Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Valaki keresett Bravohoz középkonzolt.
[link]"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Tipoban szerintem mar nem volt M32, mar a Bravoban lecsereltek azt a szart.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nagyon kell! :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #8566 üzenetére
Háát passz, vannak rendesek, de többnyire az a nagy alfás közösség, ami miatt a fejekben van az, hogy micsoda társaság, már rég nincs sajnos.
Ennek egyik oka, hogy csak Alfája van, de nem alfás.
Szerintem a Lancia közösségi oldal messze jobb, mint bármelyik Alfás csoport, és ott is sok az Alfa Romeo tulaj. Az oka, hogy nem hagyták a felhígulást, pl. katalizátoros Type C-k és társai mind az ajtón kívül vannak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Hmm.
Mennyi a keret, es kesobbiekben mennyit tudsz raszanni?1.6 Eco (105 lovas) nincs vezerlesmodosito, az onmagaban megsporol neked 50-60 e Ft kozotti penzt. Igy a vezerlescsere is olcsobb, es gyorsabb lesz. Munkadijjal igy megall kb 90-bol + olaj es szurok. Ertelemszeruen a modositoval rendelkezo motorok (120 lovas 1.6, 2.0 ) eseteben 150-170 koruli osszeg.
Futomu koltseges meg, elektronika nem zuros. En inkabb nyitnam a penztarcam a vasarlaskor, es vennek egy teljesen rozsdamentes, szep belseju peldanyt, aminek a leheto legjobb a futomuve (allapotra), igy legalabb egy koltseges tetelt elnapolhatsz. Alkatreszellatas nem rossz, extrak is potolhatoak, ha valami hianyozna, ezert en nem is ragaszkodnek bizonyos felszereltseghez.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #8701 üzenetére
100%
Olyan, mint a Delta alatt is van, golyalab, a tetejen csapagyazva, mint elol (vagy gumi, vagy golyos, gorgos).
Multilink eseteben ezek kulon egysegek, lengokarok a csonkalvanyt nem csak alul tamasztjak, hanem tobb ponton, igy vezetve pontosabban a kereket (mint a dw elol).
Hatul a lengokarok alul, gyakorlatilag egy pontban talalkoznak, ugy, mint egy MacPhersonon az elso haromszog lengokar.166 multilink abbol az idobol, meg a Lybra is valami hasonlo szerzet, de ott a hosszlengokarok Y alakuak, es van egy fuggoleges tamasztoja, ami menten elfordul hossziranyban a lengokar.
Szoval igazi multilinknek a 166 nevezheto csak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ez eleg kiabrandito, legalabbis nekem. A feher folia eleg gaz, a felnire szavak sincsenek. Felszereltseg sem acelos annyira (nincs ketzonas klima pl, multikormany automata tukor, esoszenzor stb, igaz, az utobbiak potolhatoak).
Plusz amit hobizoli is irt, fekete. Tisztan tartani nem egyszeru, es a forma sem jon ki ugy, mint egy grafitszurken, bordon."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Giuliettaban es MiTo-ban nincs 1.9, Deltaban nincs 1.9 8v. 4 auto, 3 kulonbozo platform. Ebbol a Giulietta a legfrissebb, Delta a legnagyobb aztan Bravo es vegul a Mito. A Giulietta uj padlolemezen van, nem egyezik a Stilo/Bravo/Delta platformjaval.
Eloszor ia azt kellene tudnod, hogy mit szeretnel, mekkora autot, milyen extrakat es muszaki tartalmat.Kokszosodni a kozvetlen befecskendezeses tud leginkabb, a felsorolt olaszokban csak az 1.8 TBi es a dizelek ilyenek, a tobbi nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Delta es a Bravo muszakilag azonos, futomu egyszeru, Giulietta hatul multilink, az koltsegesebb, ha hozza kell nyulni.
Szerintem a 147 utan a Giulietta belseje minosegben inkabb visszalepett, nem elore, de ez sajnos kortunet.Szerintem elegendo lehet neked egy 1.4 T-jet Bravo. El lehet benne ferni, csomagtarto 400 liter, 4 fonek kenyelmes, Delta nem sportos, megjelenese sem, es jelentosen nagyobb egy Bravonal, ha nem ulsz hatul, akkor felesleges +.
Giulietta kb Bravo meret, sportosabb viselkedes, szerintem kevesbe eltalalt forma mint a Bravo, foleg a 2013-as faceliftig a csucsorito maszk miatt meh. Utana jobb a helyzet, es a felszereltseg is valtozott.
Klima mindegyikben lesz, opcionalisan ket zona.1.4 T motorikusan remek, M32-es valtot keruld el, vagy tegyel ra felre 200 korul (en ezt a pluszt inkabb 2011 utani modell megvasarlasara forditanam, mintsem a valtora). Multiair erosebb, es gazdasagosabb, de kenyesebb is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Nem tudja az Euro3-at a 145/46, a 147 viszont mind, nem veletlenul volt akkor a modellvaltas, amikor.
Egyik Alfas csoportban hirdettek egy QV-t 600e Ft korul, arra erdemes lehet ranezni.
En viszont HGT-t vennek inkabb, kevesbe rohados (elso tornyok alja a 145-on meg szokott indulni), konnyebb is, mint a ket Alfa, a motor az gyakorlatilag ugyanaz.
Hatso fotumuve butabb, nem fuggetlen mint az Alfake. Viszont van hozza alkatresz boven, az elemek, alkatreszek tetemes resze megegyezik a normal Puntokeval.90-es eveket kiprobaltad a Bravaval, a 145/146 pedig egy mas dizajnu Bravo/a, mind Tipo platform, szoval atulsz egy ugyanolyan autoba. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A 147 is Tipo platform, ahogy a 156, GT es a Lybra is, csak utobbiaknak novelt a tengelytavjuk, meg par dolog modositva lett, merevebbek lettek kicsit stb.
Egyebkent ha ranezel a 145-re es a Bravora, aztan a 146-ra es a Bravara, akkor azert csak feltunik a hasonlosag.
A 145 egy idoben jott ki a Fiatokkal, es a gyartasuk is kozel egyszerre lett leallitva. Ami regi kor hagyateka a 145/6-ban, az a boxer motor, de az csak az elso FL-ig volt bennuk.(Elado a 145-unk, es az az erdekes helyzet, hogy az alku nem lefele, hanem felfele tortenik. :D )
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #8831 üzenetére
Ôs Tipo es Tempra SW 5. ajtajai is muanyagbol keszultek 88-ban.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
En inkabb a Bravo, Brava, Marea vonalat tartom a minosegben (par gyenge ponttol eltekintve) es elgondolasban a legjobbnak, es valahol a Stiloval lehet a vege.
Belter minosegeben (ha csak beulsz, tekergetsz, tapogatsz), akkor egy Marea kifejezetten jo.
Olyan zsirosan, masszivan jarnak pl a szellozok rostelyai, jok az anyagok, sok az extra, puhan burkolt a potkerek oble stb stb. Egy Bravo 2 sok tekintetben messze kerult ettol, a belso sokkal olcsobb hatast kelt .(Toyota Avensis-t szerencsere megugorja anyagminosegben, mert az szanalmasan gagyi).De ez a velemenyem valoszinuleg az autoiparra kompletten ervenyesek.
Itt all a felhajton egy 2012-es C-Max, gyakorlarilag full op., de az kinos, hogy elol puha a karpit, hatul feoccsontott szar, meg a textura is mas, elol van kilincsvilagitas, hatul semmi.A Tipo ilyen teren jo, nem varsz sokat, es pozitivan csalodsz. A Faceliftes Treckingre leszek kivancsi, eleg dogosnek igerkezik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #8871 üzenetére
De van, USA-ban pl az osszes turbos 500 Multiair. Raadasul a TwinAir is Multiair.
[link][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen