-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
tobias88888
őstag
válasz zilazil #10243 üzenetére
youtube videót miért nem nézel róla? Segítek, fejbe kell magad lőni
[ Szerkesztve ]
-
-
kiskuplung
őstag
válasz zilazil #10345 üzenetére
Úgy látszik csak elrontottak valamit, legalábbis remélem. Doom VFR doesn't work on Oculus Rift
Ma kijött egy update SteamVR-ra, ami úgy tűnik Oculus-szal kapcsolatos: [link]
"added placeholder hidden area mesh for Rift users as a work around for Doom VFR and other titles experiencing launch issues"
Remélem tényleg csak valami eltolásról van szó. Ahogy nézem a Vive-osok is panaszkodnak. Úgy tűnik a legnagyobb gondjuk az, hogy a bal kezük egy fix dolgot tart, ami egyrészt rossz az immerzió miatt, másrészt a balkezesek örülnének neki ha legalább meg lehetne ezt cserélni
-
kazmerr
aktív tag
válasz zilazil #10847 üzenetére
Plusz érdemes nem csak elolvasni a cikket de értelmezni egy picit:
- Ahhoz hogy kémkedni tudjon legjobb esetben is le kell cserélni a drivert, de onnantól nem lesz kompatibilis az Rifttel. (Minden más módosítás ami nem driver cserével jár komolyabb beavatkozás oprendszer szinten. Komolyabb hozzáférés is szükséges a géphez.)
- Ahhoz hogy a fentit meg tudják tenni észrevétlenül, szükségük van az Oculus driver aláíráshoz használt kulcsára, de ha ez megvan akkor akár azt is meg tudják csinálni hogy az oculus működik tovább, és mégis lopják a képet, de ez perfromancia romlással jár (2-3 kamera élő feedjét feldolgozni és/vagy továbbítani netre még mindig érezhető lassulást okoz a gépeknél, főleg ha VR-ra használják)
- Ez a két dolog már feltételezi azt hogy ne legyen tömeges megoldás arra, hogy varázsütésre zombiwebcamot csinálnak a szenzorokból, de nem azt mondom hogy egyedileg nem megoldható. De ehhez szerintem elég jó indok kell, mert a befektetett munka irreálisan nagy, és a lebukás veszélye sem kicsi, mert a userek egy jelentősebb része ért a gépekhez. -
Raymond
félisten
-
-
-
Raymond
félisten
válasz zilazil #12414 üzenetére
Inkabb arrol van szo hogy sem a Rift mukodesehez vagy a Home Library alatti jatekokhoz nem kell internet. Ez annyit jelent hogy a Steam alatt levo PC2-nek is mennie kene ha megy inditas elott a Home. Lehet el kell kattintani valami hibauzenetet is amit a Home kidob hogy legalabb a Library-t lasd es igy tudod hogy megy a service es utanna inditani a PC2-t Steam-bol.
Ujra regisztralni nem lehet es nem kell a Home-ba, a Steam-es valtozat is az Oculus SDK-t hasznalja Rift alatt, demmi ertelme nincs ket verziot fenntartani.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
-
s7evcsenko
addikt
válasz zilazil #16913 üzenetére
Telepítsd fel a nem VR verziót is, és arra próbáld telepíteni a magyarítást.
Ha az megy, akkor ezt nevezd át, és a VR verziót nevezd el annak, ami ez volt.
Utána természetesen a VR verzió mappáját vissza kell nevezni."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
abydos
aktív tag
-
Gigi01
őstag
válasz zilazil #21924 üzenetére
Tálcán hangerőre lépve mutatja őket?
Ha nem,akkor a hangerőre jobb klikk,hangbeállítások megnyitása,ott jobb oldalt lesz olyan,hang vezérlőpultja.
Ott biztos át tudod állítani.Valami frissítéssel ez odakerült,régen simán hangerő gombnál bejött ez.Ja,ez win 10,legfrissebb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...