Új hozzászólás Aktív témák

  • Tapsi

    addikt

    válasz Hi!King #35 üzenetére

    Plusz ha etikett, akkor necces lehet ha felmegyünk 1 vagy több napra, addig a töltőn a kocsi és foglalja a helyet.

    Szerintem eljuthatunk arra a szintre, hogy minden parkolóhoz kapsz majd egy 10 amperes töltőt. Rászúrod, feltölt, aztán csepptöltés, vagy ahogy beállítod. A wallboxok ára tuti le fog esni, ha átmegy tömegtermelésbe a dolog. A helyet meg úgyis foglalod, hiszen parkolsz egy placcon.

    Nem a kútfejekről beszéltem, hanem a parkolóhelyekről és a forgalomról a pihenőkben, ha csak 2-szer annyian állnak majd meg, egyenként kétszer annyi ideig, akkor csak parkolóhelyből 4-szer annyi kell a pihenőknél, és a ki-be járás is problémás lehet.

    Persze, értettem, erre írtam, hogy ehhez skálázódik majd a rendszer (és könnyebben, mint egy benzinkút). Meg hát, eddig se csak tölteni álltak meg a népek, hanem pihit tartani, akkor már rá is szúrhatják kicsit a gépet. Perpill nem értem, hogy miért nőne ezeknek a parkolóknak a terhelése önmagában az EV-ktől. Picit gyakrabban kell tölteni őket, mint a benzineseket, de azért eddig se 1 seggel nyomott le valaki 1000 kilit, hiába volt alatta dízel Passat. Mondjuk az én Rav4 dízelem pályán úgy 550-600-at bír eleve 1 tankkal.

    ...ahol Ausztriában parkoltunk, magánföldön kijelölt 6-8 autós parkoló, ahol volt egy becsületkassza parkolási díjnak, egy fadoboz, közelben nem volt elektromosság.

    Okké, de azért abban is megegyezhetünk, hogy minimum 50 kilométeres körzetben azért volt a fejletlen Ausztriában egy publikus elektromos töltő. Mármint az ne legyen már érv, hogy a mező közepén nem tudsz tölteni, ezért az EV szar. Basszus, tankolni se tudsz a mező közepén. :)

    Perpill kompromisszumos a szitu ilyen extrém esetekben, átlagembernek már most sem. De ahogy számolgattam, már én is elég jól tudnék élni egy Model Y-nal, pedig tényleg gyakran megyünk hosszúkat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák