Új hozzászólás Aktív témák
-
tixem
addikt
2009 körüli Bravokon mire kell különös figyelemmel lenni vásárlás előtt, mik az ismert kisebb-nagyobb típushibák?
Megtetszett a kis rohadék De a T-Jet sajna felejts a totálisan felesleges hibákat és költségeket okoző kettőstömegű miatt. 1.4 16 szelepeset néztem ki.
Ő lenne az egyik befutó Bravo fronton. Vélemények?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz alázógyík #3910 üzenetére
Jelenelg 1.4 ecotec G astránk van, pontosan ennyi lőerővel, előtte meg Samara volt tíz évig. A lomhasághoz már hozzászoktam Ha hozza azt a "dinamikát" amit a G Astra akkor nem lesz baj. Uszkve 100 kiló plusz van rajta az opelhez képest, de egy kombi G Astra már ugyanennyi és abban is elmegy a 90 pacis ecotec.
Nekem elsősorban a hatos váltó miatt tetszik, nem forogja szét az agyát pályán.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz rbalint88 #3915 üzenetére
Off: 130-ról miért kéne gyorsítani? Autópályán én speciel van hogy 130-cal sem megyek, max 120. De ha mégis kikívánkozik belőlem az ördög akkor is oda van ragasztva a mutató a 130-hoz. Sosem értettem ezt a "viszi a 160-at pályán" hozzáállást. Hova rohanjak. Akinek nem tetszik az előzzön meg
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz rbalint88 #3917 üzenetére
A fentieket azért írtam, mert én még egyszer nem vittem kocsit 130 fölé pályán. Na jó biztos volt már, hogy kamionelőzéskor beleszaladt a mutató a 135-140-be de amúgy egyáltalán nem. Meg aztán ahányszor én pályán járok... Évente ha négyszer akkor sokat mondok. Országút 40%, város 60. Évente pár hosszabb út, annak is a felében ha pályára felmászok. Részben azért mert a mostani is pörög 4 ezeret 130-nál, részben azért mert nem fizetek érte ha nem muszáj.
A pörgésből adódóan meg nem spórolnék benzint kb semmit az egyenletes tempó ellenére sem. Marad az országút, ott viszont 100-110nél fogyasztok a legjobban. A 90-et nem szeressük.Sok város miatt ódzkodok az ilyen biszembaszom totálisan felesleges extra oda nem való, hadd fizessen csak az autós tervezett időközönként költséges, pénzhajhász megoldásoktól, mint a kettőstömegű. Megtanultam már vezetni, nem szokásom leégetni a kuplungot de a sok városi üzem nem hinném, hogy jót tesz neki megfelelő használat mellett sem.
Turbó még hagyján, időm lenne rá hogy melegedjen meg hűljön, olajcserét évente (tavalyi év volt az első amikor 10 ezer km feölé ment az éves futás, amúgy 8-10k) tartunk a kocsin a Samara óta, ezzel sem lenne baj...
De a fene tudja. Ha tényleg ilyen olcsó a kettős akkor még lehet el is csábulok. Csak ugye azt kompletten szokás cserélni kuplunggal, legalábbis ezt olvastam, javítsatok ki ha hülyeséget beszélek.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
120 és 150 lovas 1.4 T-jet különbözik valamiben lényegesebben?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- EAFC 24
- Milyen házat vegyek?
- Windows 8 / 8.1
- Formula-1
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...