Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.Burn

    őstag

    válasz Mr. Tuty #10001 üzenetére

    Biztos vagyok benne, hogy ez a valto csak a kis dizelekbe kerult.
    A benzinesek tudtommal meg mindig az Aisin valtoval vannak szerelve. Legalabbis itt.

    [ Szerkesztve ]

    "Later Nerd!"

  • rbalint88

    addikt

    válasz Mr. Tuty #10001 üzenetére

    Unokatesomnak v60 d3 geartronic van, igy altalanossagban a v60-rol irnek elsosorban. Ez egy nagy kiterjedesu kompakt auto. Gyakorlatilag egy otajtos focus/astra/ golf helykinalatat tudja lehelletnyivel nagyobb csomagtartoval. De a csomiba 4darab kereket mar nem tudsz berakni peldaul, ulest kell dontogetni hozza. Engem zavar, hogy rossz uton jonnek nyiszogasok az utasterbol, illetve az tipushiba, hogy a rolo nagy uthibakon elobb-utobb felcsapodik. A vajbor csunyan oregszik, ha uj koratol nem volt kezelve, apolva.

    Ha DCT jelzesu valto van benne, akkor az bizony powershift, attol meg tavol tartanam magam... 5-700ezer egy kuplungcsere es nem nagyon van ra szakmuhely, muszaj markaszervizben csinaltatni. Annyiban mas kb a fordos es a volvos valto, hogy “kremesebb” programot irtak a volvokra. Csak akkor mernem bevallalni a powershiftet, hogy ha markaszerviz is ament mond az allapotara es meg jo darabig nem kell hozzanyulni.
    Ezekben a benzinmotorok mar ford ecoboostok, nem a regi jo kis 5hengeres volvo egysegek. A 2.0 viszonylag problemamentes, az 1.6-os a fordokban neha szeret kigyulladni.
    Ha mindenkeppen V60-at akarnek venni, en facelift utani dizelt keresnek, ami mar euro6-os. Annak mar csoves traktorhangja lesz, nem a szep othengeres folyaminaszad oblogetes, cserebe jo ideig hasznalthatod bp belvarosaban is es rendes automata van hozza, azokhoz mar talan csak a 8gangos volt.

Új hozzászólás Aktív témák