Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz
j.bravo #7941 üzenetére
Focus az övé, nem?
Nekem a lassan 12 éves Bravot kellene cserélnem újabbra, de iszonyat nehéz lesz.
Szinte nincs olyan gép, ami :
1. Tetszik
2. Benyás, de nem kokszolódik
3. Olcsó fenntartás
4. Jól megy
5. Választék is lenne belőle itthon
6. Pénzem is lenne ráVennék mondjuk 3-as Megane 3 2.0 TCe-t v. RS-t, de drágák.
Mazda 3 2.0 alig van és rohadnak.
Esetleg Tipo, de használtan alig van.Jó lenne valami tisztán elektromos is, de drágák.
Választék meg ugye k.b. pár típus. ( Golf, Auris, 500E)[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz
Triathlete #8117 üzenetére
Egész jó kg/Le arány.
-
alázógyík
őstag
Azért kemény, hogy már semerre nem mersz elindulni vele, mert vagy lehal, vagy szétráz, vagy csak nem éreznéd jól magad benne...
Két ünnep között egy kis pihi volt, gyorsan belement közel 600km a T-Jet Bravomba. 8-as átlag fogyival, 145-re belőtt tempomattal.
Szegény vagy 2 éve nem járt hosszabb úton, mindenhová feleségem 3-a Megane kombijával megyünk.
Indulás előtt ránéztem az ablak maosóra, abba töltöttem, és kész. Ez volt az útra való felkészítés.12 éves. Brutál megbízható.
-
alázógyík
őstag
"Tobb alfa szaki szerint is urban legend, hogy a keves valtoolaj miatt megy tonkre az m32. Ha ujkoraban ratoltesz, akkor is meg fog halni, legfeljebb kicsit kesobb. Konstrukcios hiba, sajnos egy kalap kaki az egesz."
Így van.
Sőt, az is baromság, hogy ha túltöltik, akkor nem döglik meg. -
alázógyík
őstag
válasz
HussarF #9169 üzenetére
Az a vicc, hogy ez a dinamikusan közlekedek és nem fogyaszt az autó témát úgy 20 emberrel cáfoltam már meg.
Találkoztunk fórum talin, autós talin, és mondtam, hogy csak kövessenek.
Ne menjünk gyorsabban, mint szoktam, és ne hágjuk át a szabályokat. (Mármint a logikusokat)
Érdekes módon, mindenkinek sokkal nagyobb lett a fogyija, mint volt.Utána meg ment a fejvakarás, biztos rossz üzemanyag, nagy szél, ....blabla 100 indok.
-
alázógyík
őstag
H!
Véletlenül se próbáld ki a T-Jetet, mert akkor a szívóra rá se akarsz majd nézni.
Főbb gondok:
1. Korai példányoknál, főleg a bordó, piros színeknél lakk hiba.
2. Klíma terelő motorok hibái. (Ez k.b. mindegyik Bravot eléri, főleg a digit klímásoknál)
3. Féltengely
4. M32 GM váltó2 hét múlva az enyém is meg lesz hírdetve.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
Elméletileg nem, de azokkal is szokott gond lenni, de nem olyan sűrűn, mint az M32-vel.
Remeg az egész autó, annyira elkopik a kehely és a csillag is. Komplett csere..
A felújítást is preferálták egy ideig, amit egy debreceni cég csinált. De aztán 1 év múlva ugyanúgy előjött a probléma.
Manuális klímás autóknál csak a hideg/meleg levegőt keverő motor meghibásodása szokott előjönni, de ahoz talán hozzá lehet férni a teljes műszerfal levétele nélkül is.
A dizlit nem ismerem.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz
gipsztigris #9282 üzenetére
S500-as Merciben egészen jó.
Mondjuk abban a napelemes álló hűtés is kiváló. -
alázógyík
őstag
Keres itt valaki T-Jet Bravot?
-
alázógyík
őstag
válasz
Jakuskacsa #9317 üzenetére
Írj nekik.
[link] -
alázógyík
őstag
válasz
Mr.Csizmás #9364 üzenetére
Olyan árkategóriában minden.
-
alázógyík
őstag
válasz
Mr.Csizmás #9369 üzenetére
Ne tudd meg, milyen romokat adnak annyiért.
-
alázógyík
őstag
válasz
molnarpeter #9371 üzenetére
-
alázógyík
őstag
Hi!
Mind a Bravo, mind a Giulietta csoportokban vannak gondok a Multiair egységgel.
Nagyon drága, 300K alatt nincsen, és ehez jön még a multiair szűrő, olaj+szűrők cseréje, és a munkadíj.
Kiszámolta egy srác, hogyha az első tulaj nem cserélgeti 10-15K km-s csereintervallummal az olaj+szűrőket, hanem betartja a 30K-s intervallumot, akkor k.b. pont kitermeli az árát mire bedöglik. Általában a 2. tulaj részére, merthogy sokan eladják a csere előtt.
Volt most több alkalom is, hogy az új multiair modul se volt jó, és jöhetett megint mindennek a cseréje... -
alázógyík
őstag
Én a Bravo T-Jet után próbáltam egy 1.4 szívót, és hatalmas csalódás volt.
Nem csak a motorerő és a dinamika hiánya volt negatív tapasztalat, hanem a pedálok nyomás érzése, állása, a váltó, kormánymű működése is sokkal rosszabb volt.
Én még 1 az 1-ben se cseréltem volna el rá, nemhogy ráfizessek. Mondom ezt úgy hogy a Bravo 2008-as, a Tipo 2016-os volt.
A beltéri formákat, anyagokat nem is melítem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen GPS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magisk
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!