Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz Badboys #7907 üzenetére
Régebbi dízel esetén lehet, azt nem tudom, de őszerintük akár 2000 bar feletti nyomásra is töltheti a nyomócsövet a CR dízel nagynyomású szivattyúja...
hobizoli: korábban felhívtam őket, mondtam hogy 156, JTS, stb, aaaasszem a közvetlen befecsit is mondtam; annyit kérdezett hogy benzines-e (talán a jtd-re asszociált), azt mondta hogy persze, nem gond; mindemellett amikor időpontot egyeztetnék akkor külön rákérdezek a nagynyomású mivoltára is.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
HeavyToys
senior tag
válasz Badboys #7907 üzenetére
Dízel befecskendezők (CR) 1200-1800 bar sőt afölött is dolgoznak. Egyébként jó ez a dízel utálat, de egy modern turbóssal legalább annyi baj van mint egy dízellel .
Én jelenleg benzinest is hajtok és dízelt is, de ha takarékosan és dinamikusan akarok autózni a benzin nem alternatíva, főleg nem ha sokat autózol. (Kivétel a modern turbós benzinesek, de azok sem annyira hatékonyak és hibaforrás ugyan annyi mint a rettegett dízelek esetén)
Injektor felújítás pedig jó húzós, mint láthatod benzines esetében is. Dízelnél ennyiből szintén újat, vagy full felújítottat veszel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen