Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz Beus73 #9247 üzenetére

    Várj vele egy napot szerintem.
    Ha belegondolsz, erővel nem érdeke elküldeni neked a terméket, mert ha nincs hozzá TN, akkor a "rugalmatlanságát" könnyű egy nem érkezett meg a csomag dispute-al honorálni. Ha meg van TN, akkor egyéb indokkal. Szóval, ha sikerül megérteni mit szeretne a vevő, akkor nem szoktak akadékoskodni.

    Mondjuk nem mindig sikerül megérteniük, az kétségtelen. :)

    Pár hete volt egy rendelésem, amire 30 napos garantált kézbesítést adott meg az eladó és annyi idő alatt nem érkezett meg. Gondoltam gond egy szál sem, pár nappal a lejárat előtt kértem a protection kitolását. Az eladó elutasította és azt írta, hogy feladta a terméket és meg fog érkezni, de ha mégsem, akkor jelezzem és refundolja. Írtam neki, hogy éppen azért kérem a határidő növelését, hogy ne kelljen dispute-ot nyitnom. Válasz nem jött, így megint próbálkoztam, amit megint elutasított, ugyanazzal a válasz üzenettel.
    Nem lévén más lehetőségem, megnyitottam a dispute-ot, amit szintén elutasított, harmadszorra is ugyanazt a szöveget bemásolva. :W
    Az volt a szerencséje, hogy a dispute határidejével játszva nyertünk pár napot és az eszkaláció után sokáig tartott mire az Ali elkezdett foglalkozni az üggyel, így közben megjött a csomag. Érdekes volt a szituáció, hogy én igyekeztem az eladó pénzét menteni.

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák