Új hozzászólás Aktív témák

  • Hurkaleves

    őstag

    az AGM teste milyen fémből van? mert a mágnes nem fogja de súlyra nem érzem nehéznek...

    tegnap kipucoltam, megcsináltam a hézagolást. ma jön a vezetékelés ezért nem tudtam még összerakni a GB-t. 3 féle dugófejet próbálgattam amiből az egyikkel sikerült normális kompressziót elérnem (azaz egy idő után nem tudom teljesen összenyomni a dugattyút).
    a hopup gumi katasztrófa volt, de cserélve systema-ra. nózi cserélve mert a gyári itt is elég gagyi volt (itt megjegyezném, hogy az új nózi kb. 0.5 milliméterrel hosszabb a gyáritól, de ez úgy gondolom, hogy csak pozitív hatású lesz).
    cső cserélve bár a gyári is elég szépen csillogott belülről.
    a boxba egy helyre rakok golyóscsapágyat mégpedig a bewel kerékhez, hisz ott még nincs akkor erőhatás a kerékre viszont az a 2. leggyorsabban forgó alkatrész.
    a gyári rugó marad mert ahogy elnéztem egy kisebb méretű kb. 120-as erősségű rugónak felel meg. a gyári fém (nem csapágyas) rugóvezető marad. viszont a dugófej csapágyas lesz.
    henger egy 4/5-ös element henger. a hengerfej is új lesz.
    a motor is marad a gyári mert bár nem tudom milyen típus, de a mágnes erejéből ítélve valami nyomatékos fajta lehet és csapágyazott is, jónak tűnik. a többi cucc is gyári marad.
    ez a sok alkatrész nekem megmaradt az F2000-es időszakból így úgymond ez nem plusz költség. FET ma kerül bele + T csati és mehet a teszt.
    hozzátenném, hogy ez előző meccsen a külső csöve lötyögött a fegyónak amit csak most fedeztem fel.
    namost abban az állapotban lőtt. 370-et és a rof is elég kevéske volt. kíváncsi vagyok mit teljesít a szervíz után illetve milyen rof-ja lesz. a meghajtásról egy 7.4-es 2200-as 25C-s lipo fog gondoskodni. így látatlanba szép reményeket fűzök hozzá...

    még egy kérdés:
    a dugattyú vezető sínt milyen mértékben zsírozzam vagy olajozzam?
    thx.

Új hozzászólás Aktív témák