Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz adamvarga013 #10573 üzenetére
16v dizel jobban viszi a bodet, nem csak loeroben, hanem nyomatekban is kajakabb, meg 6-s a valtoja is, palyan (is) sokkal jobb azzal menni
Bp-n nekem 7.5-8-t eszik az vegig klimazvatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent nagyon bassza az agyam, hogy kene csinalni egy benzinturbos 147-t
az ugysincs
mar megneztem, kovicucc van hozza
multkor pont lattam is egy FL 147 2.0TS-t "motorhibas"-kent arultak, 350k-ert
aszondja eszi az olajat
hat kovicuccnal ugyis elso tulmeretre furodna a blokk, es uj gyuruk is bejatszodnak alapbol, mert benne van a kit-ben az is.... meg nullarol ujjaepitodik a motor egyebkent is, szoval a motor allapota nem is fontos, sot jobb is donornak, mert igy olcsobb megvenni
aztan meg kene par cucc:
-H-beam 4340 CrMo conrodz
-2.5 V6 24v 6-s valto
-Q2 torsen
-GTA/Crosswagon 330mm-s Brembo fek elore, meg a 156 SW 276mm-se hatra
-GTX2860 vastüdő
-FMIC
-fem szivosor mar LPG injektorosra alakitva....
-390-440cc/min-s High-Z injik
-AEM E85 AC
-AEM WBO2 kit
-Pipercam/CatCams veztengely + rugok
-EcuMaster DET3 Piggyback
...
b.szos egy gep lenne, igazi GTA nevelo
frutti 1.2-1.3bar-n lenne egy szerenytelen ~350 lojje izirajderbentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10585 üzenetére
es nincs aki atadja helyette?
cegnel volt ilyen, hogy ejszakas kollega megkert, hogy vigyek fel egy munkaltatoi igazolast a HR-re, mert kene hitelugyintezeshez neki
keddi nap volt, delelott felviszem, ajto nyitva az irodajukban, de az osszes HR-s az egyik monitohoz gyult ossze, mert az egyik kollegajuknak megszuletett a babaja, es bekuldott kepeket nekik rola
megallok ott az ajtoban, odaneznek, de vissza monitorra es beszelgetnek tovabb
khm-khm....kopp-kopp az ajton....vki?
-mit szeretnel?
-egy munkaltatoit szeretnek leadni, egy ejszakas kollega kert meg ra
-melyik reszleg?
-(....)
-ja, az Erika ezen a heten szabin van, akihez tartoztok
-aha...es akkor nincs aki megcsinalja?
pofavagas utan
-jo akkor majd hagyd itt es delutanra megcsinaljuk
de vagy 6-n voltak az irodaban a monitor korul
mondjuk jo hogy nem o ment el szulni, meg 2 ev GYES-re...
esz megall....több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Pfiucska #10616 üzenetére
az, hogy a SS robotnak kulon hidrualika olaja van es nem sokan cserelgettek
mondjuk sokan a fekfolyadekra is azt gondoljak, hogy orokelet+2nap....meg a kuplung fogaspontjat 10k km-kent kalibralni kene olajcserenkent, ezt egy notit radugva es OBD2-n elinditva a folyamatot elvegzi sajat maga kb 3perc alatt, de es azt se sokan vegezgettek el
meg akarhogy nezed ~15eves, vagy tobb is, igy siman lehet hogy a SS robotban a hidrulika tomitesek eleve oda vannak es az is ker egy felujitast, hogy pontosan mukodjon
egy masik bontott is kb annyi idos
na erre is be szoktak konnyezni olyan arakat, hogy ihajegyebkent letezik hozza kormanyfulecske is, amivel onnan is lehet valtani, a CANbus-n kommunikal
ugyanez a SS cucc van egyebkent a Stilo Abarth-kban is a 2.4 20v 170lovas motoron, de meg a 147/156GTA-bol is volt 6 sebesseges SS valtos
mondjuk nem annyira para a felujitasa, mint egy hagyomanyos automatanak vagy egy DSG valtonak, amik konnyen beneznek a 4-500k-ba is, mert ez egy sima manualis valto alapvetoen, amin van egy ECU vezerelt hidraulikus "robot"[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
na megvolt a 2. Euro-Ring 4h racse... a piros PGT csak a 4. lett, mert 2x is roggyant egy-egy gumibalan a jobb eleje, ugyhogy a torott darabokat le kellett muteni rola egy extra kiallasban, meg valszeg a futomu is kapott egyet az elettol, mert a jobb oldali ajto is nyekeregve nyilik, meg jobb feltengely is kattogosra vette a figurat a verseny vegere
az osszetettben meg igy a is 2. helyen vannak a Speedzone csapata mogott, ahol Vályi Pista, Szabó Krisz 23, egy Nagy Norbert voltak a pilotak most, es akik siman nyertek a futamot
a harmadik racse az november elejen lesz vmikor
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10672 üzenetére
en csak szurkolokent voltam kint, de nagyon tomeg nem is volt
egyreszt qrva meleg volt, meg a Speedzone csinalt elo kozvetitest*, amivel igazabol a kilatogatas ellen van, mert inkabb megnezik sokan otthon a gep elott a klimas szobaban
* a Bence mondja is az élő video elejen, hogy terero elegge szopo a helyszinen, szakadozott is a jelatvitel, siman megy a video-n az idoszamlalo es all a kep, meg szetesik stb
minimum stabil 5Mbps kene hozza (HD 1080p stream.... azaz inkabb 7-8Mbps), es volt 3-3.5Mbps korul, azt is csak az egyik mobilszolgalatato tudta prezentalni, a masik ketto 0.5Mbps-t meg az alatttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ricardo128 #10737 üzenetére
csodalkoznek ha ez nem lenne benne a hf tomites csomagolasaban is...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
[link] Alfa 75 Busso 3.9 V6 24v
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10784 üzenetére
nekem kikuldtek az igazolast a Euro3-> Euro4-ra
csak felhivtam oket, elmondta a muki, hogy mi kell hozza, email-ben bekuldtem es par het mulva jott egy ajanlott levelben a hivatalos gyarto igazolas
az volt par het, mert pont beleesett a karacsony-szilveszter is
mondjuk egy 2017 vegi 2018 eleji sztoritöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dellfanboy #10872 üzenetére
[link] ez mar a nagy csapagyas, modositott fedeles kit
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #10944 üzenetére
egyebkent vannak hőálló szerelozsirok, azzal kellene megkenni a menetnel a izzitogyertyat amikor betekerodik, mert akkor nem tud osszerohadni a ket eltero fem a galvanelemreakcio miatt
az miatt lesz nehez kitekerni az aluminiumboltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Girmin93 #10947 üzenetére
pl ket okbol
az egyik, hogy most hidegebb a levego, es tobb az egysegnyi terfogatban az oxigenazert eszik tobbet is kicsit, mert a vezerlo az oxigenre korrigal
angolul a lambda szenzort, "oxygen probe"-nak is hivjak, mert az az eges utani maradek (szabad) oxigent nezi
azaz ha tobb a maradek oxigen, mert hidegebb a beszivott levego, akkor radusit az ECU a lambda korrekcios savon belul, hogy tobb uzemanyaggal elhasznalja azt is
14.7:1 az idealis levego:benzin arany
kruzolva lehet butitani 15:1-15.5:1-re, akar 16:1-re is, alapjaraton vmelyik gyarto 18:1-re is, de ha gazt adsz akkor 12.5:1-13:1 korul kell lennie, turbosnal 11.5:1-12:1
csak nem mind1, hogy 40 fokos beszivott levegonel, vagy 10 fokosnal
a 10 fokosban tobb az oxigen...ezert is szoktak pl azt is csinalni, hogy hutovizzel melegitik/temperaljak a kozponti injektort, hogy azert tul hideg ne legyen a levego, meg regebben a legszuronek volt teli es nyari allasa is, amikor a legszurohaz a meleg kipuffogo ontvenycsonkrol szivja a levegot, hogy azert -10fokban se zabaljon 10 litert az oxigenre korrigalas miatt, mert onnan mar melegebb levegot szivna be, mint siman a kulso kornyezetbol
a masik ok, hogy a hidegebb beszivott levegovel csokken a kopogasi hajlam is, es kicsit batrabb elogyujtasi szogekkel tud futni a motor
ebben egy-ket tized(!) fok is tud szamitani
turbosoknal ezert is hutik a nyomas alatt felmelegedo levegot egy intercooler-l
de kopogasi hajlamot tud csokkenteni az uzemanyag magasabb oktanszama vagy jobb adalekolasa is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #10950 üzenetére
jajaja, ez meg csak az elso programozas volt majd meg finomitanak rajta, hogy 300 fole keruljon, meg 540-550Nm...
ez a 6-s valto a 147-n 2500-nal 140km/h a 215/45 R17-n
ez a kepen a Stilo 16"-s felnije rajta
most voltam okt 23-n temetojaraton Zala-ban, hazafele Siofok-nal egy WC+meki utan felhajtva ujra az M7-re pont elment a belsoben egy matt lila Dodge Challenger
utolertuk, aztan egy darabig jott mogottem 170-180-l
elengedtem, hogy hadd menjen, ha akar, de sokat nem ment elore, inkabb kiallt a kozepso savba vki mogott menni 125-130-l
aztan megint elmentunk mellette, akkor beallt a 3-4-s konvojunk moge megint a belsobe
mondtam is muternak tuti azert megy vki mogott ez, mert akkor vagy 3 literrel kevesebbet eszik, ha kifogjak elole a szelet
kepzelem mit nezett volna, ha megjelenik mogotte egy ilyen okositott Punto, es kinezve mogule balra 240-nel kivakuzzatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #10950 üzenetére
van a Manky-nak egy 147 Q2-je is, ami 1.9 16v 150lo, mint ez a motor is ebben a Punto-ban, csak a Q2-ben torsen sper-s a valto mar
arra is ra lett okositva, csak ennel vmivel jobban, mert az 418lo meg 637Nm
az E60 BMW M5 5.0 V10-t elveri kb 4 autohosszal 1/4-n, pedig az RWD-rol indul, szoval ERŐBŐL elmegy neki a rajt utan
meg tavasszal rakta ossze a Covid alatt1/4-n 12.6-t megy 189km/h-val, 1380kg + sofor
mondtam is mar neki, hogy elvihetne a Totalcar-s eromerobe a Bélá-hoz, szerenykedve eloadva, hogy iratott ra egy csatacsippet szoval a gyari teljesitmenyt fogja tudni
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #10953 üzenetére
van hozza egy upgrade-lt csapagykeszlet a nagyobb hazzal... amikor keri a felujitast, azzal kell osszerakatni
igen, amugy ezeket az igy tunnerolt motorokat meg a FPT (Fiat PowerTrain) valtok szupportaljak tobbnyire
ezeket onnan lehet megismerni, hogy az R a 6. mellett van jobbra-hatra
a GM valtoknal balra-elore van az R az 1-s melletttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
5x98 58.1 16"-s lemezfelni letezik 147/156-hoz...?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #11017 üzenetére
ennek vege van, venni kell ket masik kart
az ablaktorlo kar anyai alatt szokott lenni alatet is, mert ugy lejjebbre szorit az anya, nem utkozik fel a menet vegen, amitol ugy tunik, hogy meghuztad, de valojaban nem
pl akkor tud igy kikopni, amikor lotyog a kar , hiaba van "meghuzva" az anya, ha nem karon utkozik le ahogy rahuzza erre a kupra, hanem a menetnek van a vegetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #11125 üzenetére
regebben voltunk a TC-s eromero helyen egy dizeltunner csoportos szervezetten, ahol 20 autora adtak kezvezmenyt
de tenyleg a 20 autonak ott kellett ehhez lennie, nem 19-nek, ugy 8k volt akkor egy auto merese, nem ~15k
a VAG TDI-k koze igy kerult be egy PuntoGT is, egy kiesett auto helyett
a 3. legkajakabb auto volt az, pedig csak 1.4-s motor es csak 1.6bar-l volt megfujva, es az egyetlen, ami nem fustolt
volt egy mk2 Golf 1.9TD (kamras), akkora front intercoler-rel ami elore befert, meg nagyobb csiga, 1.5bar, meg nagyobb csucsok stb, de a turbocsovezes vmi 40-45mm koruli, meg szivosor is a leggagyibb, kozvetlenul a hengerfej elott csak siman 4 fele elagazos
erre lemertek 105lo meg 196Nm-nek
azon azert csodalkoztam, hogy ez ennyi...
foleg, hogy egy takk szeria Tipo 1.9TD a kis side intercooler-l 0.8bar-n 92lo meg 186Nm gyarilag
de annak szivosoraban van egy rendes u.n "plenum" kialakitva pufferkent, meg 55-60mm a turbocsovezese is, meg 55mm a kipuff is hozza
de PGT az hozta a 250lo koruli teljesitmeny, amit saccoltunk neki a 1/4-s idok es ET-k alapjan, 248lo meg 336Nm volt, szoval nem a paddal volt a bajtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Renault, Dacia topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- CPU léghűtés kibeszélő
- Rendszergazda topic
- Formula-1
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Diablo IV
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen