Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
ja a masik:
a 105loeros 1.6 Eco okositasra vonatkozik, mert tobb helyen is olvastam az utobbi idoben, hogyha beulnek 2-nel tobben es megy a kllima is, akkor elegge kehes lesz:szoval a 120loeros Veloce valtozat valtoja 9%-l rovidebb a diffi miatt, mert annak 4.07 a diffije 3.71 helyett
ez onmagaban 9%-l noveli a kerekre juto nyomatekot ugy is, hogy a motorral nem tortent semmitovabba az Eco valtozatban az OEM veztengely szelepemelese csak 7.4mm, a nyitasa 232deg
ebbe en beldobnam a 2.0 TS gyarijat, ami 9.5mm 247deg-s a Catcams oldala szerint
max a vezerlesmodositas nem megy hozza
....de tuti feljebb huzna a munkapontot minimum 5-600rpm-l
ezzel a ket mod-l egyutt azert jelentosen novelheto lenne a dinamikaja ezeknek
a valtot ehhez 20-25k-ert meg lehet vennia sebesseg jelado amugyis a bal elso ABS trigger, azaz amig gyari meretu kerek van rajta, vagy annak valtomerete, akkor a kmora pontos lesz
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
....mondjuk ezt a Veloce valtos dolgot a 2.0-ba is be lehetne jatszani igazabol, de ott mar 3.87 a diffi, azaz "csak" 5.2%-t javitana a rovidebb valto, meg nyilvan ennyivel romlana a vegsebessege , azaz a gyari 208km/h helyett megy 197-198-t ugyanakkora rpm-nel
wowtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a heten mentem egy mesekört a 6-s valtossa alakult benzines 147-l
szerintem qrva jo lett azzal
nincs rajta muszaki, szoval csak a telephelyen meg az korul kerultem egyetpont azon beszelgettunk a szerelovel, hogy igy kellett volna kiadni a TI felszereltseget alapbol, hogy ne csak belsoter csicsa legyen az elteres, es/vagy lejjebb is opcionalis extrakent kerhetove tenni
de meg szerintem az 1.6-l is jobbabb lenne, mert sokkal agilisebb lett 1-2-3-4-ben, meg orszagutra/autopalyara van egy plusz fokozata, amivel a par szazzal kisebb rpm miatt a fogyi is csokken, ami annak is jot tenne
nem ertem miert nem volt erre lehetoseg, mikozben az ennel olcsobb mk2B Punto / Stilo 1.4-nel is volt 5-s es 6-s valtos kivitel, meg az mk2A 1.2-s Punto-nal is volt 5-s es 6-s valtos
sot, meg a 176-snal is:...es nem is volt egy tul draga extraopcio
rohej, mert a dizelbe meg siman beleraktak
ott a 150/170 lovasban ugyanez a C630-s valto van, csak mas attetelsorralmost itt is egy jo par dolog a dizele lett: a harang, a valtokulissza a bowdenekkel, a kuplung mukodteto hidraulikacso (a huzokuplung miatt)... lehet meg az olajtekno is jo lenne arrol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vmit szoktak buzeralni a vizpumpa meghajto szijkerekevel is hogy az tobbet forogjon es gyorsabban elvigye a hőt az igy nagyobb terfogataramu hutoviz
legabbais akik tunneroljak is 300+ loerosre...es gondolom nem veletlenul csinaljak ezttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz fpatrik17 #13029 üzenetére
a 1.6 es 2.0 JTD is szenved az olajszivattyu O gyuru tomites hibajatol, ami tizeneves korara osszezsugordik es elkezd szivarogni
nem oda megy az osszes olaj ahova kene neki
nem lathatoan folyik vhol kint, hanem a szuivattyubol az olaj egy resze nem megy be a fo olajnyomoagba, hanem a tomitesnel korben visszaomlik az olajkarterba, ez miatt nyomas es a volumen is csokkenez olajkarter le -legalabb ki lehet takizni is....-, es O gyuru csere
fel ora alatt megvan
olajcserenel be kell iktatni, preventiven....az 1.75TBI motornal is ugyanez van, a 159-ben (is)
ezt kell kicserelni egy ujra
vagy van egy ilyen tunnnnerebb db, ami oldalt tomit es ket Viton gyuru van benne:
ezittaz[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #13033 üzenetére
olyasmi
kollegamnak az 1,75TBi 159-n azt csinalta
kivette ezt a tomitest, es az ~2mm alacsonyabb volt a regi az uj melle rakva, annyit osszesugorodott a meleg olajtol az evek alatt
azert itt tudni kell, hogy 100-110fokos normal uzem kozben az olaj...
o ismerte ezt a hibat, de hallogatta rpeventiven megcsinalni, aztan gyorsan kicserelte, amikor eloszor kijelezte nekitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13063 üzenetére
gorogok elegge benne vannak a tuningokban
PuntoGT-nel is a legmeredekebbeket ok csinaltak182-s Bravo-bol 1.6 16v motor -> 1.9 16v stroker, vmi baszom csiga ra, 510 lo
meg a Suzuki Hayabusha dugattyus, 21mm csapszegu Stilo hajtokaros 1.4->1.6 strokerek is onnan jottek
(ez a motor a regi 128 SOHC-n alapszik)
NGT nevu Athéni arc csinalt egy csomot ezek kozul azokra, neha beszelgettunk vele
faterjanak turboszervize volt, o meg autoszerelo+tunner, szoval hazon belul megoldattak sok mindent
ECU-t is megirtasot, vagy kikuldted neki, vagy ugy kaptad a chip-t, hogy leirtad mid van turbo injektor stb, o meg kuldte ra a megoldast
es 100% mukodott
nem mint a magyar ECU tunnnnnnereknel, hogy alig indult be, meg berangatott menet kozben, meg olyan CO szaga volt alapjaraton, hogy Gréta vasvillaval kergetne korbe az EU-ban[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13067 üzenetére
cegnel nalunk is volt egy dugoleolvados buli, aztan ujjepites egy olasz ceghez kikuldott ECU-val kezdodott... azzal pöccröff-re indult a gep
annao PGT-nel a bevalt mapper a Nápoly melletti Silvio Ruggerio volt, o irta a SEB chipeket
SEB = Stupid English Bastardsdrag-n kivettuk a magyar mapper chip-jet az ECU-bol, SEB be helyette, ugyanaz az auto ugyanazzal soforrel 1sec-l jobb idot ment amikor egy ora mulva sorrakerult, es nem durrgott, nem rangatott, egy kulcsforditasra indult...
benzinesnel sokkal pontosabban be kell allitani a uzemanyag-levego keverekaranyt, a dizel sokkal bolondbiztosabb[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13073 üzenetére
pont azert mert a benzines csak egy szuk savban jo terheles alatt
a dizelnel ha 16-19:1 a AFR akkor "jo" es nem fustol, de sokkal megengedobb a hibara
es nincs kopogasi hatar sema benzinesnel 12-12.5:1 kozott kell lennie, kulonben szopni fogsz
ha 1.5bar-nal magasabb a toltonyomas, akkor lehet 12:1 alatti is
13:1felett kb boritekolhato a dugattyu tores ilyen nyomasnalazt kell tudni, hogy a szegenyebb a keverek, akkor gyorsabban eg el az uzemanyag az oxigendusabb keverek miatt, es melegebb a kipuffgaz es nagyobb a nyomasa is
tehat "erosebb" az auto vmivel (ezert "szeretik")
de ezzel no a kopogasi hajlama is, meg a dugattyu hoterhelse is... ami nyaron kritikus tenylezo tud lenni
...ezert kell nagy intercooler, mert a hidegebb levegonek jobb a kompressziotureseszoval a dusabb keverekes beallitas vedi a motort de ha tul dus akkor meg felbenzinezi az olajat, meg elkezd dizelesen fustolni
szoval a benzinest jol beallitani sokkal tobb tudas kell es sokkal tobb precizitas
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13075 üzenetére
minden tipusnal vannak bejaratott setup-k, amiket mar elotted masok sok-sok ev alatt kidekaztak mi kell hozza
egy olyat kell leklonozni
mi is eloszor ezt csinaltukPGT-nel a u.n SEB4 setup az a gyari 130lobol lett 215-220lo es siman chip volt csak hozza, nem live-map
meg volt melyik turbo kell, az angol Turbotechnics direkt csinalt bolt-on turbokat erre, nagyobb kapacitasu Walbro AC Ebay-s link-l 20k mindennel, 240cc/min helyett 270-s injik (pl Pug306 2.0 16v GTI-6 gyarija), 1:1 helyett Sytec FPV384 1.7:1 aranyu "szorzos" benzinnyomas-szabalyzo, a gyari side helyett a 2006 utani Renault Master dci 3.5t tgk front intercoolere, kati off (vagy a bolt-on Scoprion kipuff rendszer a downpipe-tol hatra)...bontott vagy mas altal kikukazott kuplungtarcsara egy uj 215mm-s kevlar koporeteg (8k volt), 350-360Nm-t elbirt siman, a kuplung szerkezet szoritoero erosites nelkul is
ezt szumma 250k-bol ossze tudtad rakni nagyreszt az angol PSC forumrol osszehalaszva
volt amikor volt nalam az autoban 3 turbo ilyenekhez a csomitartoban, mert en szereztem be oket onnan, nekem volt paypal-m (is)es ha a sajat cuccaidat eladtad, mert nem azert cserelted a turbot, mert eppen egyebkent is lekotlott, hanem patent volt, injektor is jo, side intercooler is vkinek szokott kelleni aki megreccsentette...150k-bol is ki lehetett hozni
egeszhez le sem kellett venni a hengerfejet se, delelott szetboritottak valto le turbo le, delutan ossze kenyelmesen
angolok meg csinaltak ilyen kerti grillezos sörözgetős fotosorozatot kozben
2-3-n nekiallva siman megcsinaltak, kozben kaja+sörlegál drag-n a Civic VTI-seknek ezzel szivtuk a veret, hogy 160-bol 185-190 loerot csinaltok 4-500k-ert (ami 10-12 eve sokkal tobet ert vasarloeroben, mint manapsag), mi meg 130-bol 220-t 150k-ert...ami egy joval kifizethetobb osszeg
persze nem tetszett nekik, de kaptak az ivet, mert azt azert kellett adni, hadd szokjak
aztan tul jok lettek az autok, es jottek a szabalymodositasok...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13083 üzenetére
feltoltos autonal az intercooler eleg sokat tud javitani nyaron, mert a hidegebb levegoben azonos toltonyomasnal tobb oxigen van jelen molárisan
pV=nRT <- egyetemes gaztorveny
dizelnel mennyisegszabalyzas van, ott nem annyira szamit telen fogyiban
annak idejen megnezuk a PGT-t a irhato ECU-val a gyari SMIC-vel, es novemberben 10-12 fokban 80 fokos levego volt, menni kellett vele kruzolva 4-5km-t amire 60 ala lehult
a FMIC-vel meg a kornyezeti hofok +6-8fok volt nyaron is...de az meretben is 4-5x akkora volt, meg azt direktben eri az auto elejen a menetszel
de benzinesnel azert nem szoktak túlhűteni a levegot a kopogasi hajlam miatti sokkal szuksegesebbnel, mert akkor telen leeszi a gatyadat, ugyanis a maradek oxigenre korrigal a lambda szondaval
ha nagyon-nagyon hideg a levego, akkor ahhoz aranyosan kell adnia a benzint is a gaztorveny miatt
regebben ezert volt a karburator szivocsovenek teli es nyari allasa, amikor a telen a huto felol vagy a leomlorol szivta a "felmelegitett" levegot, hogy azzal jobb legyen a fogyasztastöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #13107 üzenetére
Kakucs tok kicsi, 1km-s palya
voltam rajta a PGT-vel anno
Sleep-R: 1.9 8v turbo, GT2871, 875cc/min injik, Walbro AC, FMIC, VEMS
Bilstein gatlok + piros Eibach rugok, 160 Tipo 2.0 16v 15" 'Seidicivalvoe' felnik
akkor mi a Laptiming-s irannyal szemben mentunk
ez kep a celegyenesben keszult, oda is meg hatso egyenesbe is beraktak egy-egy lassitot
a szervezok kertek igy, mert elotte egy hettel vmi honda talalkozo volt ugyanitt es beszallt oda egy auto, ahol a Laptimng forgataskor a stáb all...túútóóótatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #13101 üzenetére
11.8sec-t ment ma Kunmadarason 1/4-n
hogy ertsuk az mennyi pl egy Tesla Model 3 Performance megy ennyit....
...es az AWD-vel tuti az jobban indultöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #13157 üzenetére
nyilvan hozza kell meretezni a huteseket is az olajhutot(!), intercoolert, es vizhutot is
benzinbol a gyari injektor kb 20%-l tud tobbet, az AC pumpa 40%-l (uj koraban)
nem akkor amikor mar 12 csilliard ciklust elmukodtek, meg az AC-n mar atfolyt a Velencei to mennyisegu folyadek, es kopott, nagy a résvesztesége, es literben mar reg nem szallitja a gyari kozeli mennyiseget se...meg amikor az inline szuro legutobb 6-8 eve volt cserelve
a gyari intercooler amugy ezekben nem tul nagy meretu, az elso tuning kb egybol annak a csereje egy nagyobbra
....mert mindig a oxigen mol-áris mennyisege szamit, hiszen az egeti el az uzemanyagot
azonos nyomason a hidegebb toltolevegovel failsafe-bb is a rendszer, mert kisebb a kopogasi hajlama, nagyobb elogyujtasi szogeket is elbir, amivel mar no pillanatnyi nyomatek es azzal a pillanatnyi teljesitmeny is, pedig a toltonyomas nem lett nagyobb
meg ugy az azonos terfogatban tobb oxigen van jelen, es a toltonyomas emelese nelkul is tobb uzemanyagot lehet elegetni, amivel szinten no a teljesitmeny a gyujtas okositasa nelkul is
a ketto hatasa egyutt meg seggre siman erezheto diffi mar, pedig meg nem is fujtad meg jobban a motort a gyari erteknel
de a hideg levegonek az a hatranya, hogy mivel az ECU a (maradek) oxigenre korrigalja kevereket a lambda szonbdaval visszacsatolva (angolok pont ezert oxigen sensor-nak is hivjak), telen amikor eleve sokkal hidegebb van, lezabalja a gatyadat...a benzinmotor igy mukodik, mert az minosegszabalyzott
a dizel az mennyisegszabalyzott, ott a 20mg uzemanyag/ciklus az ugyanannyi nyomatekot hoz
ezert nem raknak bele a gyarak tul intercoolert, csak pont akkorat, ami a gyari teljesitmenyhez meg muszaj, hogy legyen bennetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Abarth Fiat Punto
OK, nyilvan ebben ehhez mar kovibelso van...ami egyebkent annyira nem is draga am[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #13161 üzenetére
nem hát
a csapagyzasnak nem szokott gondot okozni, ha nem ég meg es nem higul vizzé az olaj, mert van vizkozitasa, es a kenokepessege meg a nyomasa megmarad
pont azert kell a nagyobb olajhuto is, hogy beszabalyozza az idealis homerseklet savba a nagyobb terheles mellett is, ahol az "mukodik"
a nagyobb huto nagyobb holeado kepesseget is jelent, foleg ha jol eri a menetszel is
mi ~3x akkora olajhutot hasznaltunk, mint a gyari, meg kb 5-6x akkora intercoolert, ami raadasul nem side mounted volt az elso lokharito oldalaban az elso kerek elotti zugban, ahol alig eri vmi menetszel, hanem front u.n "FMIC" az elso-also legbeomlobe biggyesztve, ahogy kell
ugy mar nem 80-90fokos volt a toltolevego novemberi 10-12fokban, mint a kis gyarival, hanem a nyari 35 fokban sem ment 50fok fole 2bar-n fujva se140-160fokos olaj az nem az, amire szukseg van, 90-105fok kozott az idealis....
ha 1x megmelegszik 125-130 fole is, akkor azt az olajat le is lehet dobni egybol, ha jol akarsz aludniha az elogyujtas nincs tul aggresszivre veve, akkor a gyari dugo is eleg sokaig elbirja a kikepzest, a Fiat-k gyari hajtokarja is eleg jonak szamit, egy szupertunner jakuza motor pl elobb kidol
de ahogy no az rpm egyre nagyobb elogyujtas kell, ahogy no a toltonyomas meg egyre kisebb
ezek valos idoben egymas ellen dolgozva ugy kell kijojjon az eredo elogyujtasi ertek, hogy a terjeszkedes az FHP utanra essen, es ne elé
ha szegeny a keverek gyorsul az égés adott rpm-nel, ha dus, akkor lassul, ez szinten beleszol ebbe de a szegeny keverek egyben a kopogasi hajlomot is noveli...a dus meg csokkenti
ha FHP elé esik a terjeszkedes, a dugattyu meg jobban osszenyomja a mar terjeszkedni kivano gazt, es akkora lesz a hengernyomas, hogy megemeli a hengerfejet, egy pillanatra megszunik a csavarok leszorito ereje
tipikus jele ennek az, amikor a hengerfejtomitest vmerre oldalra benyomja a vizterbe, es ovalis lesznyilvan ez a mapper dolga, aki megirja az ECU-t
mi sem egybol tanultuk ezt meg a PuntoGT-nel, allitgattuk a VEMS standalone ECU-t benne a notirol menet kozben, aztan jaaa beszart, mert rossz iranyba mentunk...
volt amikor egy nap 2x volt hengerfejes, meg egy heten 4x, meg par blokkot is elrepesztettunk, mert sok lett az elogyujtas es "bekopogott"
de minden autora vannak bejaratott setup-k, egy olyat kell lemasolni
amugy rohejes, hogy kb 10 eve voltunk egy gorgospados meresen, ott ahol a Göbi-ék meg a TC-s korában is merettek az autokat az Erőmérőben a 16ker-ben
volt ott 19 masik auto, azok mind dizelek voltak, 1.9TDI-k meg par 2.5 V6 TDI is
20 autora volt kedvezmenyes a meres, de az egyik jargany 3 nappal elotte lekotlott, az helyett ugrottunk be, hogy a 20 auto meglegyenvartunk ott a sorunkra, kozben nezegettek ott a Punto-t, hogy aaa ez csak 1.4...mennyit tud ez igy tunnerolva, 120lo?
baaastya, ez 131 alapbol
erre a masik: aaa ezek 150 lonal mind szetesnek, kikonyokol a blokkbol a hajtokar
uhm...de
na jott a meres, 1.6bar-n volt akkor ott 249lo meg 336Nm
a 20 autobol a 3. legkarajabb volt, pedig "csak 1.4"meg sem mertek nyikkkanni sem erre
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #13167 üzenetére
az a 150 paripasokon szokott lenni
de amugy vannak annal valtocsapagynal joval nyugosebb temak is mas gyartoknal, szoval attol en nem esnek ketsegbe
amikor eltorik a konszern TSI-ben a dugattyu, es nem egy tul egyedi hiba, tele vannak ilyenekkel a forumjaik, akkor azt a hengefej le, dugok ki, ujak be, hengerfej fel mutatvanyt nehez meguszni 500k alatt, ha nem csak osszeganyoltatod "eladasra"....bar utana pont nem eri meg eladni
ha meg rendesen megcsinaltatod az egesz motort takkra, injektor ultrahangos tisztitas, hengerfej felujit: szelepek becsiszoltat, uj szelepvezetok es szimmeringek is jatszanak, akkor 7 szamjegybe is beleszalad a buli
meg a Hyundai/Kia 1.6T-k is erosen szeretik torni meg elfujni a dugtattyut, aztan ott joejszakat van a motornak
ezekhez kepest egy 300k ilyen koruli valtocsapagy upgrade "semmiseg", ebbol 140k a cucc, a tobbi a munkadij
egy kettostomegu lendkerek+kuplungcsere is benne van ennyiben manapsag
pl most vettem egy Q2-s valtot a dizel 147-mbe ennyiert tegnaptöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #13200 üzenetére
jaaa, ennyire nem neztem vissza
öööö....1756-l 250lo nem lesz
arra a 2060 kell inkabb
de vidd el hozzajuk es megcsinalnak mindent
jobb ez egy kezbol, mint amikor ez azt csinalta, ezt az, aztan ha vmi szar van, akkor mindenki a masikra mutogat, hogy ki b4szta el
nekik mindenre megvannak mar a bejaratott embereiktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13203 üzenetére
azert a gyari turboval a 200lo elegge karcos...inkabb rahekkelnem a 2.4 csigajat
mondjuk legalabb intercooler jo nagy van a 159-ben mar gyarilag istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
A kékvillám is a képen.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz erx470 #13221 üzenetére
mondjuk nezd meg vilagit-e... tuti nincs kulon biztije amugy egyetlen izzonak
a generator tolt rendesen?ilyesmi random hibakat szokott okozni, ha feszultsegingadozas van, mert vagy az akksi haldoklik, vagy a generator feszszabalyzojaban elkopott a szenkefe (ha olyan)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #13260 üzenetére
Punto Evo 1.4 77hp
1st Gear:3,91:1
2nd Gear:2,16:1
3rd Gear:1,48:1
4th Gear:1,12:1
5th Gear:0,92:1
Reverse Gear:3,82:1
Final Drive:4,07:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.900 tpm
Stilo 1.4 16v 6s
1st Gear:3,91:1
2nd Gear:2,16:1
3rd Gear:1,48:1
4th Gear:1,12:1
5th Gear:0,90:1
6th Gear:0,77:1
Reverse Gear:3,82:1
Final Drive:4,07:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.150 tpmtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz zefran #13306 üzenetére
kollegam 8-9 eves 1.4TSI-je masfel liter olajat evett 2-2.5k km-n
de a kipuffon ott sem latszott fustoles, mar a turbot is kicsereltek rajta, de nem csokkent attol se... annal tipushiba a gyuruk kopasa
volt egy Ignisunk, ~4000rpm koruli tartos autopalyazasoknal az is ette az olajat, es volt benne akkor 120-130k km
igy ket olajcsere kozott annal is kellett +1 liter, azon sem latszott amugy nyoma sehol porszaraz volt a motor
ha csak siman varosban volt hasznalva akkor semmi
10k km alatt 1 liter az 1000km-kent 1 deci, azzal semmi gond nincs
a gepkonyvben benne szokott lenni mennyi a gyari megengedett ertek mivel ez vezetesi stilus fuggo is
kihuzatod ilyen 5500-6000rpm-g, akkor akarmit nezel minden eszi
aki mast mond, azt siman hazudik
nem akkor hogy probakeppen 1-2x elszurod neki, es akkor az most nagyon megvolt, hanem ha szinte mindig ott valtod csak el a kovetkezo fokozatbatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #13309 üzenetére
altalaban az mondjuk PCV szelep hibaja, ami ekkora fustolest okoz
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- Autós topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen