Új hozzászólás Aktív témák

  • merqree

    őstag

    válasz vicamuso #2899 üzenetére

    Csak a tisztán látás végett kérdezem: használtan vettél egy készüléket, amin részletfizetési kötelezettség volt egy harmadik fé számára, és Te erről nem tudtál?

    Ha az e-cegjegyzékben megnézed, idén áprilisban tulajdonos és ügyvezető váltás volt, elsőként bemennék hozzájuk, de a Telenortól kérj papírt arról, hogy tartozás van a telefonon. És a tartozás NEM a te neveden van.

    [ Szerkesztve ]

  • vicamuso

    tag

    válasz merqree #2901 üzenetére

    Igen használt készülék volt a shop-ban kiállított darab. Telenor függő és nem tudtam róla, mert nem lett említve.
    Igen a Telenor-tól kapott infó alapján tartozás van rajta, de adatot a GDPR miatt nem tudnak kiadni így igazolást sem annyit tudott megmondani, hogy nem a készülék hibás valóban hanem a Telenor blokkolta az IMEI alapján a készüléket.

    Mai nappal bemegyek meglátjuk mit tudnak tenni.
    A legnagyobb probléma, hogy a Ferenc krt -i shop megszűnt és az ÁFÁs számlán nem a Kingtel Kft. pecsétje van hanem egy másik cég a Phonetastic Team Kft., amit lecsekkolva még él bár végrehajtás alá van vonva....

    [ Szerkesztve ]

  • merqree

    őstag

    válasz vicamuso #2902 üzenetére

    Ezek a mobil kereskedések sajnos eldobós cégek. A Kingtelt megnéztem, 2018ban jegyezték be, de idén már új tulajdonosa és ügyvezetője van.

    Ha más a cégnév, sajnos esélyes a dolog, hogy Neked kell kifizetni a részletet. Az megint egy érdekes kérdés, hivatalos papírjai vannak-e a készüléknek?

    Esélyes, hogy elhajtanak a pékbe, vagy vehetsz egy másikat náluk...

  • vicamuso

    tag

    válasz merqree #2903 üzenetére

    Az Iphone részleteit nem nekem kell kifizetni nem a párom nevén van az előfizetés és a hozzátartozó részletfizetés. Egyösszegben vásároltam a készüléket. (Telenor annyit mondott, hogy fizesse ki akinek a nevén van az előfizetés ezáltal a részletfizetés és plusz pénzért természetesen leveszik a tiltást és újra használható a készülék...)

    Hivatalos papírom az ÁFÁS számla van ráadásul cégre lett vásárolva és a jótállásjegy ami KINGTEL-es. Mindkettő pecséttel aláírva tehát hivatalosnak mondható.

    Meglátjuk.

    Köszi!
    Mindenesetre egy infó ha valaki KINGTEl-től venne telefont, hogy óvatosan.
    Bár mostmár láttam a webshopukban, hogy minden eladott készülékre örökös garancia jár a szolgáltatói letiltásra... (jelentsen ez bármit.)
    Tehát elméletben ha valaki hasonló szituba kerülne mint mi már van garanciája és cserélik gondolom másik készülékre.

    [ Szerkesztve ]

  • ACE-

    addikt

    válasz vicamuso #2904 üzenetére

    Nem igazán értem ezt a számlás variálást. Amikor Te megvetted milyen számlát kaptál? Attól a cégtől kaptál egy ÁFÁ-s számlát, amelyiktől vetted? Vagy az egy másik számla volt, Te csak egy garipapírt kaptál? Mindenesetre tök mind1 miért nem működik (letiltás vagy hiba miatt). Vedd fel a kapcsolatot a céggel, akitől vetted, ahogy mondtam, és kész.

    Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

  • fodor0410

    tag

    Sziasztok!
    Tudja valaki, hogy az A4Team miért zárt be végleg? Előre is köszi!

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz syberia #2907 üzenetére

    Jó lenne, ha már becsődölnének. Amiket olvastam róla, kevés ennél szemetebb nagy bolt van.

    Buliban hasznos! =]

  • jeni

    félisten

    válasz fodor0410 #2906 üzenetére

    Helló.
    Én meg láttam őket pakolni. Gondoltam nagyobb helyre mennek majd. Nálam is van egy ilyen NvidiA 1070 kari. Sajnos nem néztem utána hova is szól! HaSznáLtan lett véve. Így a gyártó vagyis az Asus felé hogyan lehet ÉRVÉNYESÍTENI a garit? Bármi gáz van innentől már csak a cserés dolog jöhet szóba a gyártónál. RMA működik ilyen formában VGA esetében?

  • jeni

    félisten

    válasz inf3rno #2908 üzenetére

    Ennek senki sem örülne hiszen a többi ezer vásárlóval mi lesz?

    TIT

    Igen van de foglalkoznának más Asus termékekkel is?
    A monitorokbak, laptopok és a mobilszrgmdnseknek van itthon képviselete. VGA és PC asztali alaplapon esetén nem biztos.

    [ Szerkesztve ]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz jeni #2911 üzenetére

    Mármint? Van egy rakás másik cég, akiktől lehet rendelni... Gondolom ha becsődöl, a garancia úgy is megoldható gyártónál, nagykernél, ilyesmi. De úgysem fognak, mert sokan anélkül vásárolnak, hogy utána olvasnának a cégnek.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • BiP

    nagyúr

    válasz fodor0410 #2906 üzenetére

    Engem is érdekelne. A héten szembesültem vele, amikor jártam a Duna-házban. Van pár cuccom is tőlük. Szerencsére nincs gond, de gondolom ha garanciális ügyintézés kéne, akkor (náluk) buktam.

    (#2909) jeni: Se a weboldal, se a facebook oldaluk nem megy. Költözéskor azért ezek csak nem állnak le, hanem információs oldalként mennek tovább. Meg ott volt mellettük kiadó hely, tehát tudtak volna bővülni.
    Azt tudom még elképzelni, hogy új helyen, új névvel, stb.

    [ Szerkesztve ]

  • jeni

    félisten

    válasz BiP #2913 üzenetére

    új hely rendben van de új névvel???
    aztán az új névvel indulva elismerik,hogy a ők voltak valaha a A4Team bolt alkalmazottjaik?

  • TIT

    veterán

    válasz jeni #2914 üzenetére

    Ja,de amúgy is mindenre 1 évet adtak 2-3 helyett és nem nagyon szerettek gariztatni.

  • BiP

    nagyúr

    válasz jeni #2914 üzenetére

    Nem ez lenne az első bolt. Bedől a biznisz, hirtelen lehúzzák a rolót, aztán újrakezdik tiszta lappal.
    Ahogy arra is létezik gyakorlat, hogy jogutód lesz, és felvállalja az előző garanciális dolgait.

    Nem tudom, itt mi volt a háttérben, de (számomra) hirtelen történt, a userek informálása nélkül zártak be. Se a weboldal, se facebook oldal, semmi elérhetőség nem működik, egy szimpla költözés azért jobban le van kezelve.

  • Exodion

    aktív tag

    Sziasztok,

    megosztom akkor én is a kálváriám... elég hosszú lesz előre is bocs. Történetünk 2018.01.25 -én kezdődik amikor voltam olyan ökör, hogy megvásároltam egy videókártyát "potom" 404.590Ft -ért egy hazai kereskedőnél az iPonnál. Természetesen korábban soha nem volt semmilyen gondom velük, mindenem tőlük vásároltam és hát ott virított a termék neve mellett hogy 36 hónap gyári garancia. Teltek múltak a napok, hetek, hónapok majd eltelt egy év és a kártyát gariztatni kellett. Két hibával adtam le a készüléket, egyik a túlmelegedés amíg nem feszgettem fölfelé izomból a kártyát - ezzel megrongálva az alaplapom PCI-E slotját amit ugye szintén tőlük vásároltam 95eFt -ért - illetve az egyik ventilátor kuka. Nem forog beragad berreg megáll püff.

    Történetünk folytatására 2019.03.21 -én került sor, ekkor ugyanis megkaptam a GaranciaFutár nálunk témájú levelet. És itt voltam olyan előzékeny hogy óóó gyorsan meglesz az, nem is zargattam őket. Nem zargattam őket én barom egészen 45nappal későbbi időpontig,amikor is május.06 -án hát már csak megkérdeztem hogy mi van, mert nem történt az égegyadta világon SEMMI. Meg is jött a válasz szűz 1-2 órán belül miszerint a terméket továbbították a beszállítónak és hogy bevizsgálás alatt van . . . 45 napig . . . DE írtak nekik felvilágosítást kérve, hogy miért akadt el a dolog. Na itt megtörtént a csoda, és a kártyát a beszállító már küldte is az ASUS -nak. Egy kis background mert ettől fogva már kissé kezdtem türelmetlenné válni: Én programozóként távmunkában dolgozok, és van projektem amihez mit van mit tenni egész egyszerűen kell a videókártya mert a tensorflow CPU-n az olyan sok szerencsét kategóriába esik. Szóval 05.14 -én közöltem velük, hogy akkor a Ptk 6:159. § (4) bek. értelmében, szeretnék a Ptk 6:160 § szerint cserét, levásárlást kérni amennyiben a javított terméket nem kapom meg 05.21 -ig. Jött is a válasz szinte azonnal benne semmi gond, értesítették a beszállítót, hogy ha hét végéig nem zárja az ügyintézést vagy PONTOS tájékoztatást adni annak várható befejezéséről akkor jóváírják a vételárat. Én kis naív fiúcska meg elhittem és benyaltam... Szóval másnap és ez nagyon fontos !!05.15 -én!! ismét kaptam egy levelet miszerint a kártya elkészült és jön visszafelé, legyek türelemmel. Örültem mint majom farkának mindjárt ittvan! És vártam mint a tízparancsolat . . . aztán még mindíg vártam . . . és még mindíg vártam . . . vártam egészen addig, hogy eljött a 05.21, majd elmúlt a 05.21 és megint írtam egy levelet hogy akkor mostan melyik út vezet budára? Akkor jöjjön a levásrlás vagy jóváírás (ha már ők ajánlották föl ugye?). Jött is a válasz, hogy hát aa kártya Ázsiából jön ami 1-2héttel hosszabb tranzitidőt eredményez. Na itt volt a forduló pont ahol kicsit felvontam a szemöldököm...

    Irány hát az ASUS RMA ellenörző oldal. Sorozatszám szerint keresés és mit ad isten. A kártyám az ASUS szervizében volt: 05.13 -tól, 05.16-ig . . . hagyom egy kicsit leülepedni. 05.15 -én elutasították a jóváírást amit ők ajánlottak föl, hogy úton van a kártya ami 05.16 -án készült el és fehéren feketén melléírva, hogy néhány napon belül átadják a futárnak. Ja szóval felkerestem az ASUS ügyfélszolgálatot, hogy rákérdezzek erre az "Ázsiára" is . . . hát igen nemtudom ti hogy vagytok vele de Csehország nekem még Európához tartozott akkor, meg még most is szóval nemtudom. Mindegy hagytam az egészet mondom ideér és öröm é bódottá lesz. Na 05.27 -én meg is kaptam a cuccot, még rá is kérdeztem náluk, hogy letesztelték minden oké? Jött is a válasz az hát. Beszerelem a gépbe, elindítom a Superposition-t püff 91C. :O Az egész szereléssel együtt nem tartott 5percnél tovább...

    Videóra vettem hát a hibát . . . elküldtem a videók linkját, és megkérdeztem, hogy osztan hogy teszteltétek ezt? Jön a válasz: az normális . . . normális egy 20 fokos szobában nyitott ablak előtt panelek nélküli gépházban lévő videókártya 90fokos hőmérséklete 2perc alatt. ASUS -nak volt pár építő jellegű tippje, minek eredményeképpen 1080p medium preseten a kártya Gaming módban ugyanúgy 91fokig menetelt ugyanúgy 2perc alatt. Hát küldjem vissza mert az biztosan hibás és punkt. Visszament a kártya, ekkor közöltem, hogy akkor Ptk 6:140. § értelmében a szerződéstől elállok, nem tartok igényt javításra, cserére és elindítottunk egy békéltető testületi eljárást is az ügyben a békéltető testület javaslatára.

    Gondolnánk hogy heppy end mi? HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ ... :((( nem. nincs heppy end. A gyártó kicserélte a kártyát ugyanis nem volt javítható surprise-surprise... a drága iponom meg ahelyett hogy betartaná a már eddig 2 nagy ívben leszart magyar törvényket magasról leszarta a harmadik törvényt is. 5 perc leforgása alatt kaptam 3 emailt...
    - a gyártó kicserélte a terméket
    - a cserélt terméket átadjuk a futárnak
    - a futárszolgálattól hogy 27 -én hozzák
    :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
    Azonnal küldtem az emailt, hogy ez most mégis mi a tosz? :(( Kapok egy kártyát amit soha nem kértem és a szerződéstől elálltam? Tényleg? Jött a válasz, hogy nem tudják visszafordítani mert hát már régen átadták... és egyébként is a panasszal már fordultam a békéltető testülethez úgyhogy ez van. Ezzel megvan a három darab leszart törvény.

    Eljött a meghallgatás, elmúlt a meghallgatás, lett kötelezés a vételár jóváírására és gondolnánk hogy itt a vége csak zárjuk már le. Hát lehet találgatni, de írom ezt a bejegyzést nem? ÍGYVAN természetesen NINCS vége mert megvan a 4. leszart törvény is ugyan van kötelezés de mivel számunkra nem tetsző eredmény született így próbálunk mögülle kiseggelni. Hát az nem úgy volt, meg ezt nem úgy értettük, ÉS még a 3 éves jótállást is megpróbálták 1éves jótállásra sumákolni!!!!!!!! 3 hónapos tortúra alatt egyszer nem közölték, hogy 12hónapos jótállás lenne a kártyán mert a jótállási jegyen 36hónap szerepel a kártya mellett aztán a törvényi 12hónap a lapon tovább... eghészen addig a pontig amíg szorult a hurok és akkor próbálkozunk, hogy az a 36 hónap az 12. Hát kerestem egy polgárjogi ügyvédet, átnézte és amennyiben a jótállási jegyen 2 különböző jótállási időtartam szerepel, a fogyasztó számára kedvezőbb a mérvadó. FellsBadMan... :R

    Megkaptam a határozatot, benne szépen félkövérrel kiemelve, hogy paraszt a terméket amit soha nem kértél és nem bontottál ki küldjed visszafele. ipon meg 15napod van a termék árának jóváírására. Elküldtem a terméket ami nekem további 8640Ft -ba került majd jött a levél, hogy megmondták hogy ne küldjem vissza mert panasszal éltek a határozattal szemben :U (itt majdnem beírtam hogy és én hova szarjak?). Long story short beszélgettünk 1hétig aztán semmi. Naponta mondtak ellent saját maguk által írt előző napi leveleiknek, mindig úgy csavarva a sztorit ahogy nekem kényelmesebb.
    Konkrét példa erre a feltolom a kártyát lehűlik. az nem hiba, írták ezt a békéltető testületnek is, majd nekem is az ominózus levelekben. Majd becsatoltam a gyártó levelét hogy azért cseréltük mert hibás. Ekkor áttértek arra, hogy nem vittaták hogy nem hibás de ez nem volt ismeretes a márciusi első javításnál így az sikeresnek tekinthető. Erre becsatoltam nekik, a maárciusi hibaleírást az általuk küldött garanciafutár nálunk levélből, mire jött, hogy attól ez még nem biztos hogy hiba csak egy erős tipp. Akkor megint mentem a gyártóhoz (A Cseh központba mert ott javították) és már ők is unták a banánt, közölték, hogy DE hiba és thermal module defect. Erre az ipon közölte, hogy soha nem is mondták, hogy nem hibás, de nem ismerték ezt a hibát márciusban....... Mint egy óvodában komolyan mondom a fejem majdnem a falat érte mikor ezt olvastam.

    Mikor nyilvánvalóvá vált hogy nem akarnak fizetni, felkerestem a békéltető testületet, hogy mi a teendő ilyenkor. Ők közölték, hogy az ügyet lezárták amikor a határozat kiment érdeklődjek iponnál hogy mikor tesznek eleget a határozatnak. ipon közli, hogy ők leveleznek a békéltető testülettel és noha kötelezés van érvényben ami ebben az esetben törvény (5. törvény leszarása) majd a levelezgetésük után eldöntik betartsák -e a törvényeket avagy sem. Megint békéltető testület, letelt a határidő és a kötleezett önökkel levelezget... kérjek vegrehajtási záradékot az ügy le van zárva.

    Na itt tartunk most. Jövőhét szerdán irány az ügyvéd és jön a végrehajtási záradék a 8640Ft -os postaköldséggel és a megelőlegezett vegrehajtási költségekkel együtt belevéve az illetéket. Az ügyvédi díjat ugye nem tudom behajtani de úgy nézem hogy vagy nem kapok semmit vagy beáldozom az ügyvédi munkadíjat és bukok annyit. Ja meg az alaplapom 2.5év jótállását a vidókártya feszgetése miatt. Segítsük a vállalkozásokat, hogy mégtöbb törvényt lehessen leszarni! :R

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Exodion #2917 üzenetére

    Én annak idején egy Dell monitort vettem 50k körül ipontól, nem egy ennyire nagy összeg volt. Nálam 3 törvény leszarásáig jutottak. Egy hibás monitort küldtek tele ujjlenyomattal, amire én azt mondtam, hogy akkor cseréljék vagy adják vissza a pénzem. Ők mindenképp gariztatást akartak rá, nem izgatta őket, hogy a törvényben az van, hogyha 3 napon belül meghibásodik, akkor cserélniük kell. A gari náluk 2 hónap alsó hangon, de akár további több hónapig is elhúzhatják kedvük szerint, mint ahogy a fenti eset is mutatja, és én nem engedhettem meg magamnak, hogy addig monitor nélkül legyek. Mondtam, hogy lófaszt lesz itt gari. Leveleztünk még hetekig, mint az óvodások, írtam a törvényt, meg hogy Vodát ezért 200-ra büntették, hogy semmibe vette, azt mondták a magyar jogszabályoknál nincs precedens. Nem tudtam, hogy ezen most röhögjek vagy sírjak. Utána felhívtam a fogyasztóvédelmet, hogy mi a teendő, azt mondták, hogy inkább álljak el, mert így sosem kapom vissza a pénzem. Elálltam, buktam a szállítást 2x, ami összesen 10k volt, illetve a pénzem 3 hónap után jött meg többszöri felszólítás után. Küldtem levelet a fogyasztóvédelemnek, hogyha már a Vodát ugyanezért megbüntetik, akkor ugyan már foglalkozzanak egy kicsit az én esetemmel is, ahol még a pénz visszafizetéssel is erősen kicsúsztak a törvény által megszabott határidőből, de magasról leszarták. Volt még egy harmadik törvény is, amit megsértettek menet közben, de már nem tudom mi volt az. Ez még 2012-ben volt emlékeim szerint, de azóta is ugyanezt játsszák.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • Exodion

    aktív tag

    válasz inf3rno #2918 üzenetére

    Az se rossz. Nekem a tegnapi levelük tette be az ajtót... megköszönték hogy közöltem velük, hogy letelt az előírt 15napos határidő majd közölték, hogy még nem voltak kegyesek lezárni az ügyintézést a panasz ügyében. Mintha kötelezés mellett ezt így eldönthetnéd. Ma meg kaptam a békéltető testülettől egy levelet, hogy de igen le van zárva és menjek a bíróságra nem peres eljárásban kérjek végrehajtási záradékot a határozatra. Egyszerűen szürreális... szerintem ők is nagyon jól tudják hogy fizetni kell csak ha már ez lett a vége akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is.
    A legjobban az tetszett ahogy megpróbáltak kibújni a felelősség alól. 12 hónap az a 36 hónap úgyhogy még érezzem jól magam hogy foglalkoznak vele. Jajj hát ők nem is tettek alávetési nyilatkozatot. Satöbbi...

    Szerintem ha én játszottam volna ugyanezt, nekem már a végrehajtó verőlegényekkel vitte volna a lakásom berendezését...

    [ Szerkesztve ]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Exodion #2919 üzenetére

    Az a durva, hogy itthon ezt következmény nélkül megtehetik, a legjobb, amire számíthatsz, hogy visszakapod a pénzed mínusz az ügyvédi díj. Nem értem, hogy erre nincs hatóság, hogy betartassa a magyar törvényeket...

    Buliban hasznos! =]

  • Exodion

    aktív tag

    válasz inf3rno #2920 üzenetére

    Én csak azt nem értem, hogy miért sértődtek meg ők? Nem anyáztam, nem szidtam senkit, nem veszekedtem velük, egy rossz szót nem írtam az emailjeimben, csak közöltem elsőő körben egy nagyon egyszerű kérést amire jött egy hazugság. Majd jött a hülyének nézésem, mert egy videókártya oldalak nélküli gépházban nyitott ablak mellett 20 fokos szobában 2perc alatt 90fokon tök normális. Majd ezt követően megroppantottam a pci-e slotot a közel 2kg -os kártya feszgetésével és még ekkor sem mondtam, hogy akkor baymeg csinálj amit akarsz, hanem törvény idézésével elálltam a szerződéstől és semmi öcsém. Még érezzem magam megtisztelve, hogy nem köptek szembe vagy mi?
    Aztán mikor kiderül, hogy igen elbasztuk ahogy gyuribácsi megmondta anno a TV-ben, nemhogy beleállna hogy ja igen elbaxtam tessék a pénzed, neeeeee, Mint az óvodában nekiállok ferdíteni a dolgokat. Minden válaszomban konkrétan az előző napi leveleiket idéztem és mintha egy darab téglának akarnék atomfizikát tanítani. Egyszerűen röhejes az egész. Nem gáz mert többet biztosan nem hallanak felőlem visszakapom a pénzem és könnyes - ja nem - búcsút vehetünk egymástól. Még azon is gondolkodom, hogy eladok mindent amit tőlük vettem aztán veszek máshonnan.

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Exodion #2921 üzenetére

    Én nem tudom, hogy direkt erre vesznek e fel embereket, hogy próbálják elhajtani a garanciásokat, vagy alapból ekkora gyökerek, csak mert senki nem koppint a körmükre. A lényegen nem változtat. Itt érdemes visszanézni, ha vásárlásra adod a fejed, sok cégről írtak már. Az Aqua garancia intézése is hasonlóan színvonaltalan pl, szóval tőlük se érdemes. Én most apróról szoktam leginkább kevésbé romlékony dolgokat, pl memória, CPU, SSD/HDD, videokártya?, illetve bestmark-tól, ha olyan a cucc, hogy a használttal mindig van valami, pl alaplap, táp, szünetmentes, de velük még sosem garanciáztattam, úgyhogy lutri valamennyire az is.

    Buliban hasznos! =]

  • TIT

    veterán

    válasz inf3rno #2922 üzenetére

    Nekem 2 nap volt velük a vidikari és azt mondta a Kádas,már nincs ott,hogy jó volt a kari csak jófejségből cserélték,ja persze csak tele a net a blackscreen hibával és a szervizes is mondta.
    kábel viszont 1 hónap volt,de ha írsz a tulajnak rögtön megindulnak a dolgok.
    De azt csinálták,hogy ha vissza kéne kapnom pénzt mert az új kari olcsóbb azt benyelik,mondván fordított esetben ővék a veszteség,ami hülyeség,mert ha drágább az új,akkor arra rá kell fizetni,úgyhogy kp.vissza és megvettem máshol olcsóbban.
    Megcsinálták sógorral is,pedig ő 2005 óta nagykerezik velük.

    [ Szerkesztve ]

  • Exodion

    aktív tag

    válasz , #2924 üzenetére

    Már regáltak nagyon sokat és nagyon jót :D . Megköszönték, hogy bírósági behajtási záradékot kérek a kötelezésre és ezen kívül semmi.

    Tudod ilyenek vannak, hogy 12hónap meg 36 hónap is a jótállási jegyen, akkor az a 36 csak 12, de csak azóta mióta nekem ítélt a békéltető testület. Előtte olyan simán felajánlották a jóváírást amit utánna elutasítottak mint a huzat. Akkor még 36 hónap volt a 12 hónap :C .

    Aztán az nem hiba, de az de nem, de az de nem is az volt amiről tudtunk, meg csak egy erős tipp de soha nem mondtam olyat hogy ne lenne hiba.

    Ilyenek. Annyi van ezekből hogy öröm átolvasni, kár hogy rárakták, hogy nem terjeszthető... pedig rohadtul jót derülne rajta mindenki :U

    [ Szerkesztve ]

  • inf3rno

    nagyúr

    Közben átolvastam az 1 és 2 csillagos árukeresős véleményeket az elmúlt két évből az Ipon-ról. Igazából visszamehettem volna 5 vagy akár 10 évet is, mert az én esetem még 2012-es. Sajnos az általános gyakorlat a cégnél, hogy 3 napos csere nem létezik, illetve, hogy használt, hibás termékeket küldenek ki új helyett, aztán felajánlják a több hónapos garanciális ügyintézést, aminek az eredménye sokszor szintén hibás termék. Ha az ember inkább eláll, akkor az elállásnál újra elkérik a szállítás árát. Mindenki döntse el maga, hogy ezek után akar e tőlük vásárolni. Ime az ezzel kapcsolatos vélemények:

    "Egyszerűen minősíthetetlen. Amíg pénzt adtok a boltnak addig kedves vásárló jó vásárló, ha garanciáztatásra kerülne a sor akkor sok sikert. Hülyének nézik a vásárlót, hiába küldöd be egy konkrét hibával a terméket, majd ők eldöntik hogy mi a hiba ha ugyan van. Ha bebizonyosodik véletlenül hogy tévedtek a teljes kommunikációt megszakítják és nincs alkudozás. Kapod amit kapsz."

    "Asztali számítógép konfiguráció alkatrészeit szereztem be tőlük. A videókártya 1 hónap után megadta magát, és két hónapot kellett várnom egy cseredarabra! Máshol ez max 1 hónap, és nagyon nem látom a törekvést - amit a jogszabály javasol - hogy 15 napon belül kezelve legyen a probléma. A visszakapott kártya nem az volt amit visszaküldtem, de ezzel még nem is lett volna bajom, ha működik. Egy nap után bemondta az unalmast, és bármely nagyobb vga terhelést végző program azonnal kifagyott. Most egy hónapja arra várok hogy valaki végre visszaadja a pénzemet"

    "Megrendeltem egy számítógép házat, ami a honlapon sötétített üveggel szerepelt és kaptam helyette egy sima üvegeset.
    Fél órán belül visszavittem, és még engem néztek idiótának az eladók, mikor a honlap volt hibás. Minősíthetetlenül viselkedtek. Máshol költöttem el a pénzem."

    "Telefonos elérhetőségük nincs amin bármilyen információval szolgálnának. Összeszerelést és tesztelést kértem ennek ellenére hibás alkatrésszel küldték a számítógépet aminek a cseréjére hónapokat mondtak miközben kezdetektől rossz. A reklamációra személyesen adtak lehetőséget 200km re tőlem (elvileg országos webshop). Senkinek nem ajánlom a rendelést a reklámjaik ellenére egy megbízhatatlan cég."

    "Egy laptop állványt rendeltem, mely bolti átvétel után, otthon kibontásra került. A termék sérült volt, majd visszavittük mivel garanciális, de nem vállalták érte a felelősséget, mivel átvétel pillanatában nem jeleztük (nem kezdtük el a boltban bontogatni - nonszensz).
    Mélységesen csalódott vagyok, felháborító a viselkedésük és a kommunikációjuk. "

    "Borzalmas. A terméket sérülten kaptam és senki nem vállalja érte a felelősséget. Első és utolsó, hogy innen rendeltem."

    "Kritikán aluli
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Csak az van. Kamuznak, átvernek..."

    "Komolytalan! Összes vissza magyarázkodtak egyik emailben ezt mondták a másikban pedig másra hivatkoztak!"

    "Bunkó, lekezelő ügyfélszolgálat, kikerülik a szabályokat, törvényeket azzal, hogy a vásárló ostoba és gyámságra van szüksége."

    "A pénztárnál dolgozó hölgyek flegmák, a stílusuk undormány. Ugyanez igaz az árukiadókra is. Soha többet nem vásárlok itt.
    Amiért tőlük vásároltam
    - Jó ár
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    - Ilyen embernek a temetőbe kellene dolgozni, nem üzletbe." (úgy látszik nem csak az ügyfélszolgálatra igaz mindez)

    "Az ügyfélszolgálat és a probléma kezelésük egy nagy nulla. Gondom volt a vásárolt termékkel így visszaküldtem, és Jó esetben naponta írtak egy egymondatos emailt, amiből nem derült ki semmi. Fényképeket és magyarázatokat kértek, hogy miért bontottam fel a csomagolást stb. Lassan 1 hónapja vásároltam és küldtem vissza a terméket, de a mai napig nem kaptam vissza sem a vételárat sem a terméket.
    Amiért tőlük vásároltam
    Nem tudnék előnyt mondani. Telefon számot hiába kértem, nem kaptam. A "válasz" e-maileket is nekem kellett kicsikarnom belőlük nap mint nap.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Húzzák az időt, nem tartják magukat a jogszabályhoz pl a 14 napos elállással kapcsolatban. Borzasztó lassúak ha probléma van, és mindent mondatonként kell kiszedni belőlük. Egy nap max egy emailt tudnak megírni."

    "Megrendeltem egy terméket, de a bolt nem azt a tipust küldte figyelmetlenségből. Semmi gond, garanciafutárral visszaküldtem. Azóta eltelt 2 hét! !! ! Flegma kommunikáció a bolt részéről, nekem kell mindenre rákérdezni! !! Egy elnézést sem esett ki a szájukból! !! ! Most épp várjuk hogy megérkezzen a jó tipusú termék.... akkor miért írják hogy raktáron? ?? ? Ha ezt tudom, tuti nem innen rendelek. Kíváncsi leszek, mikorra sikerül ezt megoldani."

    "Nem ajánlanám a boltot senkinek. Addig fontos számukra a vevő, amíg nem fizet, utána ha szerencséd van nincs velük dolgod.
    A garanciális ügyintézés egy katasztrófa. 3 napon belül visszavittem a gyárilag hibás terméket, amit nem cseréltek ki azonnal, hanem kitalálták, hogy tovább kell küldeni a beszállítónak, az lehet tovább küldi az ő beszállítójának és igy tovább, szóval a folyamat hónapokig is elhúzódhat. Hozzáteszem bármelyik normális áruháznál azonnal kicserélik a terméket, kivéve náluk."

    "Siralmas ügyfélszolgálat... Használt terméket akartak rámsózni, közel 1 hónapig kellett velúk veszekedni amíg elküldték a normális terméket... Nem veszik fel a telefont, nem írnak vissza ha hibáznak.... Nevetséges, senkinek nem ajánlom"

    "Garanciális ügyintézés több mint 30 nap.
    Amiért tőlük vásároltam
    Nincs.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Lekezelőek és nem törödnek a vevővel"

    "Senkinek nem ajánlom az iPont, utolsó szemét banda, onnantól, hogy kifizetted a terméket tesznek rád magasról, garanciális vagy bármilyen más probléma intézése hónapokba telik, ahol csak lehet a sajá javukat keresik a vevőkön. Még az ellenségemnek sem kívánnám, hogy ezen a helyen vásároljon. MESSZE KERÜLJE MINDENKI!"

    "Garanciális ügyintézés felháborító. A szikrája sincs meg a segítőkészségnek. Csak a szivatás.
    Soha többet semmit se tőlük! !!"

    "A weboldalon több garanciát tüntenek fel mint amennyit valójában adnak a termékre. A fórumbejegyzésekből úgy láttam nem egyedi eset másokkal is megcsinálták ugyanezt. "

    "kritikán aluli ügyintézés, garanciás ügyintézés egyenesen SZ.... R!
    Amiért tőlük vásároltam
    nem tudok
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    tájföldről értelmesebb emberek válaszolnak mandarin nyelven!"

    "Garanciális ügyintézés nem létezik.
    6 hónap alatt nem voltak képesek elintézni a problémát.
    Hitegetés, ígéretek, nem tudják hol van, bunkó ügyintézők, nem reagálnak a levelekre, telefonos elérhetőség nincsen.
    Hatóságokhoz fordultam, majd ők küzdenek velük.
    Mindenki kerülje el őket messziről!"

    "vásárlás, neten keresztül, csillagos ötös, ha garanciális problémába ütközöl, már nem számítasz, a pénzed már náluk, és akkor kezdetét veszi a kálvária, már csak szabadulni szeretnék a terméktől az üzlettől és többet ide vissza nem jövök, szumma nagyon nem ajánlom ezt az üzletet"

    "Ár-összehasonlítást végeztem egy pc alkatrészre, amikor láttam, hogy az IPON-nak jelenleg nincs "megbízható bolt" plecsnije, Végigolvastam a negatív kommenteket és akkor esett le nekem is valami, amit mostanáig nem tudtam hova tenni.
    Kb. 2007 környékén vettünk egy kifutó foglalatba (AGP) egy csúcs vga-t, mégpedig Sapphire HD3850 512Mb-ot (30ezer környékén volt). Megérkezett, beraktuk, de teszt/játék közben sokszor kifagyott a gép. Gondoltuk biztos gyenge a táp, vettünk bele egy erősebbet. Ugyanaz.
    Kértük a garanciafutárt, teljesen részletesen leírtuk mit produkál, stb.
    Kb. 2-3 hétre rá visszaküldték és írták, hogy náluk tökéletesen működik, ki kéne fizetnem a szállítást mert nem volt hibás a termék, de eltekintenek a szállítási díjtól. Örültem, hogy milyen rendesek, de berakva a gépbe ugyanazt produkálta, így sajnos visszaraktuk a régit ez meg ment a fiókba, gondoltuk biztos nálunk nem jó valami.
    Vettünk is egy modernebb gépet (P5k+E8400+DDR2+9600GT) , ez a VGA meg elfelejtődött.
    Néhány hónapja nagytakarítás közepette előkerült a HD3850. Gondoltam már úgy se ér semmit, szétszedem. Levéve a hűtőt, a chip és a borda között volt egy kis vékony cetli, amire valami szám volt írva.
    Ekkor arra gondoltam, ez mégse volt gyári, valaki talán javította/próbálta javítani. De valahogy nem állt össze a kép, nem tudtam ezt összeegyeztetni az IPON-al, illetve amit mondtak azzal. Egészen mostanáig, amíg a kommenteket el nem olvastam.
    Nevét még az ncore reklámnak köszönheti, akkor ismerték meg sokan, illetve ma a tesztjeik/híreik miatt megbízható/komoly áruháznak tűnik. Több vásárlásom is volt náluk, gariztatás csak ez az egy. Ezek szerint engem is megszivattak.
    Valószínű problémás/visszavitt hardvereket sütnek el másodszor (persze nem mind ilyen, de lehet olcsón jutnak hozzá ilyenekhez is) , hátha bejön, vagy van aki elkárolja, bárhogy is legyen, jó biznisz. "

    "2 dolgot rendeltem:
    egy jack stereo output elosztót (apa=anya/anya) kiküldtek egy apple stereo/mic elosztót
    és egy jack to USB átalakítót (apa/apa) és kiküldtek egy jack to USB átalakítót (apa/anya)
    Válaszuk az volt vigyem be Budapestre (Sopronból! !! !! !) és felülvizsgálják a dolgot. "

    "Amíg csak megrendel és fizet az ember, addig minden rendben van, de, ha valami grimbusz van, az ügyintézés csapnivaló."

    "Bürokratikus rendszer döntésképtelen vezetőkkel. Nem érdekük az ügyfelek megtartása, ha valakinek gondja van, inkább elengedik, vásároljon az évek óta bármit, és ezt megteszik egy néhányezer forintos eszköz miatt is.
    Amiért tőlük vásároltam
    Sok terméket forgalmaznak.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Csak addig jó amíg nincs visszavásárlás vagy garanciális probléma, sajnos utána megáll a világ és csak kellemetlenséget okoznak a vásárlónak. Nincs döntéshozó az alkalmazottak pedig nem csinálhatnak és mondhatnak azon kívül semmit ami le van nekik írva."

    "sajnos a 4 db termék nem megfelelő, vevőszolgálattal beszéltem, javasolta vigyük a Tüzér u. -ba, ott tegnap a kollégámat elhajtották, mondván a központ nem ért hozzá, a céges vevőknél jogszabály szerint nincs visszavétel! !! !! Ez felháborító hozzáállás! !"

    "A weboldalon nem volt feltüntetve, hogy a készülék nem rendelkezik a harmadannyiba kerülő kijelzőkben meglévő funkcióval sem. Az iPon ennek ellenére nem volt hajlandó csere készüléket biztosítani. Mint kiderült a megrendelt típust az LG már évek óta nem forgalmazza Magyarországon, nem lehet tudni hogy milyen forrásból szerezte be a cég. Ha biztosra akarsz menni ne az iPontól rendelj..."

    "Céges vásarlóként senkinek nem ajánlom az ipont, megtagadják az elállást, akkor is ha az ő hibajuk miatt van téves rendelés vagy a termék nem megfelelő. (a weblapon nem közölt elég információt a termék változatról ezért téves rendeléshez vezetett amit nem akarnak orvosolni) Nagyságuk ellenére kisstílűek."

    "Sajnos a vevőkre oda se figyelnek e-mail vagy telefon kommunikáció 0. 9 napot kellett várnom az árura és most is egy selejt billentyűzetet köüldtek. Multkor egy fröccsntési hibás gyári selejt adatkábelt küldtek többek között. Ami sajnos pár heten belül tönkre is ment. Ők azzal magyarázták, hogy a Black friday miatt történt. Cssak azt nem tudom a gyárilag berepedt csatlaskozójú töltő kábelnek miköze az ünnepi szezonhoz. A kábelt minimum 1 évvel azelőt gyártották kínában. ? ?: ? Arról nem is beszélve, hogy ki sem cseréltlék. "

    "Hibás terméket küldtek. Nem hajlandók cserélni. Garanciális ügyfél kezelő nagyképű.
    Amiért tőlük vásároltam
    NINCS ! !
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Tudnak róla hogy hibás terméket árulnak. Biztosra veszem hogy direkt átverésről van szó."

    "2 terméket rendeltem, melyből az egyik hibás volt. A hibás terméket visszaküldtem néhány napon belül. A rendeléstől számított 3 hónappal sikerült odáig eljutniuk, hogy a termék árát visszautalják."

    "Korábban is voltak velük gondok de akkor megoldották, most azonban reménytelenül bunkók emiatt fogyasztó védelemnél feljelentettem őket
    Amiért tőlük vásároltam
    jó webshop
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    csak eladják a terméket, garancia, szerviz, stb csapni való, ha bármi gond van kibújnak alóla, csak a profit érdekli őket"

    "A vásárlással nincs probléma, minden zökkenőmentes. De!
    Telefonon nem lehet őket elérni. Gyakorlatilag van mobilszám, de minek? A garanciális ügyintézés baromi lassú. Lassan 2 hónapja van ott a cucc, ami kb 2 hetet ment. Egyenlőre semmi infó nincs a folyamatról. Ez nem normális. Még fogyasztóvédelmi szempontból sem! Erre azért illene odafigyelni!"

    "A rendelt termék hamar megérkezett viszont sérülten. Személyesen vittem be a Tüzér utcai ügyfélszolgálatra ahol leteremtettek, de átvették a terméket javításra/cserére. 3 hosszú hét levelezés után közölték , hogy a terméket nem javítják, nem is cserélik de levásárolhatom. Teljesen ugyanazt a terméket megrendeltem, majd személyesen elmentem érte, hogy garanciálisan megvehessem. Kérdem én, mi a tökömért nem tudták kiküldeni nekünk cserével ugyan azt a terméket ha volt nekik és személyesen cserélték is az ügyfélszolgálaton."

    "A sok negatív vélemény ellenére adtam egy esélyt ennek az üzletnek. A vásárolt termék nem működött, így vissza kellett mennem. A pénztáros hölgy mindkét alkalommal igen nyers modorú volt, az árukiadó személyzet pedig mármár arrogáns. A garanciális ügyintézés a város másik végén zajlik (igen, akkor is, ha újonnan vásárolt termékről van szó, amit azonnal cserélni kellene). A szervizelési idő kb 4 hetet vesz igénybe.
    Elköltöttem százezer forintot, de egy hónapot kell várnom arra, hogy egy új termék áráért egy szervizeltet kapjak.... Kivárom a szervizelési időt , és (ismét saját időmből, költségemen) visszamegyek majd a termékért, de természetesen csak csere esetén (mivel én egy új terméket vásároltam, nem egy javítottat). Ellenkező esetben elállok a vásárlástól.
    Faragatlan alkalmazottak, körülményes ügyintézés... Részemtől senkinek nem ajánlanám ezt az üzletet."

    "Rendeltem egy hangfalat ami fél perc használat után meg sem szólalt többet, garancia futár elszállítottam, azóta több mint egy hónap eltelt, mindenki messzire kerülje el az Ipont...
    Amiért tőlük vásároltam
    A vásárlásból semmi előnyöm nem származott, mert továbbra sincs nálam a termék.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Messziről kerülje el mindenki ezt a bandát, hibás terméket küldtek, azt garanciázásra elszállították, a garanciális ellenőrzést végző cégre tolják a felelősséget akárhányszor érdeklődöm, eltelt több mint 1 hónap se hangfal, se pénz..."

    "Használt terméket (billentyűzetet és egeret) kaptam az új termék árán, a visszáruzás hosszú időt vett igénybe és másodszorra is használhatatlan terméket kaptam... 3 gépre csatlakoztattam és egyiken sem lehetett használni érdemben. Felvenni velük a kapcsolatot telefonon nem lehet..."

    "Bunkó kommunikáció, rossz ügyfélszolgálat. ,
    Az ügyfél náluk másodlagos, vagy talán inkább "sokadlagos"."

    "A rendelt kamera helyett egy használt szart küldtek ki az aljas szemét tolvajok, a futár aki állítólag visszaviszi már hetek óta úton van, de még nem ért ide. Valószínűleg már nem is fog.
    Amiért tőlük vásároltam
    Csak kisebb összeggel tudtak megkárosítani.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Beszántani a boltot, sóval behinteni még a helyét is."

    "Kiküldtek egy használt, hibás billentyűzet+egeret, majd kérésre visszaszállították, azóta semmilyen visszajelzés, infó sem volt, cseretermék még a láthatáron sem."

    "Sérült terméket kaptam, a 14 napos elállási időn belül sem vették vissza a terméket, vagyis visszavették de a pénzt nem küldték vissza, csak a terméket akarják javítva, úgy hogy a szerelési költséget rám akarják hárítani..."

    "2018. áprilisa óta húzódik az ügy és még nincsen vége. Az első tervezett megrendelés előtt kérdeztem a boltot, amire fals választ kaptam. Az alapján rendeltem meg egy eszközt. A bolt annyiban korrekt volt, hogy a szállítási díjat elengedte. A megkapott eszköz hibás volt. Kommunikációs tortúra után visszavitték. A bolt által vállalt határidőn túl nekem kellett érdeklődnöm a fejleményről. Újabb kommunikációs tortúra után küldtek egy másik eszközt. Az is hibás volt. Újabb tortúra és újabb visszaküldés. A kivárási határidőn túl ismét én érdeklődtem, hogy mi a helyzet. A bolt válasza az, hogy inkább visszaadják az árát, vagy beépítik egy másik rendelésembe. Megrendeltem tehát ismét ugyanazt az eszközt, persze már drágábban, mint volt az áprilisban. Most ezt várom rettegve, hogy vajon működőképes lesz-e. Szóval április óta ott van 20e+Ft pénzem és nincsen eszközöm."

    "Egy meghibásodott termék garanciális ügyintézéséből fakadt ez a vásárlás. A garanciális ügyintézés elhúzódott, amikor a fogyasztóvédelem és a vásárlók könyvének kikérése után sem voltak hajlandóak velem érdemben tárgyalni, és közölték hogy egy egyértelműen, funkcionálisan nem működőképes termék garanciális vizsgálata hónapokat vehet igénybe. Az ügyfélszolgálat sablon válaszokat küldd, abszolút nem érdekel senkit az ügyfél, és a problémájának megoldása. Több mint 2 hónap után végül megadták magukat, és hajlandóak voltak levásárlást biztosítani.
    Kíváncsi leszek a vásárlók könyvébe tett panaszomra milyen válasz érkezik, de az biztos hogy a járási békéltető testülethez fogok fordulni jogorvoslatért.
    Ha tehetitek, szánjátok rá azt a párszáz forint különbséget, és vásároljatok olyan cégtől, aki megfelelően bánik ügyfeleivel, érdekli az ügyfél problémája, és partner azok megoldásában.
    Amiért tőlük vásároltam
    A termékek jók, és jó áron elérhetőek.
    A Francia úti üzlet vezetője kézséges, és megértő.
    A szállítás gyors, és pontos.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Ügyfélszolgálat egyszerűen nem kommunikál. Jegyzett 24 hívást indítottam az ügyfélszolgálati számra, és sosem vették fel.
    E-mailben sablon üzenetekkel kommunikálnak, kérdésekre nem válaszolnak.
    Közöny, és abszolút érdektelenség az ügyféllel és a problémájával szemben.
    Törvényeket nemcsak hogy nem tartják be, de nem is ismerik.
    Aki teheti, kerülje el ezt a céget, és keressen megbízható boltot, ne járjatok úgy mint én ezzel a céggel, már többször."

    "Az ügyfélszolgálat egy kalap sz@r!
    Amiért tőlük vásároltam
    Vannak termékek, amiket egész jó áron adnak, ha nem számol azzal az ember, hogy ténylegesen nincs garancia semmire!
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Kívánom mindenkinek, hogy ne hibásodjon meg a terméke garanciális időn belül! Ha mégis, akkor tegye veszteséglistára, mert ezzel a csaló bandával nem sokra megy"

    "Nem működött ! !!
    Azonnal visszavittem! !!
    1 hónapig ültek rajta hiába érdeklődtem nem történt semmi.
    Telefonszám nem tudom minek van megadva mivel soha nem veszik fel.
    Az ipon-t senkinek sem ajánlom! !!"

    "Ha a pénzed költöd akkor gyorsak, de ha valami garanciális problémád van akkor buktál mindent. Undorító szarházi banda."

    "A termék hibásan érkezett, jeleztem az Iponnak, kértem a cserét. Azt mondták, kiküldik a beszállítónak kivizsgálásra, ezt persze nem szerettem volna megvárni, ezért el akartam állni a vásárlástól. Ezt sem tehettem meg, mert cégre vásároltam a terméket. A vevőszolgálat unott, tehetetlen, emberszámba nem vesznek senkit, csak a jogszabályt szajkózzák. Kommunikálni csak emailen lehet. 6 hét huzavona után voltak hajlandóak visszautalni a pénzt."

    "A 3 napos csere náluk nem létezik. Nem veszik fel a telefont. Nem válaszolnak az e-mailre. Ha garanciális problémád van akkor szerintük tuti te vagy a hibás. A Fogyasztóvédelemnél már jeelentettem őket."

    "az ügyfélszolgálatot lehetetlen utol érni, eleve rossz és nem működő terméket küldtek, emailba pedig olyan gizda volt az ember hogy meg én érésűek magamat rosszul hogy vásároltam"

    "Nem azt kaptam, amit rendeltem, és egyáltalán nem törekedtek a probléma orvoslására. Teljesen megtévesztik a vevőt, gondolkodás nélkül kiküldtek egy alacsonyabb kategóriás gépet, mint amit rendeltem, hátha nem veszem észre. A pénzt visszafizették ugyan, de szerintem abszolút nem korrekt a hozzáállásuk."

    "Rendszeres vásárlójuk voltam, eddig nem volt garanciális problémám. Ezentúl nem vásárolok tőlük. és mindenkinek ezt javaslom! Persze akkor csak, ha nem szeretnek szívni! Ha szereti valaki, hogy szívóznak vele, akkor ezt a boltot (IPON) kell választani!
    Amiért tőlük vásároltam
    Az egyetlen előnyük, hogy többnyire kedvezőek az áraik. Persze ez nagyon relatív, mert ezért a szolgáltatásért amit adnak magas!
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Azt kívánom, hogy senkinek ne legyen garanciális problémája, mert onnan egy rémálom! Igazából az árat úgy kellene számolni, hogy garancia nélküli termék, és akkor nem fáj, hogy az ügyintézés enyhén szólva sem ügyfél centrikus!"

    "1 hónapja elkövettem azt a hibát, h az iPontól rendelek. Hibás teljesítés miatt visszaküldtem az egyik termeket, és az eredetileg általam megrendelt terméket a mai napig nem kaptam meg. "

    "Más terméket kaptunk mint amit rendeltünk. Visszavittük, mire garanciális tételként vették be. Utána 3x kellett a termék után autózni a városban, később már a terméket sem találták meg, amiről jött értesítés, hogy na végre át lehet venni. Utoljára vásároltunk itt!"

    "Nincs telefonos ügyfélszolgálat. Nem értem hogy lehet így működni a mai világban.
    A kiszállított termék rossz volt és 15 munkanap után kaptam cserét. Értem én hogy nincs raktár készlet, de ami rögtön rossz azt illik cserélni azonnal szerintem. Főleg ha törvényileg úgy is kötelező nem szívatni az ügyfelet 1 hónapig.
    Nem látszódik a weben az eddigi rendeléseim."

    "Nem akarják kicserélni a terméket, ami számomra nem megfelelő. Nagyon rugalmatlan az ügyfélszolgálat, ezért nem ajánlom a boltot senkinek és én sem fogok tőlük többet rendelni."

    "Törött terméket kaptam! Visszavittük! Nem reagàlnak semmit!"

    "Olyan termékről adnak garanciális véleményezést melyet nem is láttak és nem is akarják fogadni a garanciális visszajelzést . Már többször vásároltam Önöknél, de eddig nem volt garanciális problémám. Most ahogy visszaküldtük volna nagyot csalódtam a rendszerükben. NEM AJÁNLOM SENKINEK....."

    "A megrendeléstől a kiszállításig több mint 10 nap telt el, majd a csere ügyintézés további 3 hét volt. Nem azt szállították ki amit megrendeltünk, és kifizettünk előre. Arra hivatkoztak: " beszállító nekünk is tévesen bevételezett terméket küldött" Ezt olvastam többször is a Facebook értékelések között is mint sablon választ. Természetesen minden esetben gyengébb és rosszabb terméket küldtek. A megadott telefonszámon nem lehet elérni őket, ha meg véletlenül igen, akkor azt hajtogatják hogy írjak emailt. Ezt később is sztenderd válasz, mikor a csere alkatrész beérkezése felől érdeklődöm. Az is előfordult, hogy a telefont lerakták a kérdésem után. Emailekre naponta egy választ küldenek, azt is átlagban 24-48 óra késéssel. A megvásárolt termék weboldalon feltüntetett jellemzője (SSD írási/olvasási sebesség) köszönő viszonyban sincs a tényleges értékekkel, sokkal rosszabb a valóságban. A csere termékek beérkezési idejeként több dátumot megadnak, persze nem értesítenek mikor ténylegesen beérkezett a termék. A Tüzér utcai csere ügyintézésnél a munkatársak fensőbb rendűségének érzékeltetése csak a mellébeszélésnél magasabb szintű."

    "Egy egyszerű vásárláskor is sokkal többet várna az ember az ügyfélszolgálat és a garancia terén, nemhogy egy többmilliós megrendelés után.
    Biztos, hogy többet nem vásárolok itt.
    Amiért tőlük vásároltam
    Nincs.
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Az ügyfélszolgálat kriminális, a garanciális ügyintézés menete egy vicc."

    "Hibás termék 1 munkanapon belül vissza lett víve, helyszínen 1-2 napos csere időt ígértek de 1 hét után sem volt semmi. Email -re nincs válasz 1 nap alatt sem, telefont bármennyiszer lehet hívni soha senki nem fogja felvenni."

    "Sajnos szomorúan tapasztaltam, hogy a fogó, amit ajándékba rendeltem használtan és koszosan érkezett meg hozzám."

    "A megrendelt termékre tesztelést kértem, ami valószinűleg nem történt meg, ugyanis egyetlen percet sem tudtuk használni. A kiszállítás az igért 2-3 munkanap helyett 14 nap volt. A kommunikációból hiányolom a telefonos elérhetőséget. Mivel nem kis összegű termékről van szó, úgy gondolom, ha már van megadva telefonszám, néha nem ártana felvenni! A garanciafutár elvitte a készüléket, de semmilyen visszajelzést nem kaptunk annak megérkezéséről. Azt érzem, hogy addig fontos csak a vásárló , ameddig a hitel folyamata le nem zárul, és biztossá nem válik a vásárlás! "

    "Nem működő terméket kaptam, sem a cseréjét, sem a javítását nem vállalták. A pénzemet egyelőre nem kaptam vissza, tíz napja ígérték az utalást."

    "A társaság nem a hirdetésben specifikált terméket (notebook) szállíttatta ki, sőt, mint kiderült, nem is rendelkezik és nem is tud rendelkezni a leírásban szereplő termékkel. A kiküldött terméket vissza kellett juttatni, a visszajuttatást a fentiekből tanulva jobbnak láttam személyesen intézni. Ez a fajta hiba webáruház esetében véleményem szerint nem megengedhető, különösen nem hasonlóan nagy értékű termékeknél. A szolgáltatás színvonala az értékelhető szintet sem üti meg."

    "Az általuk megszabott garanciális ügyintézési időt jócskán túllépve sikerült teljesíteniük a cserét !"

    "A termék egy óriási dobozban érkezett, amit inkább ott hagytam, mert semmi nem volt rajta (nem eredeti, mivel újracsomagolt termék).
    Később derült ki, hogy a termék nem kapcsol be és nem működik, ezért visszavittük az üzletbe. Ekkor problémáztak a termék átvételével, mivel a doboz nincs meg, majd felhívták az átvételi helyet ahol megvolt megtalálták. Mivel céges vásárlás volt elküldték szervízbe a terméket és két hete várunk arra, hogy visszajelzést kapjunk...
    Amiért tőlük vásároltam
    Ígért határidőre szállítanak
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Garancia problémás
    Egyáltalán nem vevőorientált ügyintézés probléma esetén
    Más termékkel is gond volt, mivel sérülten érkezett, ami kibontás után derült ki, és ekkor büszkén mondták, hogy ez nem lesz rövid ügymenet, 15 napon belül semmire se számítsak, de lehet több is lesz. Újat ne vegyek belőle, mert lehet, hogy csak cserélni fogják, de semmit se mondanak erről...
    Megjegyezném, hogy nem a gyártótól vagy a nagykereskedőtől vettem a terméket, ha sérülten ér hozzám, akkor nem másra kellene mutogatni, hanem megoldani a problémám...
    Többet nem fogunk itt vásárolni..."

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Lemaradt az Iponnál, hogy a garancia idővel és az árral is trükközhetnek, bár viszonylag ritka:

    "Megrendeltem tőlük az SSD-k hetén - azaz ezen a héten - egy PLEXTOR 256GB M8Pe(G) M. 2 PCIe 2280 PX-256M8PeG meghajtót 45169 Ft-os áron. Azonban megrendeléskor véletlen az utánvét lett berögzítve. Írtam nekik egy emailt, hogy legyenek szívesek lehetővé tenni, hogy online bankkártyával fizessek. Erre írták, hogy a megrendelésemet törölték mert nincs rá mód, hogy utólag módosítsák. Ez rendben van. Majd leírták, hogy rendeljem meg újból. Az emailjük érkezését követően éppen újból le akartam adni a megrendelést a helyes fizetési móddal, amikor hirtelen csak az az SSD (Plextoron belül az 512 GB-os és a 1 TB-os ára nem változott) 3812 Ft-tal került többe. Írtam nekik egy levelet, amiben közöltem velük, hogy köszönöm de nem élek így a vásárlási lehetőséggel, és a jövőben sem kívánok ezek után tőlük vásárolni."

    "Egy nap alatt a 3 év garanciából 1 év lett. Soha többet nem rendelek tőlük!
    Amiért tőlük vásároltam
    Ilyent nem találtam!
    Amiben fejlődhetne ez a bolt
    Kedvük szerint változtatgatják a garancia hosszát!"

    "Megvolt a bepróbálkozás a rövidebb garanciaidő vállalásra. 2 év helyett 1. : -( (gyorsan weblapon is átírásra került, nézzem meg! ) Ekkor jeleztem, hogy mégsem kérem a terméket, mert minden más forgalmazónál 2 év jótállással adják. Erre közli, hogy akkor tudja adni a gyártói jótállást ő is. Majd a weblapon is 20 másodpercen belül javítva a garancia idő. Nem értem mire volt jó, hogy hülyének nézik a vásárlót! Többet itt nem vásárolok!"

    Buliban hasznos! =]

  • ,

    addikt

    válasz inf3rno #2927 üzenetére

    Nálam azóta tiltólistásak, mióta szinte mindenre csak 1 év garanciát adnak, miközben mindenhol máshol több év garancia van ugyanazokra a termékekre.

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz , #2928 üzenetére

    Állítólag beszállító függő a garanciális idő, legalábbis ezzel érvelnek, de szerintem ez is kamu szöveg, mint szinte minden, amire hivatkoznak, ha garanciális vagy cserés ügyintézésre kerül a sor. Sajnos a szolgáltatókat könnyebben elkaszálja a fogyasztóvédelem, mint az ilyen cégeket. Általában elhajtják az embert a békéltető testülethez, mert egyedi esetnek tekintik, nem a cég általános gyakorlatának, ami történt. Érdemes lehet visszakérdezni, ha valamelyik cég láthatóan törvényt sért, hogy ez e a bevett gyakorlat a cégnél. Ha azt mondják igen, akkor az már elég lehet egy fogyasztóvédelmi ügyhöz. Úgy tűnt még, hogy a fogyasztó megtévesztésére szoktak berágni, pl ha kiraknak valamit egy adott áron, aztán a végén a számlán egy drágább ár szerepel.

    Buliban hasznos! =]

  • chopin42

    őstag

    Üdv!
    Garancia, fogyasztóvédelem topikon kívül ide is beírom ,hátha valaki okul, vagy segít:
    Valaki igazolná nekem, hogy ez a "webáruház" nem jogszerű?
    Babymama.hu
    Miért kérdezem:
    szállítás,"pénzvisszatérítés". Sehol egy rendes székhely, cégadat, elállásról való tájékoztatás, nevetségesek a határidők, stb...utánvét nincs, csak bankkártya előre.
    Telefonos ügyfélszolgálat NINCS (legalábbis nem találtam sehol), emailre automata reakció jön válaszként, melyben egy link egy facebookos chatbothoz irányít. Itt automatikus válaszok vannak, emberrel nem tudsz beszélni.
    A gondom az, hogy sajnos innen rendeltünk (a körülményeket nem részletezem, nem volt lehetőségem utánanézni). A vásárlásról elektronikus számla nem jött, csak egy rendelésszám. Mint kiderült a bottal való csevegésből, a termékek KÍNÁBÓL jönnek. Tehát egy sima alis/bangoodos/stb oldalról berendelik a te címedre, ennyit tesznek, csak ugye saját haszonnal. Felteszem áfacsalók is. Elállni már nincs lehetőségem, mert "úton van": 15 napja rendeltük, most jött először adat a 17trackon (ma adták fel, Kínából). 5k mindössze, de sürgős lett volna, nem ilyen 40+napos cucc, meg aliról én is be tudom rendelni, csak 2k, nem 5.
    Mik a lehetőségeim? A rendelés törlésére (facebook bot automata válasz) ez jött vissza:
    Sajnos a megrendelésed törlésére már nincs lehetőséged, a csomag már szállítás alatt van.
    A csomagot megpróbáljuk visszahívni, ha sikerrel járunk 7 napon belül a rendelés összege megérkezik a számládra.
    Amennyiben nem járunk sikerrel, a csomagot át kell vennned.
    Ha a termékre nincs szükséged, azt bizonyos esetekben elküldheted cégünk székhelyére, viszont a szállítási költséget neked kell állnod.

    Baromi mérges vagyok...Mit tehetek? Köszönöm! :W :W :W

    Szakmai kérdések csak a fórumban...

  • ,

    addikt

    Egy ismerősöm panaszkodott edigitalra, ugyanaz történt vele, mint velem is. Számítástechnikai alkatrészek, edigital oldalán 2-3 év garanciával hirdetve, viszont garanciapapírt nem adtak neki, még külön kérésre sem. Csak számlát adtak, azon viszont az szerepel, hogy garancialap hiányában csak 1 év a garancia. Hogyan lehet akkor náluk a 2-3 év garanciát így érvényesíteni? Se gyártói garancialap nincs, se edigitalos garancialap sincs, csak egy számla, ahol egy az egyben le van írva, hogy garancialap hiányában csak 1 év a garancia.

  • TIT

    veterán

    válasz , #2931 üzenetére

    Akkor sehogy mert ők adják a garit,sajna számtech.alkatrész.
    Álljon el a vásárlástól és vegye meg máshol.

  • TIT

    veterán

    válasz volandy #2933 üzenetére

    Itt szemezgethetsz:
    [link]
    Jé ez egy utcával van feljebb ahol lakom,nem is láttam,jól el lehet dugva.

    [ Szerkesztve ]

  • Freezee

    senior tag

    válasz TIT #2934 üzenetére

    Ráadásul a saját ÁSZF ükbe az van hogy létezik utánvétes vásárlás. Hát nem....
    És még sok egyéb probléma is van velük.
    Totálisan kerülendő cég!

  • volandy

    senior tag

    válasz Freezee #2935 üzenetére

    Köszi az infót!

    (#2934) TIT-- Köszi neked is a segítséget!

  • volandy

    senior tag

    Sziasztok!
    Van valakinek valamiféle eMagos tapasztalata?
    ONE MASTER DISTRIBUTION SRL eladó - eMAG Magyarország Marketplace partnere!
    Olvasom a Kellék-és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozó feltételeket!
    Ha valami történik a készülékkel akkor mennyire korrektül intézik?

  • ,

    addikt

    válasz volandy #2938 üzenetére

    Emaggal van tapasztalatom, teljesen pozitív, viszont az Emag oldalán hirdető boltok az Emagtól teljesen függetlenek, teljesen más módon intézik a szállítást, garanciát, mindent.

  • volandy

    senior tag

    válasz , #2939 üzenetére

    Értem! Tehát az eMagtól egyenesbe oké!
    Köszi az infót!

  • ,

    addikt

    válasz volandy #2940 üzenetére

    Számomra pozitív az összkép az Emag-gal kapcsolatban. Voltak már gondok, mint mindenhol máshol, de mindig maradéktalanul rendezték. (Többmilliós tételben rendeltem már tőlük.)

  • volandy

    senior tag

    válasz , #2941 üzenetére

    Ezek szerint akkor te már rendeltél olyan bolttól is ami az Emag oldalán hirdeti magát?
    És ezekkel sem volt gond!

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz volandy #2942 üzenetére

    Én rendeltem már, de csak ilyen 5k értékben, az áru megjött, nem volt gond vele. De gondolom ez olyan, hogy boltja válogatja. Inkább vedd úgy, mintha az adott bolt webshopjában vásárolnál és semmi köze nem lenne az emaghoz.

    Buliban hasznos! =]

  • ,

    addikt

    válasz volandy #2942 üzenetére

    Nem, én kizárólag csak az Emagtól rendeltem, mert ők szállítottak ingyen, garanciális ügyintézés esetén szintén ingyen elvitték a terméket, ingyen vissza is hozták, elállás esetén is ingyen vitték vissza, folyamatosan tájékoztattak az ügymenet állásáról, a honlapjukon minden megrendelésem nyomonkövethető, a megrendelt termékek garancialapja is letölthető, stb., stb. Ezek a dolgok csak az Emag esetén élnek, a náluk hirdető külsős cégek esetén sajnos nem.
    (Tehát magyarán az Emag oldalán feltüntetett, az Emag által nyújtott/vállalt dolgok csak az Emagtól vásárolt termékekre vonatkoznak, az Emag oldalán hirdető külsős cégekre nem.)

    [ Szerkesztve ]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz , #2944 üzenetére

    Csak kíváncsiságból, amikor garanciális gondod volt, akkor újraindult az 1-2 év garancia? Általában ez nem jellemző az itthoni boltokra, pedig úgy tudom jogszabály szerint így kellene történnie.

    Buliban hasznos! =]

  • volandy

    senior tag

    válasz , #2944 üzenetére

    Köszi az infókat!

    (#2943) inf3rno Köszi a választ!

  • ,

    addikt

    válasz inf3rno #2945 üzenetére

    Csak számítástechnikai alkatrészeket vásároltam eddig tőlük. Garanciáztatáskor eddig szinte mindig a termék vételárát kaptam vissza (kb 10 ilyen eset volt eddig nekem).
    Két esetben volt eltérés ettől:
    - Az egyik esetben megjavították a hibás terméket (VGA), a javításról egy munkalapot kaptam dátummal ellátva. Ilyenkor az eredeti garancia megy tovább, mert az eredeti terméket kaptam vissza, megjavítva. (Ha esetleg itt is újra kellett volna indulnia a garanciának, a munkalapon lévő dátumra tudok hivatkozni a későbbiekben, bár tudtommal ilyenkor nem indul újra sehol sem.)
    - A másik esetben pedig egy RAM-ot cseréltek ki. Új garancialapot itt sem kaptam, tehát a régi garancia folytatódott volna tovább a vadonatúj RAM esetében is. Írtam nekik pár levelet ezzel kapcsolatban, majd ezt követően kaptam egy új garancialapot is az új RAM-hoz, elölről indult garanciaidővel.

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz , #2947 üzenetére

    Közben utánanéztem, úgy tűnik tényleg csak cserével indul újra a garancia, és én tudtam rosszul.

    Buliban hasznos! =]

  • Belefutottam egy spam hirdetésbe. Konkrétan egy energiaspóroló készüléknek nevezett valamibe, találtam teszteket róla és ahogyan vártam csak egy led világít benne :) . És hát mondom megnézem mennyibe kerül hátha lehet kapni. :DDD
    Intelligens, digitális és erőteljes villamosenergia-megtakarító eszköz EMAG
    Vicces igaz? Tudom hogy így szar meg úgy szar az EMAG de hogy még ilyenekhez is asszisztál...
    Mindegy, hol lehet ezt jelenteni?

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • ,

    addikt

    válasz MasterDeeJay #2949 üzenetére

    Nem az Emag hirdeti, hanem a Traffipaxbolt (ERDOBA Kft.). Az Emag csak a hirdetési felületet nyújtja, nem foglalkozik azzal, hogy ki mit hirdet, hisz nem az ő terméke, nem tőlük rendeled, hanem közvetlenül a hirdető bolttól (jelen esetben Traffipaxbolt).

Új hozzászólás Aktív témák