem vissza a pénzemet és vissza is kaptam.
Meg kell próbálni, hátha megoldás lesz.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
válasz mályva #50384 üzenetére
Szia! Azt sajnos nem lehet bizonyítani, lehet írni a kereskedőnek közvetlenűl a "Message Center"-en keresztűl, de nekem még ez nem hozott megoldást. Marad a "Dispute", ahol az opciónál kiválasztod, hogy nem jött meg és kéred a pénzed vissza. Ha visszaadják és kell az árú, akkor mégegyszer meg kell rendelni, ha lehet, akkor nem ugyanonnan. Ezt az utat is végigjártam már többször is. Üdv., Pibácsi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Tőzsde és gazdaság
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gran Turismo
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...