Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz Sidorovich #3948 üzenetére
Alza még elmegy, a típushibás egeremet egyszer cserélték, másodikra már nem. A PCX-ről nem nagyon tudok semmit. Aquanál nem létezik garancia, ennyi erővel apróról is vehetnéd valakitől, és talán még jobban járnál. Én már egy ideje így csinálom.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Livius
őstag
válasz Lalikiraly #3947 üzenetére
Az Aqua-ánál rengeteg szürke import terméket árulnak. Egy ismerős onnan vett telefonját a gyártónak az oldalán beregisztrálva leinformáltuk, kiderült hogy Spanyolországban vett/forgalmazott készülék volt, amit az ő megvétele előtt már 2 hónappal a rendszer szerint eladtak. Tehát ez azt jelenti, hogy az Aqua-ánál csak bolti garanciák vannak, mert nekik kellene minden garanciázandó cuccot vissza vinni az eredeti külföldi EU-s nagykerekhez javíttatni. Nyilván ez nem éri meg, túl melós, és ezért megy a trükközés ezerrel, mert gyártói garik sincsenek ilyenre általában, mert nem abban az országban vetted ahova ezt piacra dobták.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
-
abdulka1
őstag
válasz inf3rno #3954 üzenetére
Nem csak a nagy cégek. A helyi kínai boltban, be akartam írni a vásárlók könyvébe, erre azt mondta az eladó, hogy beírhatok, de úgyse lesz belőle semmi, mert a ferdeszemű főnök kicseréli egy üresre és kész.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
koby11h
aktív tag
-
abdulka1
őstag
válasz koby11h #3956 üzenetére
Végül sikerült megoldani a problémát, mert nem hagytam az igazamat, de utolsó alkalom volt, hogy bementem oda. Szerencsére, többen szem és fültanui voltak a dolognak, hátha levonják belőle a tanulságot.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
Hi!King
őstag
válasz inf3rno #3944 üzenetére
Nekem pont ezzel a hárommal nem volt sosem gondom, ellenben Emag minősíthetetlen volt mindig is, ha bármi problémám volt, az ügyfélszolgálat lassú volt és nem volt segítőkész, emellett a nagyok közül náluk volt mindig a legtöbb szürkeimportos (értsd: webshop garis) termék). Az összeolvadás óta ennek megfelelően az egykori Edigital üzleteket is kerülöm.
Aquanál eddig csak gyári garis terméket vettem, mert olyat árultak, így fel sem merül, hogy gond esetén oda vigyem.
[ Szerkesztve ]
-
CriticalHit
őstag
válasz Lalikiraly #3945 üzenetére
Az Alza-val mi volt a gond?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
válasz CriticalHit #3959 üzenetére
Hali. Hát több esetben gariztatás. Jó nagy tortúra mire a pénzt visszaadták. Ők is zug szervizekkel dolgoznak...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
xtremist
senior tag
válasz CriticalHit #3959 üzenetére
Nekem legutóbbi alzás gariztatásom így nézett ki: alaplapot visszaküldtem, 20 nap után hívtam őket hogy mizu, elnézést, egy két nap és jelentkeznek. Amikor lejárt a 30 nap, megint hívtam őket hogy mizu, válasz; -milyen alaplap? Egy napig keresgélték hogy hová küldték tovább, semmi nyomát nem találták, visszautalták a pénzt. Olyan volt a helyzet mint a Top secretben, amikor a kémmel beszélgetnek -Miféle műkutyakaka?-
[ Szerkesztve ]
-
blp85
aktív tag
válasz xtremist #3961 üzenetére
Nekem az ASUS-nak kiküldték, szerintük hibátlan a lap és vissza is küldték, annyit sem csináltak vele, hogy a hátlapján lévő flux maradványokat letisztítsák, szerintem hozzá sem nyúltak, ami nem az Alza, hanem az Asus szégyene (RMA alapján az Asusnál volt).
[ Szerkesztve ]
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
Infernalxx
újonc
Sziasztok,
Telefonpont.hu oldallal mik a tapasztalataitok?
-
lafaty80
őstag
válasz Biznisz Elek #3946 üzenetére
off: Egyrészt érdekelne mire jutottál velük.
on: Most vettem náluk egy m.2 ssd-t, már 0percesen hibás a termék. Gondoltam élek a 72órás belüli hibás termék opcióval. Panaszbejelentés atom részletes, minden kért adatot megadok nekik, egyetlen egyre írtam, hogy bármikor jó a héten, de ha lehet minél előbb, az elvitelre tőlem. (Mert ugye nem tudtam mikor dolgozzák fel a levelet). Másnap válasz, hogy adjak meg minden adatot, és hogy mikorra küldjék a futárt (wtf...). Ok, leírom, hogy az előzményben minden adat ott van, és mivel péntek volt, mai napot adtam meg (hétfő) futárhoz. Szerintetek? Se válasz, se futár, se semmi. Rá kérdeztem, hogy szitu? És semmi. Értem én a viccet, csak ezen nem tudok röhögni.
Mondjuk az sem tiszta, hogy a 72óra mikor hol jár le esetemben. Bejelentettem ugyan, de el sem vitték még, hozzájuk sem fog 72 órán belül beérni....
Meglátjuk.
(És igen, eddig is vásároltam tőlük, de még nem volt gariztatós dolgom velük... az első nem éppen jól kezdődik)Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #3964 üzenetére
Egy kis update... AQUA...
1 hét kellett hogy érdemben történjen valami, és persze 3-4 email és 2-3 telefon.
Az ügyintézés egy káosz és gázos. Múlt hét pénteken (7.nap) kaptam tőlük (garancia részlegtől) 4 email, egymás után 1 órán belül. Ezekben egymásnak ellentmondó infókat közöltek. Kaptam postai mpl csomaghoz kitöltött nyomtatványt is, de 2 is, eltérő érték öszeggel (egyik sem fedezné a termék árát).
A végén azzal zárult nap részükről, hogy technikai gondok miatt nem tudnak futárt küldeni, adjam fel én saját ktg-re a csomagot.
Hétfőn meg derült égből jön a hívás, hogy itt a futár vinné a csomagot...
De ami még ennél is zavaróbb, hogy kérnek mindent is a termék mellé. Ami alapból nem gond, ha annak van is értelme. A munkalap megjött kedden, hibaleírásom töredéke van csak benne (mellékelt doksi és a benne szereplő részletes leírás nincs), a 72 órás ügyintézés fel sincs tüntetve, munka határideje: 2023.10.13.
Na innen folytatódik... remélem pozitív végkifejlettel, de a biztalom megrendeült.
A részlegek egymással nem beszélnek, gáz hogy egyetlen mail címen lehet kommunikálni a garancia részleggel, ha lehet...Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
válasz lafaty80 #3967 üzenetére
Az Aquával vannak érdekes tapasztalataim.
Példul még tavaj karácsony előtt rendeltem egy Edifier hangfalpárt.
Meg is jött időre, a Váci úti boltba.
Mentem is érte, erre a boltban a villany nem ég, a srácok ott szívták az ecigit az üzlettérben.
Mondom szép kis fogadtatás...Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
konci79
őstag
válasz lafaty80 #3969 üzenetére
Nekem augusztus 10-én vették át egy fülhallgatót, utoljára 5 napja írtam nekik, semmi válasz.
Alapból szeptember 17-e volt a jegyzőkönyvben, már ezt sem értem, kapásból 37 nap?
Ma fogok bejelentést tenni a békéltető testületnek.Aki valaha garanciáztatni is akarna, az AQUA-ból ne vegyen semmit. Meg amúgy se.
-
veterán
Tudom, hogy ez épp a topik témájának az ellentettje, de egyébként melyik boltok megbízhatóak?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
blp85
aktív tag
válasz Zsolt,72 #3973 üzenetére
Nekem egy adott napon nem tudták a terméket kiszállítani, így a szállítási díjat visszakaptam egy bocsi levél kíséretében, ami számomra szimpatikus volt. Ami még jó, hogy a honlapjukon leírhatod, hogy mi a reklamáció tárgya, így az szerepel a jegyzőkönyvben, nem pedig az, amit az ügyfélszolgálatos le tudott/ akart írni.
Egyszer egy rádiós magnó volt reklamálva, azt cserélték.
Egy alaplap, amin megfolyás (VRM hűtő alatti folyás), de azt az ASUS szerviz utasította el (nem az Alzán múlt).Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
,
addikt
válasz rasotamas #3971 üzenetére
Bárhol is vásárolsz, ha szerencséd van, akkor nem lesz gond, ha nincs szerencséd, akkor lesz. Gond alatt nem azt értem, hogy tönkremegy egy alkatrész, mert az természetes a mai világban, hanem ami utána következik.
Nekem eddig egyetlen hely volt, ahol mindig minden rendben volt, az a Rufusz. -
Ha azt nézzük, hogy akkoriban pl a híres Mistral computernél majd mindenkit átb@sztak. Ahhoz képest sokat javult szerintem a gariztatás.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
addikt
válasz Lalikiraly #3976 üzenetére
Miért, mi volt náluk? nem emlékszem
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
senior tag
válasz rasotamas #3971 üzenetére
Alzával eddig nekem is nagyrészt pozitív a tapasztalatom, elállás és gariztatás tekintetében is.
Mondjuk a legutóbb bénáztak a visszatérítéssel, csak azután tudták visszautalni a pénzt hogy IBAN formátumban adtam meg a számlaszámot.We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
Azok kb mindenkit átvertek A Mistra? Huhúúú ott voltak érdekes storyk. De egyébként még amior a Bluefish ből lett az Aqua ott is próbálkoztak. Nekem egyszer vissza kellett vinnem egy videókártyát azt egy sokkal gyengébbre akarták kicserélni... Bepróbálkoztak.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
addikt
válasz Lalikiraly #3979 üzenetére
Régen én is vásároltam náluk, talán még PIII procit, de nem emlékszem rossz dolgokra..
[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
veterán
Mistral az hol volt?
Nem a Karinthyn? Vagy az a bluefish volt?https://tinyurl.com/rasoapro
-
addikt
válasz rasotamas #3981 üzenetére
Egy volt Budán, nem messze a Móricztól a másik a Váci úton volt, vhol a Lehel tér után.
Bluefish a nyugatinál volt, úgy emlékszem.⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
-
addikt
válasz Lalikiraly #3984 üzenetére
Én a mai napig keverem a Bluechip-el
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
-
veterán
Meg volt olyan is hogy A4Team (ez mindig olyan fénymásolósan hangzitt nekem ) a borárosnál.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
konci79
őstag
válasz konci79 #3970 üzenetére
Beírom ide is :
Vége a történetnek.
40 nappal az átvétel után felhívtak, felolvastak egy jegyzőkönyvet, hogy nem rendeltetésszerűen használtam, meg nem kitakarítva, ilyesmiket mondtak, mert látni nem láttam leírva.
A hívás végén mondtam hogy ez nevetséges, küldjék vissza akkor.
Hétvégén kaptam egy emailt, hogy ennek ellenére visszaadják az árát...
Amit megköszöntem, de egyébként ez a normális amúgy, mivel ugye 30 napon túl zajlott le a dolog, de azért úgy lett beállítva, hogy ők a jó fejek...
Lényeg hogy happy end a vége.
-
rardodric
lelkes újonc
válasz gordonfreemN #3905 üzenetére
Nem köteles, mert az apróbetűs résznél megtalàljàk a kiskaput..
First look at yourself, before you blame anyone else.
-
rardodric
lelkes újonc
válasz rasotamas #3971 üzenetére
Nekem személyes tapasztalat a Mediaval volt/van, mindig korrekten jàrtak el mindenben!
Persze nem egy olcsó hely sem, mivel a szürkeimportosokkal nem rúgnak labdàba.. Én most a coolmobilet nézegetek, onnan tervezek rendelni..First look at yourself, before you blame anyone else.
-
Intec.hu megbízható?
19.-óta megrendelésem feldolgozás alatt van. Nem értem miért, olyat rendeltem amiből még van raktáron.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz MasterDeeJay #3993 üzenetére
Privátban megkerestem az itteni eladójukat, elvileg a héten érkezik a monitor. Szóval eddig jó a helyzet.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Múl szerdán rendeltem egy olcsó cuccot Aqua-n. Nem volt átvehető csütörtökön (mikor a közelben voltam), pénteken átvehető lett volna, de töröltem és megrendeltem kiszállítással, előre fizetve kártyával. Ma még mindig "összekészítés alatt" a státusza, és 20+10 percig hallgattam már ma azt a telefonban, hogy "ügyintézőnk kapcsolásáig...".
Ha ránézek a termékre, most is azt írja az oldal, hogy ha megrendelem, holnap átvehető, vagy holnap után megérkezik csomagküldéssel.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
addikt
válasz janos666 #3996 üzenetére
GRAT
Nálam is csörögött ma a Céges telefon, átvergőtte magát az IVR rendszeren és várta az ügyintézőt.. Mondtam is, hogy hihetetlen emberek vannak⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Akinek nincs fix munkaideje és nem átlagosak az alvási szokásai sem, az könnyen eltéved még azzal is, hogy milyen nap van, nem még hogy intézményes munkaszünet van-e.
Jó, ez megmagyarázza, hogy ma miért csak zene volt a telefonban, de azt már nem, hogy
pénteken munkaidőben leadtam a rendelést valamire, ami raktáron volt (hisz aznap bemehettem volna érte, ha Budapesten vagyok), és harmadnapra ígéri az oldaluk, hogy kiviszik, kedden azért feladhatták volna (mikorra már ki is hozta volna a futár a weboldal szerint). Főleg ha az ünnepnap miatt így egy második hétvégébe is belecsúszhat.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
addikt
válasz janos666 #3998 üzenetére
Persze megértem a te álláspontodat is..
Hasonló területen dolgozom, ezért van tapasztalatom a témában. Nálunk is mindig az van, hogy aki variál, változtat, kavar, módosít, cserél, nem sikerül a fizetés, újraleadja.. stb témában elakad, az esetek nagy százelékában később kapja meg mint a többi, "normális" ügyfél. Én simán toleráns vagyok az összes többi céggel emiatt, el tudom képzelni, hogy náluk is hasonló a helyzet.
Normál esetben, rendelések kezelésére van egy "automatizmus" amely szépen megy magától, leegyszerűsített munkafeladatokkal, hogy minél több rendelést, minél gyorsabban, minél kevesebb dolgozó ki tudjon szolgálni. Most ebbe vki belvariál, oda kell egy teljes ember aki intézi, módosítja tovább az ügymenetet. Emberből, meg ugye azért tudjuk, hogy kevés van mindenhol, maxon pörögnek a feladatok, az elvárások, a teendők és kevés a munkavállaló, fizetés stb.. de ez már egy másik történet.
Egy szó mint száz, remélem, mihamarabb hozzájutsz a rendelésedhez⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Pénteken felhívtam őket, hogy:
- Csütörtökre ígérte a gép, ott volntam a bolt közelében, de péntekre futott be és vidéken vagyok. Át tudjátok állítani kiszállításra?
- Nem.
- Akkor töröljem és rendeljem meg újra?
- Igen.
- Van ennek bármi retorziója?
- Nincs.
- Kösz, akkor újrarendelem.
De igen, én is sejhtettem, hogy esetleg emiatt lassabb a vártnál, ezért akartam ma betelefonálni, hogy "becsszó nem módosítom újra, de kapjam már meg péntekig, ha lehet".TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!