Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
A szörnyecskék jól elvoltak az űrben a filmekben is, nincs ebben semmi extra. A játék végén sztem már megsérül az állomás gravitációs rendszere, vagy valahogy megindult a leválasztási folyamat. Egyébként ha megfigyeled Amanda kibiztosítja magát az eljárás végén, majd az idegenekkel együtt lerepül, aztán a csaj visszarántódik a zsilipbe. Sem az eljárás végén, sem a Torrens-en nem tűntek barátságosnak az idegenek, meg egyébként is szkafanderben nem valószínű hogy egyből felismernék
Sajnos az embrió a csajban reális esély, mert amikor ránk esik a dög és lezuhanunk egy olyan szellőzőbe, ami második alkaromra tökéletesen be lett foltozva , több tojás társaságában ébredünk begubózva. Annyi szól a beültetés ellen hogy ez 12-24óra is lehet, ezalatt az állomás 10× is lezuhant volna. Amennyiben mégis volt beültetés, lényegében kongattak a folytatásnak mert minimum 200évet kell várni hogy műtétileg eltávolítható legyen .
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
őstag
Akkor hülye a megfogalmazás: a minden eddiginél nagyobb pályaterület optimálisabb lenne.
Egyébként sztem a 4blokkos Reaktor a legnagyobb kiterjedésű pálya.Mellékes de az állomás több mint 3km kiterjedésű, 10× annyi szint is lehetne mint amennyi most van és még akkor se fedné le az egészet Aztán egy olyan játékmód is jöhetne mint hogy még a katasztrófa előtti állapotban be lehetne járni minden szintet. Anno a Doom3-ban az első szint mekkora volt már, mindenfelé melózó arcok, aztán beütött a pokol, visszatérve meg kész tragédia lett minden
Sztem +1 végigjátszást adna a játéknak, ha a még élő működő Sevastopolt is bejárhatnánk, a Nostromoról meg csak zárójelben
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
őstag
Nem mondható egyértelműen ki, de az tény hogy a dög követ minket, bármit teszünk. A guggolásnál pont az a probléma hogy lassan haladunk és bizonyos szinteken ahol szokása leesni mindig előttünk esik le. Easy-n meg először ugye elhittük hogy ha guggolva megyünk minden jó lesz, mert azt mondták hogy ha jól toljuk órákig nem is látjuk őt. Igen, mert az elején mielőtt üzembiztosan megjelenne, guggolva nézelődve nagyjából pont 2óra mire elérjük Axel halálát, szóval a marketing az tuti működik. Sőt ezután még mindig nem aktív de mire leérünk a fekete dobozig szintén 1-2óra szal elsőnek így megállja a helyét a 3-4óra dögmentesség Na most innentől nekem elszabadult a pokol, mert a liftet 2nap volt felhekkelni: egyszerűen guggolva nem érni oda akkor se ha ott vannak a rossz arcok, mert legkésőbb a lift előtt vagy a közelben beesik és jön a humán-terápia Én súlyosbítottam a helyzetet hogy mindenkit kinyírtam gondolván hogy majd besétálok a liftbe csak így a dög nem ment sehová. Epic...
Most az az eljárás hogy amikor oda felérsz rögtön ködösítel, ezalatt mindenkit kinyír. Aztán pont feléd indul, de ha időben behasaltál a láda mellé előtted ugrik majd a sárga szellőzőbe. Érdekes nightmare fokozaton pont egy másikba ment de nem ez a lényeg. Ezután még annyi idő van csak hogy a lift környékét leködösíted és hekk, vagy simán hekk. Ködösíteni csak akkor ha már előtte kinyitottad a dobozkát. Ha most nyitod elsőre és még Seegson logo van meg töltés, 99% nem hekkeled meg a liftet csak úgy elsőre. Amikor visszafele jössz és kerülgeted a droidokat simán sétálva lehet végig, ha üldöznek csak sétálva. 2-3szellőzőnél fog csöpögni, ott párméterrel szépen elmész mellette nem ránt fel akkor se ha sétálsz és muszáj így menni különben jön a robot.
A 1702-nél ugye már tervszerűen leesik. Én arra jöttem rá hogy időbeosztásban esik-kel-keres, de ha zajt csináltál félbehagyja és bejön hozzád. Elsőnek semmi para elmegy és továbbállsz amerre lehet. Ha nem csinálsz semmit és kempelsz időről időre visszajön és előbb utóbb elkap. Na most ez "speed-run" esetén nem áll fent mert mire lejött a dög eleje már bent volt a 1702, mire a hátulja is leért már ott voltam az "L" folyosón az "O" folyosó előtt. Akkor ért az "L" folyosóra amikor már visszafele mentem és hekkeltem. Mivel még nem zökkent(ed) ki a kerékvágásból ezután az "O" folyosón csinál egy kanyart és vagy a rövidítésben, vagy az "L" folyosón jön utánad, csak én addigra már mondtam a dokinak a kódot. Lift: kártya be és kövi szint, csak azért ért oda dög mert tervezetten behúzza a dokit a sötétbe, de még mindig nem látott
(Igen, nem véletlenül kimaradt a tábla leolvasása, mert az kb. egy 15mp-es kitérő és nem kötelező, bemész az "O" folyosóra, második ajtó balra, utána vissza amerre lehet )
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
cyberkind
félisten
Szerintem ezt a hezitálást 2 okban lehetne magyarázni, ugyebár ott van az előző, Elysium filmje, abba a stúdió kőkeményen beleszólt, nem is lett forradalmi mint a D9 ami töredékéből se készült, a másik pedig az hogy a 3-4 rész rendezői megmutatták milyen ügyesen és könnyedén lehet megbukni egy Alien filmmel, pedig ezernyi+végtelen lehetőség rejlik az egészben, de a concept art-ok alapján Bloomkamp tudja mi az irány, mi kell a népnek, épp úgy mint J.J. a Star Trek meg a SW-al, remélem elvállalja, és akkor megvan az esély hogy kapunk egy 2. részhez méltó filmet, vagy, ha nem saját ötletet akar, itt van a játék, ebből is simán kilehetne hozni egy 2 órás ideglelést.
AvP 1 még hellyel-közzel meg szódával elment, annyira nem volt botrányos, de a 2...
Akárhányszor nézem a képeket, kedvet kapok a 2. részhez, de jó is lenne egy igazi 3. rész.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
A Walking Dead óta a Fox rájött hogy a 18-as karika abszolút nem hátrány, évadról évadra, egyre többen nézik azt is, és megértem miért, zseniális az is.
Igen, azt elfelejtettem írni hogy a Chappie-től is függ sok minden, de én nem aggódok, meg úgy tudom hogy itt nem szóltak bele a dolgokba ismét, a D9 folytatása meg kb. ismeretlen, annyira nincs ideje neki se.
Én azt várom mikor jelenti be, meg Sig kisasszony a Chappie forgatása alatt kb folyamatosan rágta a fülét.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Kár, és nem hittem volna, még szerencse hogy van dobozos darabom boxra, 1x muzeális darab lesz mint a legjobb Alien játék.
Remélem hogy ezernyi díjat fog kapni a hamarosan induló Bafta-n.
És ha ez megvolt, a Sega passzolja el az Alien jogokat egy olyan stúdiónak aki ért is a marketinghez.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
őstag
Ez roppant érdekes. Ha csak mindenki az alapjátékot veszi (ami nem igaz mert sztem sokan veszik a DLC-ket is), az 9k/game itthoni árazással számolva 240USD/HUF folyamon, (mert akkor még olyasmi volt) az 38USD/game. Na most eladtak mostanra sztem 2milliót ami 75millió USD. Nem tudom hogy vették a játékot tavaly mert decemberre írnak 17millió dollárt összforgalomnak, októberben valószínű hogy még kevesebben vehették, mert kezdésnek még ott volt a Colonial árnyéka. Januárban így minimum triplája az eladott mennyiség az október-december együttes mennyiségének. Sztem egy negyed/féléves jelentéssel okosabbak leszünk, de én biztosra veszem hogy az Isolation már megtérült, ha meg nem akkor várni kellett volna az első leárazással vagy félévet.
Másik cikkben olvasom: "A Sega bejelentette, hogy alapvető átszervezésekbe kezd, és a nyereségességet javítandó inkább a digitális PC-s és mobilos játékokra fókuszálna a jövőben. Ez alapvetően azt is jelenti, hogy a dobozos és a konzolos játéknak egyre kisebb figyelmet szán majd a cég." -végre valahára, igaz még csak egy helyen de bealkonyodik a konzolportoknak. Kíváncsi leszek az Isolation2-re amit eleve PC-re írnak majd
[ Szerkesztve ]
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
őstag
-
cyberkind
félisten
Oké, ebből 1.6 ment el mindent összeszámolva, szal nem aggódok, és a linkelt cikk szerint is van esély az Isolation 2-re, de tény, nem lennék meglepve ha ennyi lett volna.
A CA is nagyon megakarja csinálni, ezernyi ötletük van még, és azokból nagyon keveset tudnak beleépíteni egy részbe.
És itt nem a Sega-t kell okolni a CM miatt, hanem a rohadt, tetvedék Gearbox-ot mert abba a tetűszar Borderlands-ba szarták el a pénzt.
Megjegyzem, így is valamilyen szinten tetszik a CM, 1x ki is toltam, de elég is volt.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
És nem is lesz folytatás, nem értem az embereket, a nagy rakás szar Alien-ekért kis túlzással a sorban állásra is képesek, de az igazi, hamisítatlan Alien játékért meg semmire se, pedig ennél jobb Alien játékot soha se fogunk kapni, ez tény.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
őstag
Ha kilőtted onnantól az állomás jelentős része, csaknem 90%-a bejárható annak ellenére hogy az ionvágó a gépészeten, a 3as szintű tuner a gyógyászaton van egy még elzárt helyen. Igen jelentős kerülővel az elzárt terület kivételével az egész gyógyászat bejárható, csak át kell menni a teljes Seegson szintetikán.
A reaktor gépészet ilyenkor még nem elérhető, de ha lementél akkor csak előre mehetsz, vissza nem. Miután tisztogattál már bejárható az is oda vissza, ettől a ponttól csak az Apolló mag ami elérhetetlen és a reaktor karbantartás
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
őstag
Egyébként a Pusztaság küldetés, közismertebb nevén a 1851 kódnál van az a pont ahol a legtöbb terület bejárható, csak itt már van dög. A tranzittal még itt jöhetsz-mehetsz de ha a lakóterületen beszálltál a liftbe, onnantól a bejárható terület az egész állomás 5%-a lesz, beleértve az elejéről ismerős Űrrepülési terminált.
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- Elden Ring - Túl a 25 millión
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...