-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz pibácsi #24393 üzenetére
Az eladó kéri, nem az AliExpress.
Nem akarja, hogy legyen nyoma a problémának.
Az AliExpress vásárlói védelme (dispute) is hasonlóan működik mint amit írtál, ha az eladó elfogadja a hibát vagy a vita során a javadra döntenek, megy vissza a pénz arra a bankszámlára amelyhez tartozik a bankkártya.
Ha a PayPal azonosítót kérik a pénzküldéshez a belépésre használt e-mail cím (az lenne az azonosítód) kell, más nem.
Egyébként nem kellett volna kártyát hozzáadni, már anélkül is tudsz pénz fogadni, miután a visszaigazoló e-mailt elküldted azzal már érvényesítetted az e-mail címet. A PayPal topik Összefoglalóban találsz néhány segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #24395 üzenetére
De kötelezi, neked kell dispute-t indítani a probléma rendezéshez és akkor minden az AliExpresen keresztül történik. Most kikerülnétek őket ezzel a PayPal-ra küldi a pénzt módszerrel.
Azt hittem egyértelmű amit írok, már most elküldheted, ha akarja küldeni a pénzt, akkor megteheti és te meg is kapod, de ez nem fog automatikusan a bankszámládra kerülni, a PayPal egyenlegre fog érkezni.
Pont ezért nem kell kártya, nem kell a 400 Ft-os érvényesítés, a PayPal-al már most is tudsz fizetni, nem kell kódot várni.
A javasolt oldalon bővebben meg van magyarázva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #24399 üzenetére
Havonta 21000 Ft-ig lehet a pénzforgalmi bankszámládra, ami nem a webkártyaszámlája pénzt kiküldeni a PayPal egyenlegről akkor is ha nincs bankkártya hozzáadva.
Ezért írtam előzőleg hogy nem kellett volna kártya és a confirm, ezen összeg határig történő pénzmozgásokig teljesen felesleges. -
Topikgazda
válasz pibácsi #28395 üzenetére
Annyi gond van, hogy egy vásárlásra egy dispute indítható, annak van egy folyamata, azt kell végig vinni. Vannak benne határidők, mozzanatok azokra az eladónak és neked is reagálni kell.
Az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás résznél le vannak írva az információk, ha azt átnézed akkor kiderülhet hogy épp hol tarthatsz és annak függvényében lehet kitalálni hogy milyen lehetőségeid vannak. -
Topikgazda
válasz pibácsi #28401 üzenetére
Hát szerencséd volt hogy tudtál még dispute-t indítani.Ha a nyomkövetésnél azt látható hogy valahol máshol kézbesítették akkor arra rögtön reagálni kell.
Azért annak nagyon kicsi az esélye hogy a neked szólót adták oda másnak, ahogy nálad is történt rossz nyomkövetési számot írtak be neked, nem a te küldeményedét.
Hozzáteszem ez még nem jelenti azt hogy nem kapod meg, azért kell rá azonnal reagálni, mert a vásárlás lezárása után csak 15 napod van reklamálni, hogy nem mégsem érkezett meg. -
Topikgazda
válasz pibácsi #31954 üzenetére
Ezen a héten nemzeti ünnepük van (Kínai Népköztársaság fennállásának 70. évfordulója) írtam is. Mikor ketyeg le a Processing time? Mert ilyenkor alapból megszokták emelni úgy 14 napra. Türelem, de ha hétfő előtt járna le akkor kérj emelést. Ha letelne automatikusan visszakapod a pénzed, mert sztornózza a rendszer a vásárlást.
Kedvenc képem
és a másik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #36331 üzenetére
Böngésző jobb felső sarok 3 vonal ikon, Beállítások, Adatvédelem és biztonság, a Szokásos legyen jelölve.
És a böngésző gyorsítótárat is célszerű az Ali kezdetű sütikkel együtt törölni.
Megnéztem most is. Szintén FF 73.0.1 (32 bites)
Nem voltam belépve, kerestem valamit, kosárba rakás, beléptetett és belerakta, most is ott van. Tehát működik.[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
-
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
válasz pibácsi #42299 üzenetére
Azért jegyezte meg mert úgy hagytad, az Alipay megfelelő biztonsággal kezeli a kártya adataidat, nem kell pánikolni. Pont itt lesz majd gondod? Nekem 2013 óta megjegyezve és semmi probléma nem volt azóta.
Ha feltörik a rendszerüket (bár eddig ezt nem vettük észre) és vásárolnak nevedben akkor kárpótolnak, de a bankod felé is jelezheted a jogtalan vásárlást, a pénzed nem fog elvezni. Valójában aki nem bízik a fizetési szolgáltatók biztonsági rendszerében annak van lehetősége megvédeni magát, nagyon egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #43101 üzenetére
Valamit átalakítanak. ha az Order listánál vagy akkor csak mozgasd az egeret a Track Order gomb fölé és egy felugró ablakban látod.
Lista formában meg a vásárlásnál a View detali és Logistics Information sor jobbra a Details alatt a View More.
Az alatta lévő View Delivery Detail gomb nem működik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #43679 üzenetére
Igen volt ilyen másnak is voltak ötletek, de volt akinek megjavult magától is. Írom a felsorolást.
Itt lépj be.
Töröld az az Ali kezdetű sütiket a böngészőben és a böngésző gyorsítótárat.
Legyen új ip címed az Internet csatlakozó eszköz újraindításával.
Lehet hogy a reklámblokkoló vagy a böngésző fordítómodul okoz problémát.
Másik böngészőt használj.
Használd a mobil app-ot. -
Topikgazda
válasz pibácsi #47762 üzenetére
Ez ugye eredetileg január 1 volt és már tavaly áprilistól szaladgáltuk ezeket a köröket.
Te nem olvastad, múlt héten aztán 2-3 hete is írtuk, írtam és előtte is foglalkoztunk vele, március van még, júniusra minden ki fog alakulni.
Állandóan azt kérem hogy majd ha aktualitásához érünk akkor agyaljunk rajta. De nincs igazán mit, az import áfát valahogy meg kell fizetni az államnak, majd gondoskodnak róla.
Egy része a dolgoknak már most is megy, csak rá kell engedni a magánszemélyeket, esetleg megoldja az AliExpress, mert be fogják ők szedni az áfát, már van rá élő példa, az eBay és az Amazon
De akkor idézem a linkeket visszafelé haladva
47698
47487
45678
44021
44016[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #48074 üzenetére
Ez nem egészen így van. Magyarban vannak már három hete.
Mostanában a küldeményeim 1-4 napon belül kikerülnek az NPKK-ból, lehetetlen ott hetekig tárolgatni és a Posta logisztikai központjaiban sem tartózkodnak heteket, nem kellene bedőlni az egyébként hivatalosan nem is könyvelt küldeménynek a szállító logisztikai cégek adatbázisaiban történő beírásainak. -
Topikgazda
válasz pibácsi #48079 üzenetére
Az olcsó szállítások esetén idáig is 40-60 nap volt az idejük, most nyomták fel az alapvédelmet 75 napra, de nem azért mert Magyarországon tárolgatják a postán. Elindul egy nagy konténer több száz csomaggal és még mindig a tengeriszállítás az olcsóbb, azután a vasúti, de ezek viszont hosszú ideig mozognak. Azért a légi szállítás költsége jobban emelkedett a kevesebb járat miatt.
-
-
Topikgazda
válasz pibácsi #50660 üzenetére
Két lehetőséged lesz, amikor elkészül a határozat on-line fizetés kártyával, ez olcsóbb mint a másik, az átvételkor utánvétes fizetés. Ez utóbbinál nem tudni -még- hogy lesz-e felszámolva utánvét kezelés, de az is benne lesz a június 15-ig megjelenő ÁSZF módosításban.
A CN22 nyilatkozat kötelező, most is rajta van a deviza és az érték (ez utóbbi persze ritkán valós). Ha nem lesz érték, akkor tőled kérik be az igazolását, tehát akkor nem működik az automatikus eljárás.
Az érték átszámítás nem változik, minden hónapra meg lesznek adva a vámolási árfolyamok és azzal ferdítik forintra a deviza összegeket, ezt majd megosztom az Összefoglalóban, ugyanott ahol most a kedvezményes vámolási összegek szerepelnek. -
Topikgazda
válasz pibácsi #50777 üzenetére
Nem tartanak vissza semmit 2-5 nap és továbbítva vannak onnan.
Ha nem hiszel nekem hívd fel őket, nincs okuk hazudni.
Egyébként már múlt év közepe óta tudott dolog hogy 2021 január 1 helyett július 1 a határidő, szóval nem igazán váratlan a dolog. Szóval az hogy nem éri meg az nem kifogás, de ha visszakerül a termék az eladóhoz akkor a pénz visszajár.
De arra amit állítasz hogy "várogatnak" semmi épkézláb bizonyíték nincs.
Nincs helyük tárolgatni és a feldolgozási folyamat sem tesz lehetővé "betárolást", teljesen rosszindulatú következtetés.
Én sem vagyok elégedett velük, de felesleges rágalmazni az NPKK-ban dolgozókat.Egy logisztikai cég kamu bejegyzés bárhonnan nem bizonyíték, eleve a nem könyvelt küldeményeket nem kell átadni, akkor mi a fenének írnák be hogy megérkezett, egyébként is az tekinthető valós információnak amit a fogadó posta saját nevében jegyezne be.
Az AlIExpress nyomkövetőjébe a tranzit országba megérkezéseket is úgy könyvelgetik mintha itt lenne, pedig pár ezer km-el arrébb érkezett meg.
De ha te elhiszed hogy csak náluk kamuznak, azzal nem tudok mit kezdeni, de a bizonyítékok nem azt mutatják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #52636 üzenetére
Amit július 1 után vásároltál azt gondolom nem érted ide.
Nem veszed át és az elmélet szerint ha tudják visszaküldik a feladónak. Sehol nincs érte retorzió. Akár az eladótól is visszakérheted a pénzed mert hogy nem kaptad meg, rajtad múlik hogy miként állsz a dologhoz. -
Topikgazda
válasz pibácsi #55231 üzenetére
A Kaspersky buta, írtam is hogy van ilyen, a Data.hu-ra feltöltött anyagok szerintük nem jogtiszták és ezért valami tiltó listára -jogtalanul- rátették, persze a sok orosz oldalukat meg engedik. Hivatalosan használható tárhely, a feltöltésnél ellenőrzik hogy ne vírusos dolog kerüljön fel.
Megint lemaradt egy lényeges információ, mennyit fizettél érte, mert nem a ráírta érték alapján, hanem az amit az eladó az elektronikus adatokkal megadott érték (szállítási költség is) az ami számít.
Másik az hogy ha AliExpress-es vásárlásnál mivel IOSS rendszer van ők levonják az áfát, ha neked ennek ellenére újból számoltak áfát, akkor azt kel megreklamálnod, nem azt hogy mennyi, hanem azt hogy egyáltalán levonták. Ehhez segítség a 8. pontnál.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #55233 üzenetére
Azt én értettem hogy mennyit fizettél a Postának.
Hogy mennyiért vetted meg a norvég cégen keresztül azt szerettem volna meg tudni, mert nem gondolom hogy csak 10 $-t fizettél érte, ritkán egyezik a csomagcímkén lévő összeg a valós vételárral.
Annak aki küldte meg kell adni a küldeményértékét a feladáskor, azt elektronikus adatként megy a küldeménnyel és a Posta programja azt ott megadott értéket és posta költség alapján számolja az áfát.
A Posta 15 $ értékből számolta az áfát, ami elméletben a szemüveg ára és ha volt szállítási költség annak az összege.
Nem értem továbbra sem: Én a konkrét küldemény értéket nem tudom beazonosítani, csak úgy küldték? Fizetés, vásárlás nélkül?y[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #55235 üzenetére
Ha valóban szemüveg lett volna amit vásároltál akkor csak az lett volna lényeg hogy ha az 15 $-nál több értékű akkor elfogadható az amit a Posta megállapított.
Nálad teljesen más a dolog, ilyenkor csinálunk egy kicsomagolási videót és azután megreklamáljuk hogy nem a kifizetett dolgot kaptuk. Itt az a gond hogy ugyan visszakaphatod a 8300 Ft-ot, de kifizettél 6108 Ft-ot olyanért amire nem is volt szükséged, szóval igencsak buktál az üzleten.
Ha márkásabb lenne a szemüveg és el tudod adni úgy hogy tisztán maradjon nálad 6108 Ft és visszakapod az eredeti vételárat akkor lennél rendben, bár az idegeskedést és a + munkát azt nem pótolja senki. -
Debilon
addikt
válasz pibácsi #55357 üzenetére
aliexpres.hu? ezt meg honnan? nekem amúgy 404-es hibát dob az oldal
nem valami kamu oldal ez? mert CERT hibát is jelez minden böngészőmiért nem jó a rendes ali oldal? ott is ki lehet választani magyar nyelvet (ha jól tudom) és nem kell utalni senkinek semmit, online vásárláskor fizetsz és kész, nem kell előre utalgatni
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz pibácsi #55357 üzenetére
Az tudod hogy ez nem volt jó ötlet. Az AliExpress hirdetésekből válogatsz aztán ők rendelik meg helyetted amiért végeredményben többet fizetsz, mert itt még a szállítás + költségként jelenik meg.
Szóval ez amit csináltál nagyon értelmetlen volt.
Aliexpress.hu
Ezt az oldalt messziről kerülendőnek tartom, senkinek nem ajánlom hogy vásároljon ott. Vegye a fáradtságot regisztráljon az igazi AliExpressre és ott vásároljon.Itt ne is emlegessük továbbiakban, mert a névhasználat még nem jogosítja fel hogy ebbe a topikban írva legyen róluk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #55499 üzenetére
Az AliExpress vásárlásodhoz nem nyomkövetési számot adtak meg hanem e küldeményazonosítót, a szállításhoz szoktak adni postai nyomkövetési számot ami nem minden esetben Kína, ez most nálad a Vau-. Ezt nem tudom visszafordítani a logisztikai azonosítóra, de talán az aug 30 mond valamit.
Augusztus 30 lehet a szállítás kezdete és Shenzen és előfordulhat hogy a vásárlásnál ez a szám is már ott van.
Mivel nem könyvelt küldemény nem lesz további követés, 15-én lett a kézbesítő postára elküldve a napokban várhatod hogy a postaládába bedobják vagy értesítenek ha be kell érte menni, mert 24 mm-nél vastagabb. -
Topikgazda
válasz pibácsi #55505 üzenetére
Szeptember 13-án került az NPKK-ba (A kínai logisztika szerint 11-én adták le a konténert) és ők 14-án már küldték is tovább, onnantól lényegében a helyi posta a felelős, mert a központi logisztika 16-án vagy 17-én átadta nekik. Ez egész jó időt futott Hong Kong-on keresztül Shenzenből.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Nők, nőügyek (18+)
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...