Új hozzászólás Aktív témák
-
.:ZS:.
senior tag
A hidrogén üzemanyagcellás autó is EV és még akkumulátor is van benne Mint Toyota hybrid tulajdonos sem hiszem el amit a Toyota mond. A hybrid egy jó áthidaló megoldás lett volna, ha mondjuk 2000 utántól szabályozással erősen nyomják a prius jellegű hybrid autókat és mondjuk 2010 után már nem lehet másmilyet forgalomba hozni. Ez nem történt meg, a toyota meg belealudt a saját hybrid sikerébe most próbálják magyarázni a bizonyítvány, hogy miért vannak sok éves lemaradásban még a németekhez képest is.
-
dabadab
titán
Akkor már csak azt kellene elmondani, hogy ha az erőforrásokkal baj van, akkor az akkus megoldás helyett miért olyat nyomnak, aminek kb. háromszoros energiaigénye van
Egyébként nekem úgy tűnik, hogy a Toyotánál elaludták a BEV dolgot, aztán most valahogy próbálják megmagyarázni, hogy ők így szállnak le a bicikliről.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
addikt
Sajnos a hidrogén töltőoszlopok költségét nem lehet kitermelni. Talán árufuvarozásban, de inkább repcsi-hajóknál. Az teljesen esélytelen, hogy olyan sűrűséggel rentábilis legyen egy kúthálózat, mint akár EV, akár benzin esetén.
Szerintem ez ilyen önkorlátozó fanatizmus lehet. Múltkor M1-en egy Model X szenvedett a kamion mögött a külsőben (mondtam is az asszonynak, hogy a körbála mögött nyomiskodik az 50 millás verda ). Mindannyian tudjuk, hogy ez baromság, nyugodtan jöhetett volna 130-140-nel, van benne elég akku.
Számomra az optimális a 100+Kwh akkus modellek lennének, de a többségnek bőven elég a 64- is. Egyértelműen ez a jövő, ezt sajnos be kell látni. Az árakat pedig majd meglátjuk.
Mi is sokat járunk a hegyekbe, de most nem tudom, hogy mire gondoltál. Egy Bp-Chopok 1-napos tripnél is van SC út közben (ha jól emlékszem). Negyed órára rászúrod, és le van a gond (ha van töltő amúgy a parkolóban, ahol egész nap állsz, akkor még ez sincs). Ha meg nem ilyen kifeszített dologban gondolkodsz, akkor miért gond egy 20 perces megálló 400 km-enként? Az új verdák a 10-70-et tudják már 15 perc alatt.
...ha tipikus nyaralási időszakban indulsz el, akkor várakozhatsz a töltőre már induláskor
Ez amúgy nyilván fel fog skálázódni. Pont a töltőt lehet elég jól upgradelni, ha már ki van építve a középfesz csatlakozás. Maga a töltőfej egy rém buta berendezés, egyszerűbb, mint egy benzines.
Múltkor csináltunk egy meló utáni közép-Ausztriát (650 kili 1 irányba), de még akkor is megálltunk egy pisire-üccsire. Dízelünk van, de egy elektromos ennyi megállással már bőven-bőven elég lett volna (nyilván nem Dacia Spring, hanem valami 64 Kwh-s).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Sorozatok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- 3D nyomtatás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest