Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Ahol már van ilyen csoda hálózat, ami leszívja róla 4500Ft/MB áron a pénzt, ott nem. Egyébként folyamatosan keresi a tornyot és zavarja a gép kommunikációját, de olyan 25-50 telo kell hozzá, hogy ténylegesen gondot okozzon, úgyhogy bocsánatos bűn.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
bunnyhu
senior tag
Kerestem de nem találtam semmi infót csak 2 egy szavas bejegyzést.
Mi a vélemény az 1mobil.hu -ról? Az árak jók, nyilván elcsalják az áfát ez nem kérdés. A kérdés az, hogy a garancia milyen náluk, van már tapasztalat? S9-et akarok venni, ha beviszem a samsunghoz kiröhögnek pl. vagy szervízelik? Stb.https://divecenter.hu
-
merqree
őstag
válasz bunnyhu #2603 üzenetére
Már megkaptam a visszaigazoló emailt, de mégsem kell a telefon. Mi a teendő?
Kérjük, hívj minket telefonon, és jelezd, hogy ne adjuk át a futár cégnek a csomagot. Amennyiben ezt nem teszed meg, úgy a visszaszállítási díjat Neked kell kifizetned!A weboldalukon az alábbi kitétel is megtalálható.
Ez törvénybe ütközik szerintem. Jön a futár, nem veszem át. Ennyi, nincs mit kiszámláznia nekem.A termékek tartalmaznak garanciát, jótállást?
Minden forgalmazott termék 12 hónap teljeskörű, vagy ezen felül plusz 12 hónap szoftveres garanciát tartalmaz. Ez benne van az árban.
Az nem derül ki, hogy ki adja a jótállást. A kereskedő vagy a gyártó. -
8th
addikt
Na, az edigitalban pozitívan csalódtam. Elfogyott a készlet a tévéből amit rendeltem és szó nélkül elküldték ugyanannak a készüléknek a smart tv verzióját (ami egy tízessel drágább) az eredeti áron. Kaptam kitöltött lepecsételt jótállási jegyet is. Nagy kő esett le a szívemről.
[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
válasz merqree #2604 üzenetére
Valószínű a bolt,a sufnigsm-ek lökik ezt az 1 év szoftvergarit,ami nem is létezik a gyártónál,így fedezve,hogy csak 1 évet adnak 2 helyett,az is bolti gari,vagyis semmire se jó.
Szoftvernek mégis milyen baja lehet vagy ha rossz akkor a droid rossz,azzal nem tudnak mit csinálni.
Majd írják mint valakinek,hogy nem mertük szétszedni a telefont....vicc az összes ilyen bolt,addig jók amig eladják a telót,persze nem eu-s modellt.
Én nem bíznék bennük.[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Alzás élmények: [link]. Egyelőre nálam a szürke zónában vannak. Ha ezen a héten sem válaszolnak a levelemre, akkor a feketébe kerülnek, aztán megjavítom magam az egeret.
Buliban hasznos! =]
-
,
addikt
válasz inf3rno #2609 üzenetére
Garanciában cserélt egér esetében nekem is "elfelejtettek" új garancialapot adni, így nem kezdődött elölről a garancia. Sőt, szerintem a régi sem él már, hiszen eleve a régi egér sorozatszáma más, mint az újé, márpedig garanciapapíron csak a régi egér sorozatszáma szerepel, az újhoz semmit sem adtak.
-
inf3rno
nagyúr
Irtam újra az Alzának, most nem az info@alza.hu-ra, hanem a hiba bejelentő űrlapjukra, ahogyan a legutóbbi garanciáztatásnál is. Megint leírtam, hogy hibás a weboldalukon ez a rész, meg hogy azért egy kicsit erős, hogy egy online vásárolt egérre azt írják, hogy nem reklamálható online. Kíváncsi vagyok lesz e foganatja. A facebook oldalukon is írtam néhány kommentet, hogy már egy hete várok a válaszukra. Egyelőre ennyi. Adok még egy hetet, aztán megjavítom magam az egeret, az Alzát meg lehúzom árukeresőn meg ilyen helyeken. Nincs kedvem békéltető testülettel szórakozni, annyit nekem nem ér az egész, hogy ezért bíróságra járkáljak.
Egyébként tudtam, hogy fekete listás, amikor náluk vásároltam, de annyira olcsó volt másokhoz képeset, hogy mégis elcsábultam. Azt hittem, hogy mivel Logitech egér, ezért nem lesz vele gond (15 éve vannak Logitech egereim, és ilyesmi sosem fordult elő). Az a szerencse, hogy javítható a dolog, csak egy új wheel encodert kell beleforrasztani, ami 10 perces művelet, és drágának sem drága. Viszont nincs most elektronikához való forrasztó pákám, szóval mégis fájni fog egy 20k-ba a művelet, de amúgy is venni akartam, mert szükség lett volna már rá többször is az elmúlt években. Azért még nem rendelem meg, előfordulhat, hogy mégis megint kicserélik egy másikra, meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
No érdekes. Ezek szerint a garanciáztatás az Alzánál a "kapcsolat / egyéb / javító javaslat / a weboldallal kapcsolatban" érhető el. [link] Legalábbis erre most kaptam egy email, hogy látták, és elkezdtek foglalkozni vele, és majd még írnak, hogy mi van.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
,
addikt
válasz inf3rno #2612 üzenetére
A Logitech sajnos már nagyon nem az, mint ami régen volt. Nekem idén ment tönkre egy kb 20 éves Logitech egerem, kibírt kb 2 évtizedet, holott csak egy alap egér volt. Most egy jóval drágább G102-t vettem helyette, de nagyon meglepődnék, ha ez kibírna akár csak 1 évet is, annyira gagyi az egész. De nem csak az egerei hullanak, fejhallgatók, billentyűzetek terén is nagyon leadta a gyártó, nagyon érződik, hogy már nem a hosszú távú használatra gyártja/gyártatja a termékeit. Gyakorlatilag bármelyik gagyi olcsó márka kibír annyit, mint egy Logitech, és ez nem az olcsó márkák dicsérete, hanem a Logitech szégyene!
-
inf3rno
nagyúr
Nem igazán látok alternatívát a G603-ra az a baj. Az elődje volt nekem többször is a G7, az általában néhány évente elhullott, mert napi 12 órákat vagy többet is használtam elég intenzíven, aztán ezeknek még sokat fogyasztott a szenzora, sok hőt termelt, amitől egy idő után megadta magát az elektronika. Az MX510-el is ugyanez volt. Azok voltak az igazán jó egerek ergonómia szempontból. A G400 visszalépés volt, a G603/G403 meg még erősebb visszalépés. Azzal, hogy eltűnt szinte teljesen a hüvelykujj vályúja már nem stabil a fogása az egérnek. Játékra már inkább csak az elmegy kategória. Közben az MX510 óta felnőttem és a kezem is nagyobb lett, és ezek az egerek már egy kicsit kicsik nekem. Nem igazán látok alternatívát most. A Razert próbáltam annak idején, szétment a kétkezes egerüktől a kezem, meg 1 éven belül dupla kattintós lett a jobb gombja (még csak nem is a bal), úgyhogy nem szívesen vennék most Razer Mambát a G603 helyett, mert elég nagy lutri, hogy bejön e a fogása. Főleg nem úgy, hogy 25-ről felment már 40-ig az ára az elmúlt években, és már a 25 is erősen túlárazott volt. Más gyártók nem nagyon foglalkoznak a vezeték nélküli gamer egerekkel. Ergonómiában sem vagyok meggyőződve arról, hogy pl a Roccat, Cougar, stb. jók, bár nem nagyon próbálkoztam velük. Igazából már csak azért ragaszkodom hozzá, hogy legyen egy jó vezeték nélküli egerem, mert megszoktam, hogy jó van, és mert rengeteget használom, csak most inkább munkára, mint játékra. Nem is nagyon emlékszem, hogy mikor lőttem utoljára, már szerintem több, mint egy éve.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Most már mindegy, tegnap azt írták foglalkoznak a dologgal. Meglátjuk. Egyelőre még nem írtak semmit.
Közben piros pont a masszorellato.hu -nak, 70%-os csokit küldtek ki 53%-os helyett, írtam nekik, cserélték. Igazából cserélték volna, de inkább rendeltem még egy adagot. Jó a 70%-os is bizonyos dolgokhoz...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Most írták, hogy hétfőn begyűjtenék, aztán szervízbe küldik. Na azt hiszem egyelőre ennyi, szervízből tipikusan 2-3 hét alatt szoktak visszajönni a dolgok. Igazából itt az számít, hogy javítva lesz e, vagy csak leporolják, vagy aqua módra behazudják, hogy törött volt. Mindenképp csinálok csomagolásos videot biztos ami tuti.
Buliban hasznos! =]
-
BESTMARKT / HARDVERKER
Akcióban rendeltem 5 ugyanolyan terméket féláron.
Ma meg is jött a futár, átad egy kicsi dobozt. Kibontom, benne 5 teljesen más termék. Ráadásul olyan termékek, amelyeket kissé arculcsapásként él meg az ember az eredeti helyett. Próbálom feltételezni, hogy ezek voltak kéznél mint a legkisebb méretű termékek, hogy olcsó legyen a futár, nem pedig némi neszeb+ humor.
Hívom az üfsz-t. Míg megtalálja a rendelésemet, idő telik, a rendszer lassú, elnézést kér, eddig olyan mint bármelyik üfsz. Onnantól rossz volt hallgatni ezt az átlátszó színházat. Úgy olvasta fel az egészet, mint amcsi elnök a súgógépet. Ezt így elmonologizálta kb. 20 másodperc alatt, közben kamu lekéréseket klimpírozta (meggyorsult a rendszer ):
- Ó-ó. Ó, ezt rosszul tettük fel a honlapra. Ó, igen, már látom is, rosszul lett befűzve a honlapra, igen, igen, gyorsan megnézem, hogy amúgy van-e még raktáron. Ó hát ez rossz hír, ez sajnos nincs raktáron. Ó ez nagyon szomorú. Ó hát akkor annyit tudok tenni, hogy akkor futár kimegy érte és ó hát akkor visszautaljuk az árat. Óóóóóó.
Legközelebb egyszerűen inkább töröljék a rendelést, az kevesebb játék mások idejével, idegével.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz Kalandor #2620 üzenetére
Náluk sokminden nincs raktáron, nekem is volt, hogy 2 hetet vártam alaplapra vagy memóriára. Mondjuk engem akkor nem zavart, mert megkérdezték telefonon, hogy kell e így is. Ismerősnek is lassan jött meg a külső vinyó tőlük. Mondtam neki, hogy írjon, hogy akkor inkább eláll, arra azonnal reagálni szoktak. :-)
Buliban hasznos! =]
-
Mattyokar
tag
BESTMARKT / HARDVERKER: mínusz 1 pont
Fő indok: használt árut kaptam (de nem ám féláron)
CPU hűtő, a processzorral érintkező felület is karcos.
Egyéb helyeken is karcok, sérülés, folt, néhol piszok.A drágább dolgok rendelésébe szerencsére nem mentem bele.
Egyebek:
- kíváncsiságból kártyás fizetést választottam, de amikor betöltötte a felületet, nem tudtam visszakozni. Valószínűleg törölnöm kellett volna a rendelést, de fáradt voltam.
- 3 hét alatt kaptam meg. Mondjuk nem zaklattam őket, mert a státusza az volt, hogy raktárba érkezik xy db (ebből reméltem, hogy új terméket fogok kapni). Bár jó lett volna tudni, hogy mikor.[ Szerkesztve ]
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
8th
addikt
válasz inf3rno #2622 üzenetére
Hardverkernél semmi sincs raktáron amire ki van írva, hogy raktáron xy db az sincs. Többször jártam már úgy, hogy a weboldaon a váci úti üzletre írt 10+ darabot xy termékből, bementem és jött a sablon "sajnos most vitték el az utolsót" duma. Simán a nagykertől hozzák a cuccokat mint bárki más. Annyi raktárkészletük van ami a boltok polcain látsz esetleg 1-2 apróságból tartanak a boltokban minimális raktárkészletet de annyi.
-
inf3rno
nagyúr
No közben kaptam levelet az Alza-tól még múlt hét csütörtökön. Azt írták, hogy küldenek futárt az egérért, aztán megy garira, meg hogy küldjem el válaszlevélben, hogy mikor jöjjön érte. Visszaírtam, hogy dec 10 hétfőn. Azóta se válasz, se értesítő a futárról. Vártam tegnap egész nap, nem jött senki. Ez alapján úgy tűnik, hogy nem is olvasták a levelet, vagy nem érdekelte őket. Nagyjából ennyit ér ez a cég. Meguntam a bohóckodást velük. Még egyszer írok nekik, aztán veszek egy pákát és forrasztok egy új encodert az egérbe. Lassan eljutok abba az állapotba, mint itt valaki, hogy vásárlásnál összetépem a garancialevelet, mert úgysem ér szart sem...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Szerintem ha személyesen megy oda valaki a pesti boltjukba verni az asztalt, az azért más lehet. Én viszont azért vásároltam webshopban, mert ezt nem tudom megtenni. Irtam ma is nekik, egyelőre nem jött válasz, de az eddigiek alapján nem is fog. Lehet, hogy a levelező rendszerükben van gond, és az info@alza.hu -ra menő levelek elvesznek. Legalábbis azokra sosem kaptam választ, csak arra, amit a honlapjukon az űrlapon keresztül küldtem. Hmm visszanéztem, legutóbb is oda küldtem el, amikor cserélték, és akkor megkapták, szóval ez sem lehet gond. Egyszerűen csak az van, hogy vagy nem nézik, vagy nem foglalkoznak vele.
Buliban hasznos! =]
-
,
addikt
válasz inf3rno #2627 üzenetére
Pár hét alatt nekem meg szokott jönni a válasz tőlük. Nem kis idő az igaz, de sajnos vannak cégek, ahonnét még ennél is tovább tart, míg válaszra méltatnak (eddigi csúcstartó nálam a Rufusz 1,5 hónappal, és még mindig nem kaptam választ, pedig több e-mailcímről is írtam már nekik).
-
inf3rno
nagyúr
-
,
addikt
válasz inf3rno #2629 üzenetére
Sajnos igen, hagyni kell nekik egy "kis" időt. Én olyan 1 hét körülre szoktam csak napot megadni, akkor mindig sikerült is nekik a megadott napon megküldeni a futárt, ha viszont pár nappal későbbre kértem, az még nem jött össze soha.
Arra azért kíváncsi leszek, hogy valaha is javítani fogják-e az oldalukon a termékvisszaküldési részt, mert eddig mindig hibát dobott (több gépen, több oprendszerrel, és több böngészővel is próbálva), illetve a dátumválasztó résznél is eddig akárhányszor néztem, mindig el volt nekik csúszva 1 nappal az egész naptár.
(Ez alatt azt értem, hogy ha például december 11 kedd, akkor náluk a naptárban december 11-nél vagy hétfő szerepel, vagy szerda.) -
,
addikt
Extreme Digital-os történet következik, rendeltem tőlük egy újracsomagolt laptopot. Emagtól is többször vettem már ilyent, ennek egy vadonatúj, visszaküldött terméknek kellett volna lennie. Na most az Extreme Digital egy ütött-kopott, szó szerint agyonhasznált laptopot küldött ki akku és töltő nélkül! Ezt nem tudom mégis hogyan gondolták, a ráadás pedig az, hogy a dobozba is csak így csupaszon, mindenféle csomagolás nélkül tették bele, tehát szállítás közben is össze-vissza ütődött, ütődhetett a dobozban. A szerintük "újszerű" laptop szó szerint szét van kopva a használattól több helyen is, de a legdurvább számomra tényleg az akksi és a töltő hiánya!
-
inf3rno
nagyúr
Hát a cég nevében is benne van, hogy extrém, akkor ez nem meglepő. Én már csak röhögök ezen, nálam ez egy ilyen hónap, hogy minden garanciális lesz, vagy a webshop vásárlásoknál tök mást küldenek ki, mint amit kértem. Már tényleg leszrom. Holnap felszívom magam, és megrendelem a forrasztópákát az Alzás egérhez.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
,
addikt
válasz inf3rno #2635 üzenetére
Hát ez kemény egy hónap, az biztos. DPD is kitett magáért rendesen, kb 20 km távolságra küldtem el egy csomagot, és már lassan 2 hete szállítják odafele, de még mindig nem értek vele célba. Az eddigi csúcstartó a posta volt 1 napos küldeménynél 1,5 hetes szállítási idővel, de most a DPD új rekordot döntött. Bár mivel még nem értek célba a csomaggal, sőt, még el se indultak vele a feladás városából, így gyakorlatilag lehet abból a 2 hétből akár még 2 hónap is, teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikorra fogja a címzett megkapni.
-
-
szuladam
aktív tag
Sziasztok.
Én a netshop.hu-t tennem fel ide. 3 hete rendeltem tőlük azt mondták a 2. Héten hogy a beszállítójuk késik. Majd a 3. Héten mondták hogy nem kaptak meg a terméket. De ugyan azon az áron kaphatok egy másikat (gyengébbet). Egyenlőre napok óta próbálom felvenni a kapcsolatot hogy kérem vissza a pénzem, eddig sikertelenül... Emailre nem válaszolnak, csak akkor írnak ha ők akarnak valamit. Telefont sose veszik fel, csak ők hivank róla. A honlapon lévő "megbízhatósági" jelzőt le kéne venni.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Emag-gal soha nem volt még ilyen jellegű gondom, de most küldtek egy laptopot becsomagolás nélkül. Korábban a gyári dobozt bele tették mindig egy nagyobb dobozba, vagy zacskóba, vagy legalább körbetekerték fóliával. Most semmi, csupaszon küldték a laptopdobozt.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
No én az Alzától azóta sem kaptam választ. Olcsó húsnak híg a leve. Igazából azon lepődtem meg, hogy már fekete listán volt, amikor rendeltem tőlük, mégis egyszer már sikerült kicseréltetni a hibás egeret velük. Gondolom a Logitech-en múlott inkább, mint rajtuk. Rendelek egy forrasztót, aztán megcsinálom magamnak a görgőt. Hálistennek olyasmi, ami könnyen és viszonylag olcsón javítható. A garancia nyilván ugrik a javítással, de sokat nem érek vele, ha nem tudom érvényesíteni...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Seirei
tag
Ahogy olvasom itt (és máshol) a storykat (miközben az én ügyem is már 2,5 hónapja fut emaggal, valószínűleg hiába), mintha egyre inkább szaporodnának megfele a pofátlan ügyek a kereskedők részéről (nem teljesített rendelés, garanciális ügyintézés elmulasztása).
Állami szinten tényleg ennyire 0 a beavatkozás, hogy minden egyes kereskedő ennyire merészen és lekezelően gyakorta telibeszarja a vevőt vagy mi a fene történik?[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Ja, kb. ez van, nekem legalábbis úgy tűnik. A Fogyasztóvédelem elküld békéltető testülethez, mert hogy ez a "te egyedi ügyed", nem pedig az "eladó általános gyakorlata". Ha nem nagy összeg, akkor meg senki nem fog ezért bíróságra járkálni. Meg ha az eladó mindenkivel ezt csinálja, akkor is az sok kis egyedi ügy, ahelyett, hogy valami általános dolog lenne, amire mozdulniuk kéne. Szerintük. Nem tudom, hogy nincs kapacitásuk ilyesmire, vagy csak nem érdekli őket, mindenesetre túl sok jóra nem nagyon számíthat az ember. A szolgáltatókkal ugyanez a helyzet, simán kiszámláznak neked irreális összeget, aztán ha nem jársz utána, akkor lenyúlják a pénzed. Ha meg utána jársz, akkor jó esetben visszautalják, de büntetést nem kapnak. Igy lehet pénzt keresni...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Seirei
tag
válasz inf3rno #2645 üzenetére
Tippre is-is. Személyes tapasztalat alapján, régebben (2013 és azelőtt) mikor garanciáztatni kellett valamim még megpróbálták megjavítani, viszont azóta "szerencsére" összesen volt vagy 3 visszaküldésem, amiből kettőt inkább kidobtak és visszaadták a pénzt mivel cserélni már nem tudták, harmadik meg a jelenlegi szitu amikor már a pénzt sem akarják.
De nem is csodálom. Mennyit kereshet egy szervizes? Gondolom egy lidl-s árufeltöltő is jobban keres.[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
Békéltető,aztán ha az feketelistára teszi nem hiszem,hogy boldog lesz.
Esetleg Homár.
Milliók vannak reklámra de a gariztatás 0. -
Graphics
Jómunkásember
Üdv Mindenkinek!
Edigital / Royal futár
Sajnos saját bőrömön kellett megtapasztalni egy bolt borzasztó hozzáállását, amivel évek óta elégedett voltam...
Hibás, törött terméket küldtek, amit a futárnak nem tudtam jelezni, mivel a csomagot nem én vettem át. A dobozon nem látszódott egyértelműen sérül jele, de alaposan körbenézve már gyanús volt.
Kibontás után láttuk meg, hogy a BF akcióban rendelt mikrohullámú totálkárosra van törve, a hungarocellen átnyomva az oldala behorpadva.
Természetesen egyből fotóztam, és másnap a közeli üzletbe visszavittem a terméket, hogy így kaptam.
Ők azt ígérték, hogy elküldik a szervizbe ( szerintem ez meg sem történt, arra utalok mindjárt, hogy miért ).
3 nap múlva jött az email, hogy a termék a szállítás után sérült meg ( ergo én okoztam a kárt... Persze, mikrot akartam, és összeverem.. )
Ügyfélszolgálat, 10 perc tam-tam után kapcsoltak, és beszéltem az ügyintézővel, aki arra kért, hogy küldjem már el a termék fényképét, hogy milyen sérülésről van szó...
Na itt jegyzem meg, hogy miért is gyanítom, hogy nem is járt a termék sehol ,hisz náluk van a termék, miért kéne nekem fotót küldeni...
A hölgy azt mondta, hogy pár percen belül kapok egy e-mailt, amire küldjem tehát el a sérülés tényét.
Megtettem, írtam nekik, hogy azon futárcéggel is vegyék fel a kapcsolatot, mert valahol egy hasonlóan sérült termék lehet...
A következő e-mail talán múlt hét pénteken érkezett, miszerint nem cserélik a terméket, fáradjak be érte a boltba, ott átvehetem a sérült, balesetveszélyes terméket...
Ahogy kutattam a neten, kiderült, egyre több a panaszos ügyfél, akiknél eljátsszák ezt... Volt, aki hibás kijelzős laptopot kapott, külsérelmi nyom nélkül, és nem hajlandóak cserélni.
Gondoltam arra is, hogy elállok a vásárlástól, kijön érte a futár, vigye el, aztán majd játsszák le egymás között.... Veszteni valóm már nincs, mikrom nem lesz, csak ha veszek egy vadiújat máshol természetesen....
14 napba még benne leszek, úgyhogy ma elmegyek, és utána kezdeményezem a vásárlástól való elállást.
Ezt sikerült összehoznia ennek a remek cégnek. Hogy ki hibázott? Természetesen én, hogy nem személyesen vettem át, a futár nem hívott, nem keresett, ettől függetlenül az edigital hozzáállása is gerinctelen, mivel én nem tudom, hogy ez a termék a lánc melyik részén sérült meg.... És így ők sem...
A terméket vagy elviszem javításra, esetlegesen a Gorenjével felveszem a kapcsolatot, hátha tudnának ilyen külső borítást... Habár a panel is sérülhetett...
Hozzáteszem, megfelelő hozzáállással ez a poszt meg sem született volna... Ami összehozta az az ügyfélszolgálat, az üzletvezető félig nyers kommunikációja... Ha cserélték volna, szó nélkül, akkor elkönyvelem magamban, hogy előfordul, de korrekten jártak el...
Helyette folyamatos akadozás, egyértelmű hárítás... Ennél még egy kínai is korrektebb, ha egy 200 Ft-os led izzó nem megfelelő színben érkezett meg.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
szylvga
csendes tag
válasz szuladam #2640 üzenetére
Őket én nem tenném ide,eddig én kétszer rendeltem tőlük. Mindig a legjobb áron volt a termék. Egyszer rögtön megkaptam és be is szerelték,másodszor egy hetet késett az tény de végig lehet velük kommunikálni. Van boltjuk és a titok az hogy akkor veszik fel a telefont mikor az nyitva van,ami ugye rövid nyitvatartású,de a honlapon is kint van hogy a telefont nyitvatartási időbe lehet hivni... nekem mindig felvették mikor a rendelésről érdeklődtem. Lehet persze neked más a tapasztalatod,de nekem meg pozitiv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Építő/felújító topik
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya