Új hozzászólás Aktív témák

  • Norbert82

    újonc

    Kálváriám akkor kezdődött, mikor bedőltem ennek az óriásplakáton hirdető cégnek. 2008.06.hóban készpénzért 180.000. Forintért vásároltam náluk egy laptopot, amire két év garanciát vállaltak. Használatba vétel után, különböző apró rendellenességeket tapasztaltam.
    Pl: Ki -be kapcsolni csak a laptop alján lévő vészgombon keresztül egy tűvel lehetséges. Ha be akarok zárni egy oldalt azonnal lefagy a gép, és leáll, majd következik újra a tű, hogy betudjm kapcsolni. Már tavaly augusztusban szóltam a nevezett cég képviselőjének telefonon, hogy milyen problémáim vannak, akitől azt a választ kaptam, hogy vigyem be a gépet, és azonnal megnézik. Mivel a laptopot második gépként használtam, nem volt életbe vágó az azonnali javítás. A mai nap folyamán, próbáltam beüzemelni a gépet, s mégtöbb probléma jelentkezett. Becsomagoltam, előkerestem a számlát, amire a vásárláskor azt mondták ez szolgál jótállási jegyként is. Az üzletben az "Úriember" közölte velem, hogy 6.000.Forint plusz Áfáért újratelepíti a gépemet, mert valószínű, hogy ezt a Kínáiak szúrták el a telepítéskor, vagy pedig beküldik a központba ahonnan 4hét után visszaküldik, hogy nem az Ő hibájuk telepítsük Újra. Vagyis vagy fizetek 6000.Forint +Áfát, a 180.000.Forint felett pluszban, vagy menjek máshova. Ezt félválról, flegmán úgy, hogy közben a kollegáival beszélgetett. Most akkor mire is szól tuljdonképpen a jótállás? Az üzletben az volt a legnagyobb problémájuk, hogy a többi vásárló hallotta a vitánkat, s ez rossz fényt vet rájuk. Szerintem a 6.000.Forint újratelepítési költség, nem akkora érvágás egy ekkora cégnek, hogy ez miatt ők vitába szálljanak, főleg ha garanciális a gép.
    Kérem akinek hasonló problémája volt már adjon tanácsot.
    A Cég neve Laptop.hu
    [P:C][/P]

Új hozzászólás Aktív témák