Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #6521 üzenetére
Hmm. Nekem a katalizátor nyaka volt repedt, akkor hidegen kifújt, elvittem Dinamithoz megcsinálták azóta jó, új katalizátor 150 e Ft.
Nézzétek meg, hogy hol van a repedés. Ha a palástján, akkor kuka, ha a nyakánál, akkor menthető. Van egy 2.0 20v katalizátorom leömlővel, annak is repedt a nyakánál, amikor bemelegedett elhallgatott.Angliai forrás lutri, én rendeltem egyet onnan, és vékonyabb volt a test és a csöve is, mint kellene, a kialakítása is elég igénytelen volt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #6529 üzenetére
Végső megoldásként, van facebookon egy Katalizátoros Rikárdó nevű állampolgár. Kérdezd meg, hogy van e neki eladó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz maximilian4 #6554 üzenetére
Nem, az Multiair motor, a blokk ugyan az, a hengerfej teljesen mas. Nem akarsz olyat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kido.resuri #6561 üzenetére
1.6-bol is volt tempomatos, a 2.4 pedig asszem mind az volt.
Sorry, azt hittem Stilorol van szo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6683 üzenetére
Dedra vagy Delta?
Hulye kerdes, 16 szelepes. Szoval Delta.Valaki hasznal innen K&N legszurobetetet? Velemeny?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #6692 üzenetére
Az FB csoportokban elhangzó fogyasztási adatok mind mese habbal. Ne azokra alapozz, ha mindenki így tenne, akkor az 1.8-as Stilo 5 litert fogyasztana városban, az 1.4-es 4,2-őt.
Tél van, hideg van, nagyobb forgalom, városi használat és nehéz láb.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Na vegre, megjott az eszuk. Ezzel az apro motorral is meg tud mozdulni szepen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6735 üzenetére
A Giulia ezzel a motorral beesik 1300 kg alá, 1.3-as 4 hengeres turbó, szerintem nincs itt gond. A Mondeoból az 1.0 is 1450 kg.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #6738 üzenetére
Új motor. Elvileg ezek váltják az 1.4-es és 900 köbcentis motorokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #6779 üzenetére
Ja, az Alfan valami sarlatan kuplungcserekor egy, 1!! Csavarral rogzitette a valtot a blokkhoz, arra lettem figyelmes, hogy tolatas kozben megfeszult, elnyilt a blokktol es zorgott.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Pesten tudtok jo injektorost? Tisztitas es az ilyenkor szokasos O gyuru es szuro csere. Olyan hely erdekel, ahol az utobbiakat is elvegzik.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6788 üzenetére
Kene a enyemre is egy csiga. Ugyan ez a motor a PGT motorja, csak kisebb a loket (80,5-os a furat).
Akkor majd felkeresem oket amint kiszedtem, csak uj tomitesgarniturat kell vennem a szivosorhoz, ami nincs minden bokorban sajnos.
28-an jossz a Lurdyba?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6795 üzenetére
Igen, Braziliaban a Lineaban volt is ez az 1.9.
En nem tudom atalakitani, mert kisebb a furat, pedig milyen egyszeru lenne. Fotengely, dugattyuk, hajtokarok stb mind megvannak hozza.
130 lo korul eleg lenne, nem vagyok versenyzo, nagyreszt egyedul hasznalom az autot, a Lybra egyebkent sem csabit a szaguldasra.
Raadasul a Punto hengerfeje forditott, elol van a leomlo, es hatra a szivosor, mint a kocka Delta 1.6 motorja, csak az carburatoroskent hatso leomlos volt, injektoroskent elso. Szoval turbositas kizarva, csak nehe elbambulok.
"Bad reklám is reklám too"