Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz UzziVp #46519 üzenetére

    Akkor hülye. De nekem más információm volt két másik eladótól.
    De szerinted akkor hogy is legyen az hogy volt egy hivatalos időnövelési menüpont, ami eltünt, tehát nem kezdeményezhető az időnövelése. Én erre írtam, hogy megszűnt nekünk, az eladókra vonatkozóan pedig az alapján indultam ki amit ketten is írtak.
    Lehet könyörögni az eladónak üzenetben hogy emelje, ezt írod te lényegében. De ez nyilván neki nem kötelezettsége, mert csak egy könyörgési üzenet.
    Az egyik eladó nem reagál rá, a másik eladó azt mondja nem lehet, a harmadik azt írja hogy emelte, de ebben nincs logika mert magával is kiszúrt, de hát vannak ilyenek, így elfogadjuk hogy ő emelte és ezen felül az AliExpress akkor emel amikor épp valamiért úgy gondolják.

    De ha az eladó kérés nélkül emelgethet az megint csak egy pofátlan húzás, ez volt a korrekt dolog ami ebben az AliExpress helpben látható, a mi jogunk elvonása inkorrekt magatartás, hasonlóan a hülye dispute ok átszervezéshez hasonlóan.

    Akkor ha megnyugtat így fogalmazom, mert akkor ez lesz a pontosabb:
    A szállítási védelmi idő hivatalos emelési menüpontja, linkje számunkra megszűnt. De az eladó, ha akarja emelheti, ezt külön üzenetben kell tőle kérni, amit vagy teljesít, vagy nem, nem kötelezhető rá.
    És megmaradt még az, hogy az AliExpress emelheti, ha olyan a helyzet, de ezt nem kérhetjük, központilag csinálják.

    Ezek amelyek a képen láthatóak akkor tegnap, ma történtek? Nem 10-e előtt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák