Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Olvasom itt a rendelések csúszását, pontosabban azt, hogy útba sem indítják a csomagokat a mindenféle ünnepeik miatt (a tájékoztatóikban meg sem említik a vírust). Nekem is van 7-8 elindításra váró rendelésem, de azért van néhány furcsa dolog is. Például az összes ilyen rendelésnél ugyanazt az időt írja, "will be shipped within 17 day". Holott lényegében mindegyik cucc más eladótól jön.
    A másik, ehhez kapcsolódó furcsaság: van egy rendelésem január végéről, és mivel a fent írt időtartam folyton csak nőtt, nekem meg már lehetőleg tél végén, tavasz elején kellett volna a rendelt cucc, két nappal ezelőtt rányomtam a "Cancel order" gombra. Tegnap még az volt a státusz, hogy awaiting cancelling, ma délelőtt viszont újra élő volt a rendelésem, már awaiting shipment lett. Ráírtam az eladóra, hogy mégis hogy van ez, majd újból rányomtam a Cancel gombra. Erre délután jött az újabb meglepi, örömmel tájékoztattak, hogy már Shipped lett a rendelésem. Ez most hogyan van? Simán felülbírálják az én törlési kérelmemet, egyszer, majd még egyszer, aztán el is küldik a cuccot? Mindegy, visszaküldeni nyilván nem fogom jó pénzért, de mire ideér, valószínűleg pihentetve lesz következő télig, mert jellegéből adódóan hidegben használtam volna (hőmérővel kombinált okoskapcsoló, melléképület elektromos fűtésének kapcsolgatására).

Új hozzászólás Aktív témák